И аз май се справих с поръчката да видим какво ще дойде и кога.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ксенонов кит от [url]www.pc-link.biz[/url] + подарък = 58 $
Collapse
X
-
Ще дойде бързичко,при мен се забави, защото хванах коледните празници, после мъглите, но все пак дойде и си заслужава ще видишTornado написа:И аз май се справих с поръчката да видим какво ще дойде и кога.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Не виждам какво те тревожи. Преводът на горното е:..... С "наземна" поща отнема около 2 месеца и е на цена 60% от въздушната (т.е. е по-евтина). Наземна поща се използва само по изрична заявка И ако пратката е относително тежка - над 2кг. Това "и" според мен означава, че се иска и двете условия да са изпълнени - изрична заявка и (а не ИЛИ) тежка пратка. Но остави това с килограмите - мине ли себестойност над 100 долара (ако не се лъжа) пратката отива за митническо оформяне - разбирай обмитяване. И всичко, което би се спестило (ако изобщо се спести) ще иде за мита. А може и да излезе по-скъпо.rustson написа:Колеги не си поръчвайте повече от 1 комплект ксенони!!! Аз поръчах два и вече съжалявам!!!Извадка от сайта им:Комплект от 2 ксенона е над 2 кг и ще го чакате 2 месеца!!! Като мен! и ще гледате как другите светят и ще въздишатеShipping MethodPostal Airmail is the regular method used. Shipping usually takes around 7 working days to most places. Please do allow up to 14 working days in some cases.Surface mail takes around 2 months and costs 60% of Airmail. We only use surface mail upon request and if the parcel is relatively heavy (Over 2kg).
а и после не се знае от къде ще дойдат(през Бургас или и аз не знам)!
Коментар
-
Според мен няма да ти трябват толкова!Взимай само къси Н4maiden написа:А варианта само къси на H4 приемлив ли е?По принцип почти никога не карам на дълги, а ако нещата с късите се подобрят 2-3х както се твърди вероятно никога няма да ми потрябват дълги, а разликата в цената е х2.
BMW E90 320D
ех. FIAT COUPE 2.0 16V
ex. FIAT BRAVO 1.6 16V
ex. ALFA ROMEO 145 BOXER engine
Коментар
-
Мисля, че няма смисъл да обяснявам разликата м/у късите и дългите... просто късите са си късиМен супер много ме дразни разликата и затова в бъдеще съм решил да си поръчам още два комплекта ( за дългите и за фаровете за мъгла), само се чудя къде да ги закрепя всичките баласти....И определено с рефлекторни фарове се наблюдава (поне при мен) явлението disco ball, дано да ме разбирате какво имам предвид.
http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=21743ogi28b написа:да, но освен това заводския фар, който е предвиден за ксенон, така е проектиран, че светлинни петна които иначе отиват в тъмната част, си отиват надолу в светлата част, като я правят още по-светла....Цитираната статия най-общо казва че фар проектиран за халогенна лампа, не работи добре с ксенон, не заради друго, а заради характера на източника на светлина: при жичката - източника на светлина на практика е точка в средата на лампата, като отстрани на жичката е рязко по-тъмно, докато при ксенона източника е дъга, нагряваща газ, така рязката граница м/у светло и тъмно изчезва, или по-скоро се измества към външната стена на лампата, далеч от фокуса, и в самата лампа има по-светло и по-малко светло, като именно участъците с по-малко светло се отразяват или пречупват неправилно и на моменти създават блясък в окото на насрещния шофьор. не го обясних много добре, но с една картинка ще стане ясно.
Коментар
-
Има място за всички бласт-и - важно е да поразсъждаваш практично :D Иначе това, което натрупах като впечатление от ксенон на рефлекторни фарове е, че при фарове с лупи ще светят най-добре. Но... това не бива да означава, че на рефлекторни фарове ксенона несвети. Напротив, свети си доста добре и за тези, които описваха в една тема как едва ли не ще заслепявам насрещно движещите се ще кажа, че се лъжат много!Досега един не ми е премигнал, светнал или каквото и да е. Фаровете ми са перфектно насочени и няма как да заслепя някой и да искам.Обаче има едно предимство на рефлекторните фарове с ксенон пред фаровете с лупи с ксенон. Предимството е, че при рефлекторните фарове стъклото през зимата не може да замръзне, защото се затопля и със ксенон. В тези студени дни си направих експеримент като оставих фаровете в сняг и той се разтопи.
Коментар
-
Ще се разтопи, ами!То тоя светлинен поток и дупка ще направи ако му пречиш по някакъв начин
Ще мислим за проблема със затоплянето на стъклата чак като мигрираме към следващото поколения - LED фарове. Засега е рано още
То не че и сегашните мощни LED не пакат яко, ама...
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар