здравейте колеги, имам кофти проблем с таблото на темпрата /дигитално естествено/ както си карам и като мина през някоя неравност /дупка/ и скоростомера блокира на моментната скорост, темературата показва каквото си поиска, оборотомера също, като го тресна отгоре и всичко си идва на място, обаче вечи ми писна да правя така и ми се иска да си го оправя, другия ми проблем е че дневния ми километраж си работи коректно, но този "другия" си работи когато му е кеф и няма как да си засичам кога трябва да правя обслужване /масла филтри ремъци/ на колата ако някой може да помага че вече съм полудялПС има и друг по маловажен проблем ама все пак да питам, борд компютърчето сега като е студено му светят бледо всички лампи кото се позагрее в колата и всичко си идва на място, какъв може да му е проблема и на него
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
таблото полудява
Collapse
X
-
здрасти, по първия проблем смятам е кофти маса- почсти клемите отпред под акумулатора се намират на един болт, или направо пусни още един кабел. при мен таблото полудяваше- блокира ей така както при теб, сменя си показанията абе луда раота, мигаше постоянно, като смених кабели на свещите се оправи
. помисли и по този въпрос. за борд компа и моя е така, като вдигне около 70 гррадуса се оправя. за километражите е доста обсъждано, мисля, че еепрома ти е човъркан
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
-
Re: таблото полудява
Смятам, че е лош контакт на куплунгите от таблото - имали сме подобни случаи. А яркоста на таблото се управлява от светодиод, в зависимост от външната осветеност, но е възможно и да са свързани двата проблема.stef написа:здравейте колеги, имам кофти проблем с таблото на темпрата /дигитално естествено/ както си карам и като мина през някоя неравност /дупка/ и скоростомера блокира на моментната скорост, темературата показва каквото си поиска, оборотомера също, като го тресна отгоре и всичко си идва на място, обаче вечи ми писна да правя така и ми се иска да си го оправя, другия ми проблем е че дневния ми километраж си работи коректно, но този "другия" си работи когато му е кеф и няма как да си засичам кога трябва да правя обслужване /масла филтри ремъци/ на колата ако някой може да помага че вече съм полудялПС има и друг по маловажен проблем ама все пак да питам, борд компютърчето сега като е студено му светят бледо всички лампи кото се позагрее в колата и всичко си идва на място, какъв може да му е проблема и на него
Коментар
-
колегите не разбраха какъв е проблема- лампичките на борд компа, т.е. тези, които показват дали имащ изгоряла крушка, ниско ли ти е нивото на маслото или на антифриза, светят ли стопове и т.н. като е студена колата и светят слабичко всичките, някаква утечка ли е какво не знам. като се стопли колата спират да светят, както и трябва. те са с прости лампички отдолу-Май така е станало...изтривам си поста,да не става объркване-като се доуточни,пак ще отговарям... vesko.t
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
моето е по същия начин както го описваш и ти , ще пробвам със допълнителен кабел за масата, а иначе и аз мислех като ХИТКО за куплунзите махах ги слагах ги но не се оправи /но може пак да опитам/ освен да напръскам с малко контактен спрей ама знам ли по принцип ме е страх малко с тея куплунзи защото един път като излезнаха едни чертечки на километража и не се появяват цифрите добре че се оправи от само себесиpakumba написа:здрасти, по първия проблем смятам е кофти маса- почсти клемите отпред под акумулатора се намират на един болт, или направо пусни още един кабел. при мен таблото полудяваше- блокира ей така както при теб, сменя си показанията абе луда раота, мигаше постоянно, като смених кабели на свещите се оправи
. помисли и по този въпрос. за борд компа и моя е така, като вдигне около 70 гррадуса се оправя. за километражите е доста обсъждано, мисля, че еепрома ти е човъркан
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
няма страшно от куплунгите, просто ги извади и огледай за криви, за ръздясали. дори няма сми да пръскаш. пак ти казвам провери си кабелите на свещите и въобще всичко по искрата, колкото и да е странно моето табло се оправи генерално след смяна на кабели. е почистих и масата все пак де. ако се спреш на варианта на ХИТ КО за хлабав плюс, забележи дали цялото табло се бъгва или само отделни елементи. ако е цялото провери главния плюс, влиза най-ляво като си срещу таблото. мен обаче ме съмнява да е плюсаstef написа:моето е по същия начин както го описваш и ти , ще пробвам със допълнителен кабел за масата, а иначе и аз мислех като ХИТКО за куплунзите махах ги слагах ги но не се оправи /но може пак да опитам/ освен да напръскам с малко контактен спрей ама знам ли по принцип ме е страх малко с тея куплунзи защото един път като излезнаха едни чертечки на километража и не се появяват цифрите добре че се оправи от само себесиpakumba написа:здрасти, по първия проблем смятам е кофти маса- почсти клемите отпред под акумулатора се намират на един болт, или направо пусни още един кабел. при мен таблото полудяваше- блокира ей така както при теб, сменя си показанията абе луда раота, мигаше постоянно, като смених кабели на свещите се оправи
. помисли и по този въпрос. за борд компа и моя е така, като вдигне около 70 гррадуса се оправя. за километражите е доста обсъждано, мисля, че еепрома ти е човъркан
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
да цялото табло бъгва , ще го проверя и тоя плюс след като проверя масата на купето, а иначе кабелите на свещите мисля че са си добре /колата пали, работи нормално, не светят на тъмно / само този за бобината малко ме съмнява, благодаря ви за помоща надявам се да го преборим тоя дразнещ проблемTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
моите също бяха "добре"- не прекъсваше палеше и т.н., но като ги видях бая твърдички бяха станали и си викам я да ги сменя, може таблото да се оправиstef написа:да цялото табло бъгва , ще го проверя и тоя плюс след като проверя масата на купето, а иначе кабелите на свещите мисля че са си добре /колата пали, работи нормално, не светят на тъмно / само този за бобината малко ме съмнява, благодаря ви за помоща надявам се да го преборим тоя дразнещ проблем
/не бе не съм се сетил за него/ и след профилактичната смяна всичко е ок. преди време един колега подаряваше табло за типо, ако искаш може да му пишеш ако ти трябват части. lillo май му беше ника. айде успех
Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Така както описваш проблема, на мен ми прилича на кофти спойка в таблото.Тези дни се зарових в моето но по други причини
Едното от таблата, това с което съм в момента изобщо не е добре и е чудо че работи.Като цяло в тези табла има прекалено много неща които излъчват топлина и всичките са на основната платка.На първо място крушките. Едното табло е с 4 бр Х 4W или 5W крушки за осветление на основните дисплеи - километраж и оборотомер.Същите както на габаритите.Още един куп от малките - 1W за осветление на прибора за налягане на турбината и осветление на Electronic Check панела и това са все крушки които светят непрекъснато.Освен тях, на платката има 2 транзистора на радиатор които също излъчват топлина. Единия е за ШИМ-а дето управлява силата на лампите, другия не знам за какво е.От всички тези източници на топлина, калая става шуплив и спойката става на спайка
Като го отвориш, прегледай каквото успееш за клатещи се компоненти, особено около местата с по-интензивно нагряване .Ще ги забележиш по различния свят на платката
Куплунзите също не са китки за мирисане - същия тип са както тук и го ядох наскоро заради едното просто вадене.Ако не откриеш нищо, мога да ти дам за проба другото ми табло - дълбок резерв.Така ще се разбере дали проблема е от самото табло или по куплунзи/кабели.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
май проблема го отстраних /вече 2 дни не е правило мизерии/ процедурата беше следната сваляне на таблото разглобяване основно почисване от прах, напръскване на буксите с контактен спрей сглобяване и всичко заспа засега ,само където таблото ми е изпочупено яко отвътре, но това е отпреди още, ако някой има кожуха /черната най външна част/ на таблото и не му трябва може да ми го подари
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Добре е било да го снимаш този капак - аз съм виждал 2 вида и не могат да се заменят само те - просто таблата са различни.stef написа:май проблема го отстраних /вече 2 дни не е правило мизерии/ процедурата беше следната сваляне на таблото разглобяване основно почисване от прах, напръскване на буксите с контактен спрей сглобяване и всичко заспа засега ,само където таблото ми е изпочупено яко отвътре, но това е отпреди още, ако някой има кожуха /черната най външна част/ на таблото и не му трябва може да ми го подари
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
Аааа, ама аз помислих че говориш за капака дето затваря таблото отзад. Те са различни.За капака с козирките изглежда аз съм човека - не ми се хвърля а няма къде да го държа.Едва се сдържах да не го хвърля миналата седмицаstef написа:ето това ми е таблото трябва ми този черния кожух с "козирките"
Ако го искаш - твой е.Е, малко е издраскан, има 5мм дупка за светоИдиод в дясно от лявата конзола на парното (аларма) но си е съвсем здрав.
I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...
Коментар
-
ами да ти дам адреса на лично и да ми го пратиш ако не те затруднявам :DEsper написа:Аааа, ама аз помислих че говориш за капака дето затваря таблото отзад. Те са различни.За капака с козирките изглежда аз съм човека - не ми се хвърля а няма къде да го държа.Едва се сдържах да не го хвърля миналата седмицаstef написа:ето това ми е таблото трябва ми този черния кожух с "козирките"
Ако го искаш - твой е.Е, малко е издраскан, има 5мм дупка за светоИдиод в дясно от лявата конзола на парното (аларма) но си е съвсем здрав.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар