Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Голяма беля!!!

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Голяма беля!!!

    Докато се опитвах да си свържа CD/MP3 плеъра днес даде на късо. Веднага издърпах кабелите, но после се оказа, че алармата не работи Бушон ли съм изгорял или може да се окажа нещо по-сериозно. Плеъра веднага ли заминава за поправка или той поне е останал здрав? Yellow_Flash_Colorz_PDT_13
    Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

    #2
    ми виж бушона на алармата, трябва да е 20 ампера. Ако не е изгорел, иди там, където са ти слагали алармата. Всичко останало по инсталацията работи ли ?
    M-Benz E 250 TD 150hp
    M-Benz 200d 75 hp
    Peugeot Bipper 1,3 HDI много малко конски сили

    Коментар


      #3
      Няма страшно нали за това са предпазителите :D Провери този който е за алармата и за музиката и ще го смениш и това е.А музиката може да не е пострадала но незнам какво си збъркал.Включи го пак и ако изгори предпазител то плеарчето на сервиз
      АЛ.ПЕТРОВ
      FIAT PUNTO 1.2 8V

      Коментар


        #4
        Да само, алармата не работи и километрите ми са се занулили. Тези временните. Не съм слагал после оригиналното радио да видя дали работи. Но, ако бушонът е изгорял сигурно няма да работи и то
        Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

        Коментар


          #5
          Ами утре тъй или иначе ще трябва да ходя за алармата, ще разбера и за плеъра. Но и той има предпазител отзад. Интересното е , че е 10А, докато на оригиналното радио е 5А. По какво се познава ако е изгорял предпазителя? Или няма видими индикации.
          Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

          Коментар


            #6
            СД

            ако си вързъл само СД обратно може да изгори ако няма защита има модели като дадеш изводите на маса пак може да изгори крайното стъпало а така най много да си изгорил предпазител някаде от тъблото запалка или някаде там -сервизен предпазител погледни извода + от СД каде отива и по схемата ако е оригинално връзването може да се ориентираш
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Разминах се само с изгорял предпазител на алармата. Сложих си CD-то вързаха ми и горните предни колонки, които се оказа, че били разкачени, а аз си купих и едни BOSCHMANN за 25лв. за отзад и сега остава само да намеря поставката за плеъра, че да не ми седи като изкорубено. Не е чак толкова грозно, но все пак ще е по-добре с капаче. Благодаря на всички за помощта. И един съвет - прежалете 10лв. , а не се набутвайте с повечко разходи. Ето къде съм сбъркал аз. Когато го свързах за пръв път вървеше, но не светеше дисплея, а аз глупакът не съм се сетил да дам контакт и е щяло да тръгне. Прочетох всичко във форума и намерих схемата на + и - и според нея
              Esper написа:
              И аз така за 10-те лева Иначе:Жълтия на 30Червен на символа с ключеЧерен на символа с масаСиния се използва за управление на външен усилвател. Поне според упътването ти. Ако нямаш такъв - вдигаш го "на трупчета"Символчето със лампа май касетовона ти не го подържа - това е като се пуснат габарити дисплея да свети по-слабо, за да не става като ТОВА. Ако не стане, размени местата на жълт и червен.Някъде дори ги свързват заедно - там трябва да имаш +12V за нормална работа.Символиката е от тази тема
              Е да ама не. При мен е точно обратното. Гледах майстора и той ги върза като мен първият път, но върза червения и жълтия заедно, за да не пали само от контакт. Яд ме е че избързах и не си взех един амперметър да съм сигурен какво правя. Всичко е добре, когато свършва добре обаче. Затова сега спокойно мога да пия една бира. НАздраве на всички пишман майстори като мен и умната.
              Fiat Brava_EL 1.6 16V 103hp

              Коментар

              Working...
              X