1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Няколко проблема на Мареа
Collapse
X
-
Re: няколко проблема на маера
2. провери си нивото на спирчната течност3. бушона провери ли?yaho0 написа:1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
-
Re: няколко проблема на маера
2.утре ще хвурля едно око там да видя какво е положението 3.всичко е проверено!Предпазител здрав, класкосн изпробван на ТЕС свири ,кабелни обувки здрави не идва ЗАхранване от волана т.е няма го плюса които според мен е под волана тази част дето се свля с трбва да има клема но немога да разбера дали с шестограм или евреиска звезда се свлая тва чудо.iv_laz написа:2. провери си нивото на спирчната течност3. бушона провери ли?yaho0 написа:1. Свети ми постоянно индикациата с колана!!(какво и как да го направа 4е да спре да свети)2. Свети ми следния знак "(!)" се едно сам вдигнал ръчната спирачка!!Да но днес ми остана малко свободно временце и махнах уплатнението на ръчната и натиснах аз лично палчео което уж да прекасне тази индикация но уви не угасна, отделно ръчната си го натиска но пак не гасне( Отново какво и как да направа)3. Да ми кажете как се сваля класкосан защото само там не сам проверил клемата дали е вързана!Нямам клаксон ( Отново защо и как като имате предвид че класкосна работи редпазитела е здрав) Благодаря предварително.
Коментар
-
Най вероятно проблем 1 и 3 са свързани.Индикацията с колана - не работещ аирбег - нещо е правено по него - може и да е сложен панел без аирбег и не е закачена клемата на свирката.Според мен е добре да се свали аирбега, да се види какво става, но задължително на разкачен акумулатор - да не стане бум.После триене на грешката за аирбега - ако става.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
проблем 2 е решен доливане на спирачна течност и индикациатя изчезна!! от утре се залавам с класкона!!колеги отворих кормилото аирбега и клаксона за закачени но нямам клаксон HELP!!!!също така ми казаха 4е индикациата която е за колана е индикация и за възглавницата! та мисалта ми е може ли някога да е имало проблем с тази възглавница и след това да е остана грешка в ЕКУ-то!Дайте съвет1115 написа:Ама той знака за износени накладки е съвсем друг.Най вероятно, както казаха колегите проблема е в нивото на спирачната течност.kanchev написа:2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.
Коментар
-
Индикатора за накладките е друг, но ... побългаряването го кара да не свети. Тогава светва за нивото на спирачната течност - накладката става по-тънка, но майстора казва "Има хляб в нея" и ние не я сменяме. Караме докато почне да чука на желязо и да не спира. Междувпрочем - сигурен съм, че никога няма да види светнал индикатора за накладки - дори моят кабел беше отрязан.1115 написа:Ама той знака за износени накладки е съвсем друг.Най вероятно, както казаха колегите проблема е в нивото на спирачната течност.kanchev написа:2.Провери предните накладки. Има датчик за износени накладки, който е на предно ляво колело.Steliyan's Life!
FIAT Marea HLX 1.9JTD 105, 02.2000
Коментар
-
Re: няколко проблема на маера
[quote=ogi28b]грешката е моя!!! захранването на волана си го има и плюса и минуса си ги има но при натискане не идва плюса при клаксона!!!!имам съмнения че този волан не е оригиналния! по мои сметки след като е ударена колата и еърбега се е отворил след това е сложен друг волан!свети ми и индикациата за този еърбег!! и незнам какво да права!!клаксона сащо немога да проследя каде е прекънат този кабел"yaho0Предпазител здрав, класкосн изпробван на ТЕС свири ,кабелни обувки здрави не идва ЗАхранване от волана[/quote написа:по 3. : Кое ТОЧНО е мястото на което не идва + от волана, в смисъл къде мериш че няма +?
Коментар
-
Re: Няколко проблема на Мареа
ЗНАЧИ ЗА КОЛАНА Е МНОГО ЛЕСНО ПОД ТВОЯТА СЕДАЛКА ИМА ЕДНА БУКСА ВИЖ ДАЛИ Е ЗАКАЧЕНА И СИ ГОТОВ, АКО ИМАШ ВТОРИ АИР БЕГ ВИЖ ДАЛИ И ДР СЕДАЛКА ОТДОЛУ Е ЗАКАЧЕНА БУКСАТА АКО ПАК ПРОДАЛЖАВА ДА ТИ СВЕТИ СИ МАХНИ КАСЕТКАТА ЗА АИР БЕГА ПРИ МАХНАТ АКОМУЛАТОР ЩОТО Е ОТИШЪЛ ПИРО ПАТРОНА И САМИЯ АИР БЕГ И ДА НЕ СТАНЕ БЕЛЯMersi mnogoo za otdelenoto vreme
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар