Ммда... някой бе споменал преди време, че от копчето на шофьорската врата срещуположният му джам се вдига по-трудно, отколкото с копчето, което е на самата дясна врата! Забелязах го и при мен това явление. Добре де... как е възможно, като копчетата реално не затварят веригата на мотора, а само подават импулси на блока за управление на джамовете!?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Аномалия с джама от другата страна на шофьора... !?
Collapse
X
-
Това няма нищо общо с функцията на двете копчета. "Автоматика’, както ти казваш при SX версиите има само на шофьорският джам.stenli написа:На десените врати май директно се управлява мотора само на шофьорската има автоматика поне на Пунтото ми беше така и Алфата ми е по същия начин едва ли е по различно при васFrontera Sport, X20SE март 1998
Коментар
-
Ако бушонната кутия на Алфата за теб е модул за управление така е. Има схеми и на Браво и на Алфа 146 всеки е достатъчно умен да погледне и да види за кво става въпрос, на всичките модели мотора на дясното ел стъкло минава през двата бутона на лявата и на дясната врата и няма никаква електроника, блокове за управлениеи тем подобни.pugsy написа:мислих какво си написал ама нъцкиstenli написа:На десените врати май директно се управлява мотора само на шофьорската има автоматика поне на Пунтото ми беше така и Алфата ми е по същия начин едва ли е по различно при вас
на алфата и 2-та джама минават през модула за управление
Коментар
-
Re: re
А на другите коли защо работят еднакво?Сигурно е без кабели а с блутуут. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05gmg_service написа:За десните ел. стъкла няма модул за управление.Двата буона управляват директно моторът.По бавното вдигане идва от по дългите кабели. Колегата stenli е прав.
Коментар
-
Re: re
Кои други коли имаш в предвид?MartoModev написа:А на другите коли защо работят еднакво?Сигурно е без кабели а с блутуут. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05gmg_service написа:За десните ел. стъкла няма модул за управление.Двата буона управляват директно моторът.По бавното вдигане идва от по дългите кабели. Колегата stenli е прав.
Коментар
-
Как да няма модул за управление ?!?Модула е един и всички копчета отиват в него. И пак от него излизат кабелите за моторчетата.Това с дължината на кабелите е достойно за темата "Бисери"
Прочетете малко сервизното описание ... електрониката в контролера изключва мотора ако консумацията му надвиши 0,8А. За какви кабели говорим тук ???Пак в описанието пише и за това че на вратата на пътника няма автоматика за автоматично вдигане на стъклото - това става докато се държи бутона натиснат.Това явно е заблудило тези които твърдят че копчетата директно управляват мототора - това е абсурдно - представете си че някой си държи пръста на копчето докато се вози и мотора вътре си се мъчи ... нали за 20-30 минути ще го запали ...Част 3-та, страница 782 и 783 ...Покажи ми го на схемата къде е ако си прав си сменям професията.
Коментар
-
утре ще ти щракна на 155 да видишаиде ти ми покажи как бутона направо управлява мотора - при итал кола ?при голф,клио и астра съм го виждал ама при фиат,алфа,ланчия - неstenli написа:Покажи ми го на схемата къде е ако си прав си сменям професията.pugsy написа:а защо на 155 и 145/146 има едно малко блокче с 4 релета,интегрални схеми и т.н. почти 1:1 като на типо/темпра/делта/дедра и т.н.това не е модул ли ?
Коментар
Реклама
Collapse



Коментар