Може ли да ми кажете какво означава като ти светне ,червената лампа на таблото , приличаща на инджекция. Абе намира се между , лампата на акомулатора и лампата на дългите. Д нес ми светна за малко и и след 2-3 минути угасна. Колата ми е МАРЕА ТД 125 .
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с лампа на таблото
Collapse
X
-
Re: Проблем с лампа на таблото
Грешка в инжекциона! Отивай на компютърна диагностика да ти кажат откъде идва проблемаziias написа:Може ли да ми кажете какво означава като ти светне ,червената лампа на таблото , приличаща на инджекция. Абе намира се между , лампата на акомулатора и лампата на дългите. Д нес ми светна за малко и и след 2-3 минути угасна. Колата ми е МАРЕА ТД 125 .
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
-
Re: Проблем с лампа на таблото
трудно ще е ’’ Грешка в инжекциона! " все пак колата е дизелblagun написа:Грешка в инжекциона! Отивай на компютърна диагностика да ти кажат откъде идва проблемаziias написа:Може ли да ми кажете какво означава като ти светне ,червената лампа на таблото , приличаща на инджекция. Абе намира се между , лампата на акомулатора и лампата на дългите. Д нес ми светна за малко и и след 2-3 минути угасна. Колата ми е МАРЕА ТД 125 .
. това е тъй наречената лампа " check engine " което на чист български език значи че имаш проблем с управлението на двигателя.
FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
Да, дизел е, но си има датчик на дюзата на 1-ви цилиндър и от там взема инфо за налягането и температурата на горивото, които ползва за електронното регулиране на горивната смес, още една камара датчици и ел регуратори на работата на двигатела, каквито няма на старите дизели. С две думи не по-малко електроника от бензиновата инжекция.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
в грешка си пиезо дюзата (умна дюза) не мери нито един от параметрите които си споменал може би трябва да почетеш още малко. никой не е казал че дизела има по малко електроника от бензина особено новите дизелови агрегати. управлението им е доста по сложно от управлението на един бензинов двигател.Dido_Lyubenov написа:Да, дизел е, но си има датчик на дюзата на 1-ви цилиндър и от там взема инфо за налягането и температурата на горивото, които ползва за електронното регулиране на горивната смес, още една камара датчици и ел регуратори на работата на двигатела, каквито няма на старите дизели. С две думи не по-малко електроника от бензиновата инжекция.FIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар