имам следното питане. къде мога да ми сменят лентовия кабел на airbag. купих колата със светеща лампа закарах я в александър ауто да го погледнат казаха ми че имам грешка за повишено съпротивление на шофьорския airbag и толкоз. свалих си волана и го премерих наистина съпротивлението на единия кабел беше доста 8ома. направих един бай пас преди и след лентовия кабел и съпротивлението е о.к 0.4ома проба но лампата не загасва. вероятно трябва да се изтрие грешката но аз не мога да катам така колата с кабела имам предвид. така че проблема ми е в лентовия кабел най вероятно е прекъснат някъде. та въпроса ми е къде може да ми сменят този кабел защото не ми се дават 300лв. на нова контактна плочка.Кoлега конкретизирай малко заглавието на темата си и ще получиш вероятно отговор.Примерно "Проблем с лентовия кабел за airbag"Tornado
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с лентовия кабел за airbag
Collapse
X
-
Re: кабел
проблема ми е в плочката а не в централата според хората в александър ауто, а след измерванията и аз съм сигурен. от морга не ми се купува точно това. ако знаеш с колко писти е лентовия кабел ще е супер. аз имам 10 пистов лентов кабел. ако става съм решик да пробвам да го сменя.kluchar написа:както каза комплекта е доста скъп може да намериш някаде от моргите трудно се вади но става иначе той не се продава може и централата да е повредена може да се качи с ВИЗА и да се провери какво и е точноFIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
deadairplane -
Re: Проблем с лентовия кабел за airbag
мися че малко по добре от теб знам как работи SRS системата в автомобила и как се мери с мултицет! и май не правиш разлика между пиро патрон и контатна плочка (ротационен куплунг, лентов кабел). и най накрая аз пиша как съм си решил проблема, а преди два месеца питах как да го реша.P.S спора е безмислен. не си ми интересен няма какво да науча от теб за автомобилостроенето.deadairplane написа:Ти луд ли си? Знаеш ли как се измерва съпротивление? Знаеш ли че уреда подава напрежение и после мери тока и по този начин измерва съпротивлението. Ами ако то беше гръмнал пиропатрона в лицето? Повишено съпротивление значи че съпротивлението по ЦЯЛАТА верига е повишено което включва пиропатрона и кабелите. Кабели току тъй не се пр**бават. А пиропатрона си има срок на годност, няколко години, и се СМЕНЯ. Ама никой не се занимава да го прави това, защото е маса пари. В други теми съм писал как да си обезопасиш да не ти гръмнат в движение без причина. (Освен ако нямаш излишни 2000 лева за взривове). Бъди сигурен че твоите са си оригиналните още от завода. А системата трябва да минава преглед на всеки 5 години и на 10 се сменят пиропатроните. Малко предупреждение взривните материали като остареят и особенно след овлажняване имат навика да гърмят без причина. Кабела можеш да си го измериш като откачиш пиропатрона първо, дано да е от него де.zombaiko написа:имам следното питане. къде мога да ми сменят лентовия кабел на airbag. купих колата със светеща лампа закарах я в александър ауто да го погледнат казаха ми че имам грешка за повишено съпротивление на шофьорския airbag и толкоз. свалих си волана и го премерих наистина съпротивлението на единия кабел беше доста 8ома. направих един бай пас преди и след лентовия кабел и съпротивлението е о.к 0.4ома проба но лампата не загасва. вероятно трябва да се изтрие грешката но аз не мога да катам така колата с кабела имам предвид. така че проблема ми е в лентовия кабел най вероятно е прекъснат някъде. та въпроса ми е къде може да ми сменят този кабел защото не ми се дават 300лв. на нова контактна плочка.Кoлега конкретизирай малко заглавието на темата си и ще получиш вероятно отговор.Примерно "Проблем с лентовия кабел за airbag"TornadoFIAT Marea 1.9TD/100
Коментар
-
deadairplane
Реклама
Collapse


Коментар