Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Фиат Типо вентилатор на парното

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Фиат Типо вентилатор на парното

    на 1 и 2 степен не работи а на 3 работиниякой знае ли каде са резисторите за степените на Типои има ли по ниски обороти преди 1 степен щото така е нарисувано на врътката ?
    Fiat Marea 1.8i 16v HLX, 97г.

    #2
    Re: Фиат Типо вентилатор на парното

    borkoi написа:
    на 1 и 2 степен не работи а на 3 работиниякой знае ли каде са резисторите за степените на Типои има ли по ниски обороти преди 1 степен щото така е нарисувано на врътката ?
    Блока с резисторите се намира монтиран във въздуховода, след турбината на вентилатора.Идеята е да се охлаждат от въздушния поток, щото греят здраво. Особено на ниските степени.И вентилатора и съпротивленията ще ги видиш като погледнеш под таблото, от мястото на пасажера.Имаш изгорялo 1 бр. съпротивление.Аз го подмених с няколко броя керамични съпротивления, свързани в паралел.Едни правоъгълни, бели, мисля че набутах 3 бр. X 5W. Стойността обаче не помня, ако те интересува, мога да погледна.Опасявах се че може би няма да издържат дълго, обаче година и половина работят - значи всичко е на 6
    I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

    Коментар


      #3
      Абсолютно същия проблем имах и аз! Колега Esper е обяснил много точно. При мен колега на бащата нави жичка и всичко е точно!
      ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
      // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

      Коментар


        #4
        Ако работи само на 4-та степен,по-скоро термозащитата е изгоряла/както беше при мен/.Или правиш мост,или я сменяш.На времето имаше цяла тема със снимки,ползвай търсачката.А,намерих я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...432&highlight=
        Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

        Коментар


          #5
          lu40 написа:
          Ако работи само на 4-та степен,по-скоро термозащитата е изгоряла/както беше при мен/.Или правиш мост,или я сменяш.На времето имаше цяла тема със снимки,ползвай търсачката.А,намерих я:http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...432&highlight=
          На темриерата и на типото електрическата схема е малко различна от тази в темата която си дал.Евала на колегата за материала - след някой и друг месец пак ще стане актуална тази тема Иначе под таблото нещата изглеждат по абсолютно същия начин Ето точната електрическа схема за типо/темпра: ЦЪК!Блока със съпротивленията е позиция 72 и за разлика от Брава/Браво/Пунто, трите съпротивления не са в общ корпус, както е показано тук.При мен беше изгоряло само най-долното от тази схема.То се използва за всички степени без 4 - тя захранва вентилатора директно с маса и гасящите съпротивления не се използват. Така че подмених само него.Термичната защита не е дадена в схемите но като гледам тази снимка е свързана последователно именно на въпросното последно съпротивление.Така че дали ще прекъсне съпротивлението или защитата, ефекта е същия - вентилатора работи само на директната, 4 степен.
          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

          Коментар


            #6
            Esper,посочих само пътя по който да се ходи.Ясно е , че нещата са различни,но принципа е един.Айде,че водката ми се стопли
            Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW

            Коментар

            Working...
            X