Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Касетофона прегрява:)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Касетофона прегрява:)

    Здравейте колеги.Имам странен проблем с оригиналния касетофон на Бравото. След 30-40 мин работа ( по жегите по-малко ) касетофона изключва задните колони. След известно време си ги пуска и после пак...Кажете къде е проблема??
    Bravo 1.6 16V

    #2
    Re: Касетофона прегрява

    mixifixi написа:
    Здравейте колеги.Имам странен проблем с оригиналния касетофон на Бравото. След 30-40 мин работа ( по жегите по-малко ) касетофона изключва задните колони. След известно време си ги пуска и после пак...Кажете къде е проблема??
    Какви задни колони, колега? Оригиналния касетофон не е ли двуканален ?!
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    Коментар


      #3
      Имах подобен проблем на Pioneer-a ми. Само че не изключваше задните колони а гаснеше панела. И това само като загрее. Оказа се че стабилизатора на захранването беше дефектирал.Този дефект може да даде всякакви странични ефекти включително и твоя. Ако разбираш поне малко от електроника и имаш едно мултицетче можеш да го мернеш за 3 минутики. Успех.
      Fiat Brava 1,6 16v '96, Fobos

      Коментар


        #4
        Понякога по-старите модели крайни стъпала правят мизерии, като прегряват и се самоизключват. Провери дали съпровитлението не изхода на колоните не е прекалено голямо и това да товари стъпалото. Може някога да е давано на маса (на късо) и това да го е повредило и сега да загрява по-бързо.
        Frontera Sport, X20SE март 1998

        Коментар


          #5
          Друга възможност, но не за изключване е лоша топлопроводимост на интегралката на усилвателя с корпуса, който е и радиатор, което се решава с една силиконова паста и малко повече внимание.
          Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
          Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            Ако си с касетофонче от по стария модел, най-вероятно си вързал паралелно 4 говорителя, по 2 на канал, като по този начин си намалил входния им импеданс. Това е много опасно за крайното стъпало. (Предполагам, че са закачени 2 колони на канал по 4 Ом, като общото им съпротивление става 2 Ом - въпрос на време е да гръмне схемата). Ако е така, просто се примири само с две или смени и четирите с 8 Ом. По ниска мощност, но по-високо качство. Другия вариант, за да ти изключва понякога е окъсяване на някой от каналите от време на време.
            Fiat Marea 1.8i 16V
            Fiat Tipo 1.4i 8V
            Fiat Punto 1.6i 8V
            www.italauto-bg.net/forum/

            Коментар


              #7
              Ами касетофона е от по-новия модел.Наскоро го купих от едно момче тук в форума,дето ги внасяше от Германия.Така,че е нов. Интересното е,че като карам по-дълго и след това сваля касетофона, направо не може да пипнеш металният му корпус.Париииии..и тогава според мен или отвътре нещо загрява целия касетофон ( корпус, панел ) или отвън нещо в таблото..
              Bravo 1.6 16V

              Коментар


                #8
                mixifixi написа:
                Ами касетофона е от по-новия модел.Наскоро го купих от едно момче тук в форума,дето ги внасяше от Германия.Така,че е нов. Интересното е,че като карам по-дълго и след това сваля касетофона, направо не може да пипнеш металният му корпус.Париииии..и тогава според мен или отвътре нещо загрява целия касетофон ( корпус, панел ) или отвън нещо в таблото..
                Ати защо след като караш дълго време си сваляш касетофона .И защо не пробваш да си сложиш черна пласмаса на главата и да стоиш под стъкло колко можеш да издържиш.
                FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

                Коментар


                  #9
                  Нормално е да ти загрява, с добър усилвател е а радиатора са го направили кофти. Не помня какво беше вх.съпротивл. на усилвателя, ама провеи да са идентични с импеданса на говорителите. А това че ти прекъсва - сигурно имаш студена спойка и като се промени темпратурата дава ефект. Дребна работа е .. дай го да ти го презапоят.
                  Fiat Brava SX 1.2 16V 82 h.p.


                  Когато целта е всичко и пътят е без значение!

                  Коментар

                  Working...
                  X