infineon написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Зареждането на капсулован акумулатор
Collapse
X
-
моя пък си е обслужваем варта, нарочно търсих такъв. е, година и половина ми е на колата и не е мръднал електоролита, въпреки че си има отдушник. Май всичко е пунта мара с тези необслужваеми плътно затворени акумулатори. За геловите не го твърдя, нямам опит с тях.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Понятието ,,гелов,,стартерен акумолатор е почти като бял негър.Идеята е при стартиране да отдадат максимум ток-т.е.онези мънички гадини да се движат с максимална скорост и то един срещу друг-справка игра ,,делфин,,в казармата който е ходил.А сега да охладим гела на минус 10-15-20 градуса-при това условие едва ли ще се промъкнат толкова много гадинки-електрони-че да тръгнеш навреме на работа.Може и да успееш но с електрокар или количка за голф където се и използват най-вече. Нискообслужваемите батерии са с решетки отляти от низкоантимонова сплав и точно тя намалява кипенето на електролита-значи не доливаме-не обслужваме.Поради горното се повишава и напрежението на интензивно газоотделяна от 2,35 волта на клетка на 2,65 волта без да и вреди особено.Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100
Коментар
-
Пунта мара е с пунта мара марките.pakumba написа:моя пък си е обслужваем варта, нарочно търсих такъв. е, година и половина ми е на колата и не е мръднал електоролита, въпреки че си има отдушник. Май всичко е пунта мара с тези необслужваеми плътно затворени акумулатори. За геловите не го твърдя, нямам опит с тях.
Коментар
-
Абсолютно вярно. Руснаците одавна са го доказали.кроко61 написа:Понятието ,,гелов,,стартерен акумолатор е почти като бял негър.Идеята е при стартиране да отдадат максимум ток-т.е.онези мънички гадини да се движат с максимална скорост и то един срещу друг-справка игра ,,делфин,,в казармата който е ходил.А сега да охладим гела на минус 10-15-20 градуса-при това условие едва ли ще се промъкнат толкова много гадинки-електрони-че да тръгнеш навреме на работа.Може и да успееш но с електрокар или количка за голф където се и използват най-вече. Нискообслужваемите батерии са с решетки отляти от низкоантимонова сплав и точно тя намалява кипенето на електролита-значи не доливаме-не обслужваме.Поради горното се повишава и напрежението на интензивно газоотделяна от 2,35 волта на клетка на 2,65 волта без да и вреди особено.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Електролита не се изпарява. Изпарява се водата от електролита.Абсолютно всички акумулатори са обслужваеми. Няма значение какво пише на тях. Геловият не е нищо повече от обикновен акумулатор, само че течният електролит е напоен в една специална хартия - и ето ти гелов. Дрън, дрън. Единственото предимство, е че можеш да го разположиш, както си искаш.Airfan написа:Просто ги запечатват добре, за да си гарантират, че няма да се изпарява електролита.Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
-
Тъй като неможах да го отворя с бургия ф6 пробих една дупка на една от капачките !клетките бяха останали сухи отгоре а най-интересното е че си има и белег докъде да е електролита както при всички акумулатори !защо е сложен този белег след като не се долива незнам !
със спринцовка почнах да вкарвам детилирана вода и точно с 100мл. клетката си дойде до белега ! Така продължих и с останалита 5 клетки !Акумулатора събра 0.900л. вода ! включих го да се зарежда и го оставих !Сека като си ида в неделя ще видя дали ще има подобрение !Иначе всички клетки си "завряха" защото доколкото знам че ако има пробила клетка при зареждане не "завира"!
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
А сега как ще затвориш дупката? Да ври не е хубаво.maxuel82 написа:Тъй като неможах да го отворя с бургия ф6 пробих една дупка на една от капачките !клетките бяха останали сухи отгоре а най-интересното е че си има и белег докъде да е електролита както при всички акумулатори !защо е сложен този белег след като не се долива незнам !
със спринцовка почнах да вкарвам детилирана вода и точно с 100мл. клетката си дойде до белега ! Така продължих и с останалита 5 клетки !Акумулатора събра 0.900л. вода ! включих го да се зарежда и го оставих !Сека като си ида в неделя ще видя дали ще има подобрение !Иначе всички клетки си "завряха" защото доколкото знам че ако има пробила клетка при зареждане не "завира"!
Коментар
-
Долях вода до белезите и заредих акумулатора но не държи ток !Когато е на колата и почна да въртя на стартер напрежението му пада до 7 волта и после пак стига 12.5 В ! Поиграх си малко и сега динамото на Ладата зарежда добре ! На 900 оборота на двигателя 14.5 Волта а като дам газ на 3000об. 15 В. и не качва повече ! И след като тези параметри са наред извода е че се е скапал акумулатора и трябва да купувам нов ! Какъв акумулатор да купя на дядото
важното е да е евтин че пенсията е малка
:D В Метро имаше "Магнет Марели" за 115лв 62ah. Някой ползвал ли е такъв акумулатор ? Препоръчайте ми от къде да купя ефтин акумулатор в Пловдив ?
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулаторunchev написа:Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
LANCIA KAPPA 2.4 TDS 1996g.
Коментар
-
u_bo
взееми си Ексайд exide или български, КОЙТО НЕ Е МОНБАТmaxuel82 написа:Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулаторunchev написа:Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
Коментар
-
Защо не Монбат ? Аз карам JTD с монбат 74Ah вече трета зима и нямам проблеми. Да се надявам и за в бъдеще.u_bo написа:взееми си Ексайд exide или български, КОЙТО НЕ Е МОНБАТmaxuel82 написа:Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулаторunchev написа:Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
u_bo
много хора се надяваха, ама не биvgeorgiev написа:Защо не Монбат ? Аз карам JTD с монбат 74Ah вече трета зима и нямам проблеми. Да се надявам и за в бъдеще.u_bo написа:взееми си Ексайд exide или български, КОЙТО НЕ Е МОНБАТmaxuel82 написа:Е имаше разбира се но цената на монбат 62ah беше колкото на магнет марели 62ah та се чудех кой е по-добрия акумулаторunchev написа:Колега като си ходил в Метро нямаше ли български акумулатори? От майстори и по собствето наблюдение най-евтини са в Метро, предполагам че и в Пловдив е така.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар