Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фабрично CD за Браво/а, Мареа

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фабрично CD за Браво/а, Мареа

    Здравейте, колеги!В книжката прочетох, че след 2000 година някои модели са оборудвани фабрично с CD прейър. Дори го имаше на картинка. Доста прилича на традиционния касетофон, само дето на мястото за касетката има процеп за CD. Та, въпросът ми е, някой попадал ли е на подобно чудо или има ли идея откъде може да се закупи? Имам предвид, официален представител на Грундиг или пък някъде другаде. Варианта с моргите ми е ясен, но аз лично не съм виждал на живо и ми се струва, че ще е доста трудно начинание.Мислите ли, че има смисъл да поръчвам на някой джамбазин да ми донесе от Италия?CD чейнджър също е вариант, но с него стоят същите проблеми, а с тия касети просто не ми се занимава, но пък от друга страна, не искам да прецаквам визията на таблото, иначе веднага бих iи сложил плейъра от старата кола.Предварително благодаря за съветите и идеите!
    Shit happens, sometimes...
    Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
    Marea 1.8 HLX - червена като аватара

    #2
    Ако сложиш хубава приставка на мястото на касетофона ще ти хареса. Има два вида едните са по-тънки, а другите доста по широки и дебели. Вторите са за предпочитане. Не се занимавай с тези "оргинални" CD-та. Предполгам, че няма да е в много добро състояние т.е да прескача и сигурно не чете MP3.
    Fiat Bravo GT JTD 2000г. ->!!!Продадено!!!

    Коментар


      #3
      Едно време бе коментирана тази тема... В общи линии трудно ще намериш втора употреба такъв плеър. А за нов... ще ти поискат сума, колкото едни от най-високите модели на Sony, Pioneer. Така, че не виждам смисъл да си купуваш нещо морално остаряло, нечетящо МР3 най-вероятно и вярвай ми... всеки един от моделите на Grundig за нашите коли свирят по-зле и от най-евтиният модел на някоя сериозна марка намиращи се в търговската мрежа. Аз минах също през таз дилема с развалянето на външния вид на таблото и добрият звук+удобство, които исках да получа. С по-различният вид на таблото се свиква!
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        мога да ти намеря чейнджър за оригиналното радиочете МР3чисто нови са, ако има още цената по спомени беше около 400 леваако си заинтересован ще ти кажа къде да звъннеш
        2015 Renault Megane Expression GT
        2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
        Всичко за FIAT Bravo 2007

        Коментар


          #5
          Sev написа:
          мога да ти намеря чейнджър за оригиналното радиочете МР3чисто нови са, ако има още цената по спомени беше около 400 леваако си заинтересован ще ти кажа къде да звъннеш
          МАЛИИИИИИИ 400 лв. !!!!??? То за 400 лв ще си вземеш уникален pioneer втора ръка, който ще е с мн по силен усилвател от фабричното според мен, + чистак нова приставка... а с новата визия на таблото се свиква и не е грозно както се опасявах!
          Brava 103HP
          ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

          Коментар


            #6
            скъпо е, но какво да се направино поне не се заниваш с панели - нещо което ме дразни много и си е голяма занимавка
            2015 Renault Megane Expression GT
            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
            Всичко за FIAT Bravo 2007

            Коментар


              #7
              Верно е че фабричното си пасва идеално, но пак ако си решил да правиш яка музика с фабрично цд не става. Не съм запознат но мсиля че няма да поддържа добре нормално даже и трилентови колони. Аз примерно като сложих пайнера фабричните колони направо се пръскат и има бати разликата от нормално радио което беше, и мн се изненадах като чух. Между дрогото аз си взех чисто нова приставка за 19лв и си пасва супер в цвета на конзолата. Мн се опасявах че нямада седи добре, като в дупка все едно ще е цдто но стана доста доста добре и не съжалявам. Но т омай на бравите като цяло това е минус кофти разположението на радиото но да не издребняваме
              Brava 103HP
              ''Фиата тръгва там където Голфа спира''

              Коментар


                #8
                Ами, цифрата 400 е твърде притеснителна, наистина. По пронцип, аудиото в колата е един огромен компромис, тъй като "помещението" е абсолютно непригодно за качествено озвучаване. Не виждам никакъв смисъл да се влагат купища пари в нещо, което няма как да се получи добре по дефиниция. Аз лично, не слушам мр3 поради загубата на качество, така че ако плейъра не чете този формат, не ми пречи. От друга страна, не ме интересуват сериозни ватове. Ако системата е добра, 2 /два/ вата са напълно достатъчни за кубатурата на "помещението" (в случая, купето). Няма сега да обяснявам за децибели на ват/метър, защото не му е тука мястото...Засега мисля да послушам касети, и без това само събират прах в къщи, а ако междувременно открия фабрично цд, още по-добре. В края на краищата, може и да си сложа популярната приставка и старото цд, но не ми се ще.Що се отнася до високите модели на известни марки, ами казах го по-горе, не си заслужава, защото качеството, което получаваш по дефиниция не може да е съизмеримо с парите. Същото се отнася за усилватели, "субуфери" и прочие недомислици. Разбира се, говорим за реални мощности, то на много китайци пише, че са по 150 вата, но заповядайте в къщи да чуете реални 15 вата и след това можем да си говорим, дали ако тия 150 са реални, ще имате тъпанчета и т.н., особено в автомобил. В това тясно място 150 вата биха причинили умора в метала за нула време и купето би почнало да се разпада...Такива неща си мисля, ясно ми е, че качество няма как да се постигне, но търся удобство.
                Shit happens, sometimes...
                Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                Коментар


                  #9
                  Споделих ти мнение, като човек минал през този етап. Аз самият обичам качественият звук и съм далеч от мисълта, че в колата може да има такъв. Още повече, че не искам да набутвам пари в нещо, което седи на улицата и е примамливо за апашите. А между другото... за да усетиш несъвършенството на МР3-ките трябва доста качествена апаратура. За колата МП3-то е най-малко удобство, особено на по-дълаг път. И вярвай ми.. оригиналното CD едва ли ще изкара звук по-различен от касетка, или радио Не знам защо, но тези грундици за доста зле... евтино им е излезнало макар да са пълни с елементи вътре Все пак ти си решаваш, но знай, че накрая пак до нашата ще дойдеш!
                  Frontera Sport, X20SE март 1998

                  Коментар


                    #10
                    Ако става въпрос за Мареа-та, тя е HLX, което ще рече, че нещата не опират само до визията на таблото. Ами управлението на аудиото от волана ???Апък на всичко огоре ако радиото му е AD 185H , то си свири доста добре. Едва ли ще намери нещо, свестен заместител на "тънка лайсна". Да не говорим за отвратителния звук който издава музика записана в мр3 формат. Ако ще е гарга - да е рошава -> по-добре 400 лв. за чеинджър, който чете само аудио дискове, отколкото нещо малко по-скъпо, уж марково и да слуша гадни мр3-ки , и да няма визия таблото, и да няма аудио от волана...
                    Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                    Коментар


                      #11
                      Развитието по темата е следното: Поръчах на човека, който ми докара колата, при следващо ходене в Германия да се оглежда за фабрично цд, именно за да запазя управлението от волана. Уговорката е, че ако е над 50 евра, не го искам. Вече споменах, че мр3-ки не ме интересуват, слушам само аудио дискове. Преди слушах и "тройки", но след като у дома с сдобих със сравнително качествена самоделна аудио система и в изблик на вдъхновение, подарих всичко на приятел и няма да тръгна тепърва да си събирам пак, просто няма смисъл. Като краен вариант, може и чейнджър, но на същата цена. Човека пътува след седмица, така че скоро ще има и друго развитие, надявам се
                      Shit happens, sometimes...
                      Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                      Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                      Коментар


