Странен проблем!Стоповете са здрави,а индикацията и за двата свети
.Щом натисна педала,индикацията угасва,пусна ли го,светват.Чудя се,дали не е я стоп-машинката проблема,че в тоя дъжд е кофти да се проследяват вериги.На някой ако се е случвал подобен проблем,да свирка,че ми вадят очите тия червени светлини.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Светна ми индикацията за изгорели стопове
Collapse
X
-
Re: Светна ми индикацията за изгорели стопове
Нищо странно няма колега, това е ядено вече...lu40 написа:Странен проблем!Стоповете са здрави,а индикацията и за двата свети
.Щом натисна педала,индикацията угасва,пусна ли го,светват.Чудя се,дали не е я стоп-машинката проблема,че в тоя дъжд е кофти да се проследяват вериги.На някой ако се е случвал подобен проблем,да свирка,че ми вадят очите тия червени светлини.
Проблема се появява при зацапване на контактите на датчика, който се намира точно над педала на спирачката.Датчика се сваля със завъртане и издърпване от планката на която е закрепен.Разглобява се, подчистват се контактите, напръсква се вътрешноста с контактен спрей и се събира отново.Внимателската с разглобяването че е малко часовникарска работа, има прижинки, пластики а и щифтовете на корпуса са податливи към счупване.Качеството на пластмасата при марката Фиат не е нещо с което концерна би следвало да се гордее
Аз накрая притегнах целия корпус със скоба за водно съединение - корпуса е цилиндричен и стана като заводско
Ако едната двойка контакти е захабена, подвижната пластина може да се обърне.Така по-здравите контакти отиват към електрониката, а по-захабените към крушките на стоповете.Важно е към електрониката контактите да са чисти и да правят добър контакт.Тока през тях е много малък и ако са мръсни или захабени, не може да протече ток.Следва светване на лампата - това за което ти говориш.Към крушките за стоповете условията са по-други.Тока е доста по-голям и контактите се замозачистват от искрата при отваряне и затваряне.Работа за 1 час и спира да присветва ламБата
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
-
Е, в интерес на истината ако знаех че е 8 лева определено нямаше да се занимавам с неяpakumba написа:аз смених цялата машинка струваше 8 или подобно лева. като я отворих и се разпадна и не успях да я събера. в т и н кар я има. да не се е наводнила раотата в стоповете по тези дъждове
Колегата вече има избор, важното е че се знае какво поражда странностите
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Вчера я свалих,разглобих,изчистих всичко до блясък,но проблема си остана.Esper,а кой е контакта за електрониката?Защото от едната страна има контакт,притиснат с пружинка/вероятно постоянно включен/,а от другата страна са NO/NC контактите.Явно проблема е в стоп-машинката.Когато сложих мост,чека изгасна.Интересно,меря контактите,всичко е наред.Явно,нова машинка.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Ако гледаш тази схема, контакта за електрониката е нормално затворения.Говорим за датчика 68 и на схемата е начертан в положение ненатиснат педал на спирачката, тоест натиснат датчик.Ето снимка от реалния живот, вижда се и модаlu40 написа:Вчера я свалих,разглобих,изчистих всичко до блясък,но проблема си остана.Esper,а кой е контакта за електрониката?Защото от едната страна има контакт,притиснат с пружинка/вероятно постоянно включен/,а от другата страна са NO/NC контактите.
От снимката видях колко е мръсно долу, тцъ-тцъ-тцъ
Като свалиш датчика обаче, нещата се обръщат, NO/NC контактите имам предвид.Премери ги със уред, нищо че изглеждат добре. Легенда на цветовете има на тази страница.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Еsper,благодаря за схемата и поясненията.Ще се боря но по-нататък,защото сега установих,че не мога да си отключа колата откъм шофьорското место,а не мога да я заключа отдясно,отваря се сама
Явно щангите са нещо разместени,та утре след работа ще се занимавам с тоя проблем.Но какво да се прави,от стара баба абитуриентка не става.Хайде,пък
от мен като се видим.
Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
-
Аз вчера цял ден се борих с този проблем, с баща ми де не сама.Само че при мене е с пунто.Всичко ок и крушките здрави ама свтилина никва, та помпичката не избързахме да я отворимно заверихме пътищата на кабелчето на стоповете, оказа се че е прекъснато чак в края му вечеотзаде .Но ми направи впечатление , бушончетата много бързо гърмят и незнам защоОБИЧАЙТЕ СЕ БЕ ХОРА!!!!
Коментар
-
Сигурно има някъде утечка по кабела или в самите стопове.Отваряне и чистене на стоповете,проследяване и преглеждане внимателно на + за протриване и допир до маса.Досадна работа,но трябва да ги оправиш,че без тях е опасно да се кара/може някой отзад да те изненада/,а пък и КАТ пишат актове за тия неща.Fiat Tempra 1.8 i.e. DOHC SW
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар