Здравейте колеги!
Нов съм във форума, но си имам надявам се познат на някой проблем с ижекционната система.Проблемът е в преходния режим на двигателя т.е. при рязко подаване и пускане на газта без значение дали е натоварен или е на празен ход, също дали е студен/топъл двигателя не може да се "изфорсира" . Иначе при плавно подаване на газта няма проблеми има си мощност и т.н.Надявам се някой да може да ми помогне,Благодаря предварително на всички отзовали се на моя "вик за помощ" !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с инжекцията на Темпра 1.8 SW
Collapse
X
-
колега на дедрата е същото: напъваш педала до ламарината, но го няма изфорсирането, много по-плавно става качването на обороти. все едно ускоряваш рязко но не на първа, ами на втора примерно. не помня дали тук, или в ланчия форума ставаше въпрос веднъж точно за това - SW нарочно са направени така, за да е по-комфортно и да няма твърде резки маневри с газта. На дедрата освен че много по-плавно вдига оборотите, също и ги сваля много по-плавно. Преди да сменят стъпковото моторче обаче, като че ли падането на оборотите беше по-бързо и по-рязко.
-
Не мисля, че е нормално да е така. Все пак при необходимост от изпреварване е наложително рязко да се подаде газ и колата да дръпне, иначе ще се налага да почваш изправерването от преди 50 м. При мен имаше такъв проблем но се оказа от натрупани грешки в компютъра /предимно от ламбда сондата/. След изчистването им се оправи. Опитай да откачиш акумолатора за половин час и пробвай пакTempra 1.8 i.e. SX SW 1995 г.
двигател 836А5.000 MPI-WEBER- MARELLI IAW 8F
Коментар
-
Благодаря Ви колеги, но проблема не е в натрупани грешки в компютъра, или че кобитата са умишлено направени така за по-голям комфорт.относно оборотите сутрин не са нормални като за студен двигател и са не повече от 1000, а би трябвало да са около 1200.Има и друг проблем сутрин при паленето, палиш двигателя стига 800-900 оборота, работи 2-3 секунди в зависимост колко е студено и оборотите падат дотолкова че изгасва. ако се опиташ да подадеш газ плавно в тези 2-3 сек. също изгасва все едно че не и стига гориво. иначе ако я запалиш втори(рядко трети) път без газ разбира се си държи 800-900 об. и като я оставиш да поработи няколко минути зависи от студа, вече можеш да подадеш газ(плавно).Когато на празен ход и подадеш/пуснеш газта става все едно че не и стига гориво и оборотите не се вдигат повече от 1400, но ако и подаваш плавно газта си няма проблеми. Това се получава и когато е на скорост, вместо да ти "залепне" гърба за седалката тя забива "муцуната".Надявам се тези подробности да са Ви от полза.
Коментар
-
Не знам какво е налягането на рейката, понеже нямам нито с какво да го измеря нито в момента имам време за това. Като споменахме за налягането, в един оторизиран сервиз на фиат, където ми сменяха ремъците ме увериха, че ще го измерят ако има нужда, но не бяха го направили. Отговора им на това защо е така беше, че "инжекцията била мудна?!", това няма нужда от коментар, на елкона още в началото ми казаха, че си е нормано и нищо и няма и т.н. Весела КОЛЕДА!
Коментар
-
за много години колегикато чета горния пост май и мойто типо нещо не се "изфорсира" като за 105 коня мотор обаче на диагностиката излезе цитирам майстора" ламбда собдата почти не работи- по добре я откачи и карай така докато я смениш"така и направих ама и откачена пак е същото положениедали само тя е проблема ?Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
-
ЛАМБДА СОНДАТА ОКАЗВА ВЛИАНИЕ САМО НА ОБОРОТИТЕ НА ПРАЗЕН ХОД !!!ПРИ РЕЖИМ УСКОРЯВАНЕ РАБОТНАТА КАРТА НА КОМПА НЕ ВЗЕМА ПОД ВНИМАНИЕ КОЛКО Е БОГАТА ИЛИ БЕДНА СМЕСТА.НЕ КАЗВАМ КЪДЕ Е ПРОБЛЕМА ЗАЩОТО НА МЕН МИ КОСТВА 3 МЕСЕЦА МЕРЕНЕ И МИСЛЕНЕ А ТУК НИАКОИ КОЛЕГИ ЗА 2 СЕДМИЦИ И ЕТО СТАНАХМЕ МАЙСТОРИ :D ДЕФАКТО РЕМОНТА ТРАЕ 15.МИН
УСПЕХ :D :D :D
FIAT BARCHETA 1.8 16V 2003G.CHRYSLER 300C 2008G.
Коментар
-
логично ми се вижда ламбда сондата да не оказва влияние при ускорявне ама като не знам как е с работеща сонда
обаче за разхода явно оказва щото сега при 0 до -10 градуса ми дава 13 /100 в градаобаче на колегата Zdravo бих казал че като си смених свещите от триполюсни на обикновенни еднополюсни и се промени вървенето към по злеособенно се усеща извън града като се опташ да настъпиш нагоре в баира ...сега съм си харесал Beru триполюсни и като ги сменя ще пиша как еп.с. с тия свещи сега ми държи 600-650 оборота на празен ход на загрял двигател
Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.
Коментар
Реклама
Collapse


Genov,стига си си правил реклами във всички раздели,има си място за това.Ако можеш,помогни на колегата,този форум е затова,а не само за хвалби.
Коментар