Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Странен бушон ?!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Странен бушон ?!

    Колеги, знае ли някой за какво е този бушон и имате ли го изобщо? На празното място имаше 10-амперов изгорял бушон. До него има 20-амперов здрав бушон. Сложих нов 10-амперов бушон на мястото на изгорелия, дадох на контакт и отидох за 10 секунди до багажника за нещо . Като се върнах в купето не можеше да се види нищо от дим. Веднага изключих от контакт, но бушона се беше стопил, а и единия кабел, мисля че "+". Единия кабел (не изгорелия) е синьо-червен, а на другия изолацията вече беше заминала и не знам какъв цвят е Между другото в кабелите за задните тонколонки няма ток, може би има нещо общо, зная, че на лявата колонка "+"-а е синьо-червен. Моля, ако някой знае нещо по случая да пише. Благодаря.
    Прикачени файлове
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    #2
    На капака който ги покрива тези предпазители има символи кой за какво е.По тях не можеш ли да определиш за какво е въпросния предпазител.
    Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
    Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

    Коментар


      #3
      Зная за символите на гърба на капака, но в моя случай освен че не си отговарят и символите са само за долното табло с многото бушони (на снимката). За тези горните два няма. Може би са за аларма или АГУ или нещо подобно, което не е фабрично !!!
      Прикачени файлове
      M-Benz E 250 TD 150hp
      M-Benz 200d 75 hp
      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

      Коментар


        #4
        Разглеждам ръководствата които съм изтеглил обаче не мога да попадна на нищо за тези двата бушона.Другия вариант е да следиш кабелите накъде отиват което е много трудно.А иначе всичко ли работи по ел.системата на автомобила.
        Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
        Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

        Коментар


          #5
          Прилича ми на "направи си сам" изпълнение!
          Frontera Sport, X20SE март 1998

          Коментар


            #6
            Tornado написа:
            Разглеждам ръководствата които съм изтеглил обаче не мога да попадна на нищо за тези двата бушона.Другия вариант е да следиш кабелите накъде отиват което е много трудно.А иначе всичко ли работи по ел.системата на автомобила.
            Наистина в ръководствата няма нищо за тях, аз първо там проверих. Проследих кабелите до мястото, където влизат в един голям сноп от кабели и отиват някъде "дълбоко". Всичко по ел. инсталацията си работи, поне това, което ми се налага да използвам. Ако имаше нещо нередно щях да забележа и да търся причината.
            M-Benz E 250 TD 150hp
            M-Benz 200d 75 hp
            Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

            Коментар


              #7
              Ами тогава след като всичко е ОК спазвай старата поговорка "Едно магаре като не рита не го закачай".Знам, че е дразнещо и те чопли отвътре да разбереш за какво е ама уви!!!
              Fiat Bravo 1,4 12V; Lancia Zeta 2,0 Turbo; Fiat Doblo 1,9 Multijet 120 h.p.
              Fiat Marea Weekend ELX 1,9 TD - бившата

              Коментар


                #8
                не е направи си сам, и при мен е посъщия начин и аз незнам за какво са обаче пък щом си работи всичко не пипам нищо.
                bravo-bravisimo

                Коментар


                  #9
                  Нищо самоделно няма в това допълнително табло с бушони, при мен има също такива - ето го.Ограденото нещо е релето за подгряване на филтъра а единия от предпазителите е за него.Другите не знам за какво са защото са здрави и не ме интересуват Обаче гаранция че са си там фабрично.
                  I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                  Коментар


                    #10
                    Получих приложената снимка от наш колега и установих, че здравият бушон ми е за централното заключване, а изгорелия почти съм сигурен, че е за ЕрБег-а, защото откакто съм купил колата не ми работи и свети лампичката. На картинката пише, че бушона за ЕрБег-а трябва да е 5 ампера, а на въпросното място имаше изгорял 10-амперов. Понеже съм невежа с жиците и токовете ше попитам: какво става като сложиш 10 ампера бушон на място, където трябва да сложиш 5А ???
                    Прикачени файлове
                    M-Benz E 250 TD 150hp
                    M-Benz 200d 75 hp
                    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                    Коментар


                      #11
                      Сега като гледам картинката виждам, че от изброените неща имам само централно заключване и ЕрБег. Нямам ел.огледала и стъкла, още по - малко пък ел.шибидах или нагряващи седалки. А фаровете за мъгла си ми работят.
                      M-Benz E 250 TD 150hp
                      M-Benz 200d 75 hp
                      Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                      Коментар


                        #12
                        когато на мястото на 5а сложиш 10 ако имаш късмет изгаря и той ако нямаш изгаря нещо по веригата примерно кабел,това че ти гори предпазител означава че има някъде късо съединение,а това че си заварил дим в купето означава че най вероятно вече си стопил изолацията на някой кабел.

                        Коментар


                          #13
                          Мдааа, стопен е "минус"-а и то доста. Отрязах го до мястото, където изолацията е все още здрава и го изолирах, за да не прави мизерии. Не знам обаче дали е давало на късо някъде до там, дето е стопен кабела или още по - навътре !!! Ако вържа един нов кабел от здравата част до буксата за бушона дали няма да направя някоя беля ?! Моля, дайте съвет, че без ЕрБег съм за никъде ...
                          M-Benz E 250 TD 150hp
                          M-Benz 200d 75 hp
                          Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                          Коментар


                            #14
                            Оправи ли си жиците?
                            Fiat Punto 1.1моно 95г.-Няма го вече
                            Alfa Romeo 146 1.9JTD 99г.
                            Alfa Romeo 155 1.7TS 93г.

                            Коментар


                              #15
                              puntotras написа:
                              Оправи ли си жиците?
                              Не, сега пък тия жици са ми най - малкия проблем, има да чакаааааааат Ще карам без ЕрБег за сега...
                              M-Benz E 250 TD 150hp
                              M-Benz 200d 75 hp
                              Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

                              Коментар

                              Working...
                              X