здравейте.имам комплект халогени и искам да ги монтирам,но имам запитване-как? Мощността е 55Вт и се чудя какви предпазители да сложа:по 5А на всеки или да ги свържа към един заедно на 10А? Реле ли да използвам или само с нормален прекъсвач ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Халогенки-бушони
Collapse
X
-
Re: Халогенки-бушони
От предпазител на таблото вземаш един + (12V) ,който минава през ключ(желателно е със светлинна индикация).Ключа(1А) командва бобината на едно реле за фарове(от Лада например)Другия край на бобината е на --12vТова е тъй нар. оперативна верига.От акумулатора(за по-лесен монтаж) се взима + който се прекарва през гнездо с предпазител 20 А.(На крушка 55W силата на тока е 4,5А.) и същия се подава на единия край на силовия контак на релето, аот другия край на силовия контакт + отива към фаровете.Това е тъй нар. силова верига.plambi написа:здравейте.имам комплект халогени и искам да ги монтирам,но имам запитване-как? Мощността е 55Вт и се чудя какви предпазители да сложа:по 5А на всеки или да ги свържа към един заедно на 10А? Реле ли да използвам или само с нормален прекъсвач ?
-
Румба, мерси много искам да те запитам колко А трябва да е ключа който включва релето и има ли значение откъде ще взема ток-директно от акумулатора или от таблото, т.е това реле има ли голяма мощност? А какво ще стане ако не използвам реле, а ги включа директно с предпазител? Това го питам защото ми се струва че уно-то няма релета за фаровете/не чувам нищо да цъка докато ги светвам,а и съм чувал че например ауди 80 няма фабрично релета/
Tipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
днес сложих халогените както трябва светят си добре,но този ключ /със светлинната сигнализация/ не проработи,незнам счупен ли беше или аз не съм го монтирал правилно: има 4 клеми на две от които има знаци"+ и -" аз ги свързах така:проводника от който идва от плюса на акумулатора го свързах с клемата на която пише+заедно с едната клема на която не пише нищо, а другия проводник с тази клема на която пише"-" заедно с другата клема на която нищо не пише,резултата беше че само веднъж проработи.как мислите защо е ?Tipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
Ключа може да е 1 А. , защото когато замерих ампеража се оказа , че е 80 мА.( реле за фарове 12/30А)Захранването може да го вземеш от където ти е удобноыно ,но е желателно през предпазител.След като не знаеш дали УНОТО има реле просто не се занимавай и изгради нова инсталация за допълнителните фарове - купи реле за 2.00лв,красив ключ със светодиодна индикация за около 1.00лв.-малко проводник за оперативната верига 0.25, малко проводник за силовата верига мин.1кв.Можеш да захраниш фаровете директно от акумулатора през допъл. предпазител(15А) и през ключ без РЕЛЕ ,но ключатрябва да е минимум 10А.което означава ,че ше е голям.но не те съветвам. Просто не се работи така.Ключа управлява релето(като включва бубината) ,затова се нарича оперативна верига която се изгражда от по-тънки проводници и по-нежни ключове,а силовия контакт(30А) на релето включва и управлява консуматора(фаровете) и затова се нарича силова верига и се изгражда от по-дебели проводници.УСПЕХ..........plambi написа:Румба, мерси много искам да те запитам колко А трябва да е ключа който включва релето и има ли значение откъде ще взема ток-директно от акумулатора или от таблото, т.е това реле има ли голяма мощност? А какво ще стане ако не използвам реле, а ги включа директно с предпазител? Това го питам защото ми се струва че уно-то няма релета за фаровете/не чувам нищо да цъка докато ги светвам,а и съм чувал че например ауди 80 няма фабрично релета/
Коментар
-
При бушоните и релетата няма специално реле, но трябва да има оставен извод за такова, иначе става и с руско реле(от Лада), както е при мен.Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
-
направил съм всичко както трябва,инсталацията е с реле,оперативната и силовата верига се захранва от акумулатора като преминава през предпазиел 15А, на оперативната верига съм сложил предпазител 0,6А .Този малкия ключ със светлинната индикация който е за оперативната верига така ли трябва да се свърже според вас:тези двете клеми които са с + и - обозначени трябва да се свържат към силовата верига на фаровете,а тези двете които нямат обозначение към оперативната,така ли ?
Tipo 1.6 i.e. '94
Коментар
-
plambi написа:направил съм всичко както трябва,инсталацията е с реле,оперативната и силовата верига се захранва от акумулатора като преминава през предпазиел 15А, на оперативната верига съм сложил предпазител 0,6А .Този малкия ключ със светлинната индикация който е за оперативната верига така ли трябва да се свърже според вас:тези двете клеми които са с + и - обозначени трябва да се свържат към силовата верига на фаровете,а тези двете които нямат обозначение към оперативната,така ли ?
Коментар
-
Значи вече официално си с Тунинг......, както казват в "PIMP MY RIDE"по Mtv
Честито
Fiat Idea 1.9 8V mJet 'Emotion'
Fiat Bravo 1.4 16V T-Jet 'Eleganza'
Fiat Punto 1.2 16V ELX 'Speedgear'
Fiat Uno 1.0 i.e S - "powered by FIRE 8V"
https://www.fiat-uno.org
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар