бях питал преди за перкатаоправих яно тогава се загледах и разбрах че при включени консуматори фаровете за части от секундата премигватсега по съвет на Илко измерих напрежението директно на акумулаторана празен ход и при пуснати къси е 14,17 Вкато пусна аварийни пада до 13,9при пуснат заден нагревател пак е толкова та въпросът ми е нормално ли е да пада така напрежението?и ако сложа реле за ксенона, ще мигат ли пак?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Нормално ли е напрежението да пада при включени консуматори?
Collapse
X
-
Пусковият ток е повече от 20А-мерил съм го. Аз сложих 3мм2.Esper написа:Това е заради пусковия ток, който не е много ясно колко е.Мислиш ли че това презапасяване ще бъде във вреда за нещо?Аз не мисляsev написа:2.5 мм2 не са ли много?все пак кабелите на самия кит са не повече от 1мм2
FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Какво, какво? Чак сега видях какво си написалsev написа:все пак кабелите на самия кит са не повече от 1мм2
Жълтите съвсем са откачили
То ако може с бомбаджийска тел да ги свържат и това ще направят.Кво ли се учудвам...Едно време като се занимавах с ланаджийство се оказа, че дори и оцветяването жилата на UTP кабела има значение за цената му:По-ярко оцветения кабел е по-скъп от по-бледо оцветения.Та цената е виновна, даже не толкова жълтите в случая...Чай че се отплеснах.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аз бих заменил кабелите с минимум 2,5 кв.мм и бих поставил релета.Релетата бих захранил директно от акумулатора.Задължително предпазител близо до акумулатора.Изобщо класическа схема за захранване.Колеги разберете - основната концепция на тези китове е да гонят цена а не устойчива работа.В тая връзка тезата "Що да преправяме фабричната конструкция" просто не е уместна.Кабели от 1кв.мм на ниската страна (12V) на инверторите е всякакво друго но не и техническо издържано решение.За схемната реализация на самия инвертор нищо не можем да направим ама барем можем да му подсигурим необходимия ток.От тук нататък всичко е до късмет.П.С: Аз подходих с 4кв.мм до входа на релетата (замених оригиналните), от там към баластите си останаха неговите си 2,5кв.мм.Около 1кв.мм са само кабелите около бобините на релетата. Може и по 0,75кв.мм да бяха, не помня.I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
u_bo
а защо няма снимки ?sev написа:след толкова много лирични отклонения по темата :D мога да кажа че фаровете вече не мигатсложих релета, дебели кабелиблагодаря за съветите
наистина ще помогнеш ако пуснеш подробни снимки.
Коментар
-
нямам снимки, защото не остана време :D едното реле се оказа дефектно и в неделя като по чудо намерих другоu_bo написа:а защо няма снимки ?sev написа:след толкова много лирични отклонения по темата :D мога да кажа че фаровете вече не мигатсложих релета, дебели кабелиблагодаря за съветите
наистина ще помогнеш ако пуснеш подробни снимки.
Коментар
Реклама
Collapse

ПС: Упс, поздравления!
Коментар