Най-пресен случай, Renault Megane"99г на мой колега. Две години под ред го зарежда и все същата. Работи, в началото като климатик, а след това само като вентилатор. Компресорът никога не му е спирал
Предната седмица едва, майсторягите открили (с преносим анализатор), че има пропуск на фреон. Оказало се, че кондензора е спукан и сега чака доставка на нов. Та не знам какво да си мисля? По-горе има дадени подобни два примера и при Фиат.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Климатика работи но не изстудява-решен проблем
Collapse
X
-
абе моита марея е с климатроник и като натисна ништо не чувам да се вклюва и как да рабера дали ми работи климатроникаSlavi_Lancia написа:Щом виждаш че компресора се завърта като натиснеш копчето значи трябва да бачка (нали не бъркаш че като се върти шаибата и тои се върти, надявам се виждаш как освен шаибата като цъкне магнита са завърта и вътрешната част). Ти с клима ли си или климатроник. Има ли вероятност клапата за топъл-студен въздух да не ти се затваря добре. Моята не затваряше хубаво и ми мешеше топло с студено щот фиатите не са с кранче за парното ами просто една клапа казва през кои от радиаторите ще циркулира въздуха.
Коментар
-
Ако не знаеш дали миналото лято е работил климатика- първо се долива фреон, защото има един датчик на тръбата на климатичния радиатор и ако няма налягане- не дава ток да зацепи компресора към постоянно въртящата се външна шайба с ремъка- просто не се завърта оста на компресора, а без компресор- хладилника не бачка.Brava 1.2 16V 82 к.с. 2000г.
Коментар
-
Датчика за външната температура е на дясното огледало отдолу това е при климатроника.Най-простото е да увиете огледалот е едно ел.одеало да го включите и да експериментирате.Slavi_Lancia написа:Щом виждаш че компресора се завърта като натиснеш копчето значи трябва да бачка (нали не бъркаш че като се върти шаибата и тои се върти, надявам се виждаш как освен шаибата като цъкне магнита са завърта и вътрешната част). Ти с клима ли си или климатроник. Има ли вероятност клапата за топъл-студен въздух да не ти се затваря добре. Моята не затваряше хубаво и ми мешеше топло с студено щот фиатите не са с кранче за парното ами просто една клапа казва през кои от радиаторите ще циркулира въздуха.Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата
Коментар
-
и колко кинти ти излезе всичко че кат гледам и моя се нуждае от зарежданеrosenmvr написа:Проблема е решен в компресора имаше 70 гр фреон .Източиха го вакумираха системата сложиха масо и някаква течност реагираща на ув- лампа след което ми го заредиха с 600 гр фреон и сега всичко е нормално.Благодаря на всички .
FIAT ili FERRARI se tam
FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p
Коментар
-
Тук в форума намерих телефон на един сервиз който умишлено няма да споменавам въпреки че останах много доволен ако искаш ще ти обесня каде е на лична.Та източване на фреона който имаш и вакумиране на системата е 25 лвТам слагат масло което смазвало лещите по съединенията и компресора и друго което реагита на ув светлина за да се виждат евентуалните пропуски услугата е 10 лвОтук на там 0.6 ст на грам фреон на мареата ми събра 600 гр по каталог , но там ми приспаднаха някакви си 80гр който сам си имал в компресора и сметката ми стана 25+10+36-5=66лвmarto_8 написа:и колко кинти ти излезе всичко че кат гледам и моя се нуждае от зарежданеrosenmvr написа:Проблема е решен в компресора имаше 70 гр фреон .Източиха го вакумираха системата сложиха масо и някаква течност реагираща на ув- лампа след което ми го заредиха с 600 гр фреон и сега всичко е нормално.Благодаря на всички .
Коментар
-
просто исках да се ориентирам за цените щото представа си нямам колко може да ми струва зареждането с фреон мерси многоrosenmvr написа:Тук в форума намерих телефон на един сервиз който умишлено няма да споменавам въпреки че останах много доволен ако искаш ще ти обесня каде е на лична.Та източване на фреона който имаш и вакумиране на системата е 25 лвТам слагат масло което смазвало лещите по съединенията и компресора и друго което реагита на ув светлина за да се виждат евентуалните пропуски услугата е 10 лвОтук на там 0.6 ст на грам фреон на мареата ми събра 600 гр по каталог , но там ми приспаднаха някакви си 80гр който сам си имал в компресора и сметката ми стана 25+10+36-5=66лвmarto_8 написа:и колко кинти ти излезе всичко че кат гледам и моя се нуждае от зарежданеrosenmvr написа:Проблема е решен в компресора имаше 70 гр фреон .Източиха го вакумираха системата сложиха масо и някаква течност реагираща на ув- лампа след което ми го заредиха с 600 гр фреон и сега всичко е нормално.Благодаря на всички .
FIAT ili FERRARI se tam
FIAT UNO 1.0 i.e fire 45 h/p
FIAT BRAVO 1.6 16v 103 h/p
FIAT BRAVO II 1.9 multijet 16v 150 h/p
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар