Rokambol написа:
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аномалия с джама от другата страна на шофьора... !?
Collapse
X
-
re
Именно.Вземи го измери.Колегата Vladim ти го е написал.Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...Аз също нямам такъв проблем,но на седмица правя 2-3 коли, с подобни.Както и да е.Vladim ако има желание да направи малко измервания,ще се разбере кой е прав.Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.Fiat Bravo 1.9 JTD
Коментар
-
Re: re
Честно казано... не съм учил електроника, но тя и електротехниката са ми хоби от малък!gmg_service написа:Именно.Вземи го измери.Колегата Vladim ти го е написал.Не съм го мерил но нямам причина да не вярвам на описанието...Аз също нямам такъв проблем,но на седмица правя 2-3 коли, с подобни.Както и да е.Vladim ако има желание да направи малко измервания,ще се разбере кой е прав.Едва ли има разлика при управлението на стъклата след ноември 98-ма и преди това! И при положение, че нямам автоматично вдигане на десният прозорец, когато копчето се задържи за секунда и малко, означава, че единствената причина наистина са кабелите! И най-вече разликата се усеща при по-затегнати механизми вследствие на запекла и мръсна грес. Тогава консумацията на мотора е по-голяма. И в крайна сметка схемата сама говори, не виждам за, какво да спорим повече.
На шест години още си играех с батерии и крушки. Тези плоските батерии, каква готина горчива и лепкава киселина пускаха...
Пак казвам! Колите на, които се усеща разликата между управлението на двата бутона към дясното стъкло са такива със запекла смазка и трудно движещ се механизъм! Ilkor, въобще четеш ли това, което пиша?
Явно прозиводителите не са предвидили, че някой ден ще има разлика в управлението между двата бутона, може би качеството на смазката ги е подвело!
И в крайна сметка, ако по-дългите кабели не са причината за по-бавно движещият се мотор, то единствената друга такава са нагорелите контакти на бутона вляво! Определено на моята кола систената е същата, като на подробната схема, която постнах. За шофьорският джам се грижи модула, който е зад жабката и от, който се чува "цъкане" на реле. При другият джам "цъкане" се чува от самият мотор, когато е в крайна позиция! Пак казвам, спора според мен е излишен. Схемите са на лице, колите също-който не вярва-да разглабя!
И все пак не става въпрос за Алфа, или Опел! Попитах в началото за моята Брава SX! В подписа е описана!
Frontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Rokambol написа:Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :Dpugsy написа:това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
Коментар
-
е то има все още кошници който са от 200х нагоре дето нямат и ел. стъкла ти за модули говориш /модели и марки няма да цитирам/pugsy написа:Rokambol написа:Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :Dpugsy написа:това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
или пък като им сложат едни модули свят да ти се завие с по-мощен процесор от Пентиум 2 ка да има какво да гори и да прави проблеми.
Коментар
-
Само казвах че не е от кабелите ...Има една камара конектори и ключета по пътя ...Може да се направи диагностика каква е причината - сравнява се тока през двата мотора - ако през по бавния токът е по малък вероятно има добавено съпротивление по веригата. Изключвам кабелите щото те не си менят свойствата с времето . Ако токът е по голям вероятно нещо задържа стъклото при движението. Ако са и двете на куп - не ми се мисли
Аз бих предположил някой конектор - например този на вратите ... контактите през които тече сравнително голям ток имат свойството да се самопочистват ...
Коментар
-
дамм един приятел кара голф4 дори и централно нямаstenli написа:е то има все още кошници който са от 200х нагоре дето нямат и ел. стъкла ти за модули говориш /модели и марки няма да цитирам/pugsy написа:Rokambol написа:Не съм казал такова нещо. Даже модула си е доста сериозен и се пъчи гордо в средата на таблото с релетата. :Dpugsy написа:това,че няма защита не значи,че няма модул за управление
ако наистина браво брава има модели с директен +- към бутона,то това си е чиста гавра,кошници от 88-95 са с модул за 2-те стъкла,а коли от 96 до 200х да нямат е егати смеха
или пък като им сложат едни модули свят да ти се завие с по-мощен процесор от Пентиум 2 ка да има какво да гори и да прави проблеми.
Коментар
-
pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма
И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.wwweb написа:При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опитRokambol написа:при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
Коментар
-
Е как не можеш да се съгласиш, като колата ми е ELX и най-добре знам как й работят ел. стъклата?Rokambol написа:Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.wwweb написа:При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опитRokambol написа:при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
Коментар
-
както писах на 145/146 тези които са при мен си имат модулtonov написа:pugsy, мойта алфа има модул САМО на шофьорското стъкло. Моторчето на другото се управлява директно от бутоните, даже и релета няма
И на мен не ми се вярваше, но е факт.... Така че ако се е пр****л ключа напълно възможно е да се движи по-бавно стъклото.
,даже се чува как цъкат релетата
Коментар
-
Виж сам:Както споменах, изглежда между ELX и ELX има разлики.wwweb написа:Е как не можеш да се съгласиш, като колата ми е ELX и най-добре знам как й работят ел. стъклата?Rokambol написа:Не мога да се съглася. Първоначално си мислех, че нещо се е повредило, но след като разгледах схемата, видях, че това си е фабрично. Мога да ти постна и схемата, да се убедиш сам. Доколкото си спомням, май варианта с четири ел. стъкла беше пълно ауто. За модела ELX пише, че трябва и да има автоматично вдигане на прозорците при завъртане на ключа надясно и задържане за 1 сек., ама няма на всички.wwweb написа:При ELX има пълна автоматика и за лявото и за дясното ... повярвай ми, казвам ти го от личен опитRokambol написа:при моделите ELX има пълна автоматика за лявото и частична (само сваляне) за дясното.
Коментар
-
sasco
Реклама
Collapse

Коментар