                        #12
                        Е хора ма сте претенциозни на пунтото съм с пионерче и 2 елипси отзад и пищялки в таблото - на мп3 рядко радио и си ми е добре.Мареа-та е с тоя готиния касетофон и мултиволан 6 колони и си е добър звука.Имаите предвид че тия коли дето са с повече колони е смятано обем ала бала и си вадят добър звук в колата.Още се чуда с приставка в запалката ли или нещо др да обурудвам мареа-та и да видя как е звука
                        Lybra 2.4jtd intensa 06.2002
                        Marea 1.9 TD100 HLX -07/97
                        Punto 1.2 16v Sporting -11/97 еx - На части

                        Коментар


                          #13
                          Да отбележа, аз не съм претенциозен по отношение на звука. В смисъл, много съм претенциозен, но този на Мареа-та ме устройва, като се вземат предвид компромисите, за които писах по-горе, но това е неизбежно, когато говорим за автомобилно аудио. То всъщност "те такоа жувотно нема", именно защото не могат да се изчислят коректно обемите, разположението на говорителите е неудачно, изолацията на "помещението" е плачевна и още много и много...Идеята не е да си правим музикална стая в автомобила, а да слушаме някаква музика.Проблема (моя лично) е, че се налага да се слушат касетки, а напоследък съм ги позанемарил и ми се налага или да си правя нови записи, или да слушам само стари неща. Не че старите са лоши, ама на човек понякога му се прислушва и нова музика.При текущата цена от около 30 стотинки на празно цд е много по лесно (и евтино) да пишеш дискове, отколкото касети. Освен това, едно цд заема доста по-малко място. Тези са съображенията, които ме карат да си търся оригинален цд плейър.Запазването на визията на таблото и управлението от волана са другите две съображения...Абе, май съм си доста претенциозен
                          Shit happens, sometimes...
                          Tipo 1.4i.e. '92 - вече смъртно ранено
                          Marea 1.8 HLX - червена като аватара

                          Коментар


                            #14
                            nasty написа:
                            Е хора ма сте претенциозни на пунтото съм с пионерче и 2 елипси отзад и пищялки в таблото - на мп3 рядко радио и си ми е добре.Мареа-та е с тоя готиния касетофон и мултиволан 6 колони и си е добър звука.Имаите предвид че тия коли дето са с повече колони е смятано обем ала бала и си вадят добър звук в колата.Още се чуда с приставка в запалката ли или нещо др да обурудвам мареа-та и да видя как е звука
                            И аз имах подобни намерения доскоро. Питах един колега от ТВ сервиз из ония дни, какво мнение има за тия дрънкулки и дали си заслужава да се дават пари за такова нещо - той направо ми се изсмя, като знае, че аз се занимавам с електроника. Нямаше нужда от повече коментари по темата :D :D :D Е, те парите са си твои, ама те съветвам да потъсиш някой който има такова и да го пробваш, преди да си купиш.
                            Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.

                            Коментар


                              #15
                              nasty написа:
                              ...Още се чуда с приставка в запалката ли или нещо др да обурудвам мареа-та и да видя как е звука
                              С FM трансмитер за 30 лв. съм засега. Пробвах и по-скъпи и е същата работа. Звука е много гаден, ако не усилваш се "ядва" и така си слушам музика като пътувам на дълго - тихичко. Малката отзад обикновено спи, а аз на дърти години се научих да слушам рок и метъл тихо :D . В града ми стигат радиата. Със старата кола ми беше писнало да разнасям и панел и обикновено го забравях вкъщи. Преди няколко месеца имаше тема, в която някой беше направил стерео вход директно на платката във фабр. радио, изведен с жак отвън, културна работа. Ще взема да я изровя някой ден.
                              Когда мне становится скучно, я отправляю сообщение на случайный номер: "Я спрятал тело... Что дальше?"

                              Коментар

                              Working...
                              X