xarixito написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенон
Collapse
X
-
Предполагам си пущал допълнителен плюс...???Аз точно обмислях такава идея да си направя ксеноните като дойдат.Обаче ми се искаше и да ги направя да се палят само след като е запуснат мотора - т.е. да се взема за още едно реле сигнал от някъде другаде.Вместо по едно реле за всеки фар, да изпълня с двете релета някоя екстричка а едно по-яко реле да пали и двата ксенона.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
-
Прекъсвам директно от ключа късите. Когато подам на контакт задеиства релето което изброява 20сек. Несъм пускал допълнителен +. Просто когато се задеиства релето прекъсва веригата. Може да се вземе сrгнал и от стартера и ще стане същото.http://www.vikiwat.com/index.php?pag...=1&lang=bgЗа ксеноните може и да се окаже слабо това реле и да се наложи платката да оправлява друго по мощтно. Аз лично ще пускам допълнителна инсталация за ксеноните и ще остана с това.FIAT BRAVA 1.2 16V 1999г. HSX
Коментар
-
Като се добави едно мощно реле и става, макар това да го дават 15ампреа, ама ако ще се прекарат и двата през него са много.Добавя се едно мощно - да кажем 50 ампера със директен ток от акумулатора и готово. Чудя се само от къде да се вземе ток индикиращ запален двигател.От стартера не става - там има ток като върти, а аз искам като вече работи - не знам дали не става от някой пин на ЕКУ-то. Трябва да огледам схемата.Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...
Коментар
-
От два дни съм с релета, захранени директно от акумулатора, но и при мене вече е така. Дори трябва да отбележа, нулира се при запален мотор и то не при всяко включване. Не съм много убеден че е акумулатора виновен. Защо при монтажа без релета го нямаше това нулиране, акумулаторът е същия, е сега е по-студено. Да не би при палене на тоя дизелов мотор да няма значително по-голяма монсумация, или пък когато бях със стария скапан аку-тор, никога съм го имал това нулиране. Имам и друго предположение, но нека първо изключа акумулатора. Дано пък се окаже той, че да спра да се занимавам с тия светлини. Цяла нощ и в момента го зареждам. След малко ще се разбере.Ей за това не обичам да преработвам и подобрявам фабрични схеми. В повечето случаи правиш нещо, а то излиза че е са сметка на друго нещо.Ние гледаме да прекараме Дявола във въздуха, а той ни чака на земята.Tornado написа:Хайде сега на дилемата.Защо ми се нулира дневния километраж ако не съм запалил двигателя и включа ксенона/късите светлини/?Аз ще си отговоря сам ,но все пак и вашите предложения приемам.Нулира се поради по голямата първоначална консумация за запалване.Мисля да си поставя все пак две релета или едно стига за ксенона което ще захраня директно от акумулатора.Опитвали ли сте дали и при вас не е така?FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
Зареден акумулатор, включвам и се нулира още с първото пускане на светлините. После докато ходих напред назад го направи още веднаж. Бях прекарал захранващия кабел от акумулатора към релетата по кабелните трасета. Предполагам че по-вероятно е нулирането да идва от индуциране на напреженов пик в сигналните кабели разположени в трасетата при първоначалното присвяткане на ксенона. Взех нов кабел и навих едно жило в/у феритна пръчка от антена на стар радиоапарат. Прекарах +са през така навития дросел и подведох захранващите кабели към левия фар, а от там под предната маска по захранващите кабели на вентилаторите към десния. След като възтанових схемата няколко пъти пробвах и понеже бях свалил аку-ра, километража си беше нулиран, но ми направи впечатление, че дисплеите сега изобщо не примигваха както при старата обвръзка. Утре ще се разбере имало ли е смисъл да си играя.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
На мен датчика за външна температура е под десния фар ( от тези термуметри дето ги продават из практикерите) И като включа ксенона термуметъра изгася .
Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Днес имах многобройни включвания на светлините, но с новото прекарване на захранващите кабели за релетата, нулирането на дневния километраж е отстранено. Дисплеите вече изобщо и не примигват при запускането на ксенона. Приключвам, малко дългата за мене тема, като за колегите които мислят да монтират ксенон с релета ще напиша - макар и противно на правилата, захранващите кабели за релетата прекарвайте по-далеко от кабелните пътища на автомобила, за да избегнете смущенията, които ксенона внася в ел-системата.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
-
По принцип си има лампи за лупи и за рефлектор Примерно: D2S-- се вгражда в лупа D2R-- се вгражда в рефлекторА тези системи които обсъждаме тука са си за рефлектор и си светят прекрасно, е има и лупи с Н1,Н7 също светят отлично с тези комплекти. Ако питаш дали си заслужава моето мнение е позитивно, няма да сбъркаш.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Да, аз бих ги сменил. Не си писал за ква кола става дума но за БРАВО,БРАВА,МАРЕА има прекрасни такива с лупи. Аз лично смених моите но при мен беше по трудоемко. Ако те интересува темата е 5-6 поста по надолу. Все още не съм ги пробвал но на моторетката си сложих ксенон с лупа а там е поразяващо.Fiat Punto 1.7td ELX Alfa Romeo 33 /1.3 vl
( Association of Drivers Against Daytime Running Lights - Bulgaria ) --- http://dadrl.hit.bg/
Коментар
-
Като ги закачиш, дали ти изпичат пластмасовите букси на който стоят, защото единствената причина поне аз да си сложа диоди е точно да не нагарятblagun написа:Купете си Филипс Блу Вижън габарити около 5 лева комплекта - светвт бяло 4000К и доста по-силно от стандартната крушка!
Renault Clio Baccara 1.8 SPI 90hp
Бившо: Fiat Bravo SX 1.6 16v 103hp
Коментар
-
ами те пак са си нажежаема жичка, само дето стъклото има филтър в съответната цветова температура, и затова са синкави. Иначе пак си пекЪт. Диодите имат и друго предимство - ниската консумация
Можеш да си оставяш колата на габарити, и ще ти дърпа по-малко от ампер на час, а с нормални крушки - над ампер и 1/2
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар