Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

акумулатор

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    акумулатор

    ето мина 2 години и акумулатора се скапа вече 3 пъти паля от друга кола сутрин и гаранцонната карта немога да е намера и днес си купих нов Сега си пазя Гаранцията поне 2 години дано не се скапе отново Как са го сметнали да изкара 2 години точно само олекнах с 70 лв какво да се прави
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    #2
    А моя като е 110 лв :D

    Коментар


      #3
      Попаднал си на кофти изпълнение акумулатор. Аз съм карал с български акумулатори по 4 години. Провери си зареждането на алтернатора.
      Frontera Sport, X20SE март 1998

      Коментар


        #4
        акумолатор

        зарежда си добре пробвал съм със стар работи няма проблеми акумулаторджията пробва алармата взимала много ток и сега ще я префасонирам малко точно му минаваше гаранцията 2 години
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          ре

          алармата взимала много ток и сега ще е префасонирам малко
          kluchar не им вярвай много на тия АКУМУЛАТОРДЖИИ.От 10 години монтирам аларми,и на месец по един двама ми идват,върнати от въпросните АКУМУЛАТОРДЖИИПостоянно панаири."много дърпала алармата" 5-10 мА Смях
          Fiat Bravo 1.9 JTD

          Коментар


            #6
            акумоланор

            да мери /А /и каза че било много е ма нали алармата е стандартна трябва на всички да се скапват алармите те все едно имат тези заучени фрази а са ми познати е то от познат ако не изкараш от кой :D
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар


              #7
              Re: ре

              gmg_service написа:
              алармата взимала много ток и сега ще е префасонирам малко
              kluchar не им вярвай много на тия АКУМУЛАТОРДЖИИ.От 10 години монтирам аларми,и на месец по един двама ми идват,върнати от въпросните АКУМУЛАТОРДЖИИПостоянно панаири."много дърпала алармата" 5-10 мА Смях
              Незнам дали е смях,ама на мен преди години на Баварията ми правеше проблем алармата.Има-няма изкара 4 месеца нов акомулатор....е вярно преебала се алармата,не беше читава.Не се изхаби от пищене,а просто от stand by.Беше и стара.Та изолирах алармата и акумулатора спря да пада и нямаше вече проблеми.Ключаре,виж може наистина да ти прави мизерии алармата.Иначе аз съм доволен от ИСКРАта...6 год. карах сеата и си продадох колата със същия ак.

              Коментар


                #8
                акумолатор

                незнам колко трябва да е консумацията на празно но утре ше проверя /А /
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Тя алармата хубаво може да дърпа милиампери като е здрава, но ако нещо изтрещи може и доста здраво да почне да дърпа...
                  FIAT Marea 1.9 JTD HLX

                  Коментар


                    #10
                    perlsite написа:
                    Тя алармата хубаво може да дърпа милиампери като е здрава, но ако нещо изтрещи може и доста здраво да почне да дърпа...
                    То си е тъй. И е вярно не само за алармата.... Важна е ОБЩАТА консумация.
                    Fiat Stilo 1.8 16V

                    Коментар


                      #11
                      Re: акумулатор

                      kluchar написа:
                      ето мина 2 години и акумулатора се скапа вече 3 пъти паля от друга кола сутрин и гаранцонната карта немога да е намера и днес си купих нов Сега си пазя Гаранцията поне 2 години дано не се скапе отново Как са го сметнали да изкара 2 години точно само олекнах с 70 лв какво да се прави
                      Това със скапването точно след или около гаранционния срок е доста често срещано явление за да бъде случайно!Аз самия съм сменял 2 по същата схема. Дори единия го хвърлих, след наколко часа намерих гаранцията и видях че има още няколко дена.На бегом до контейнера, мангалите на го бяха гепили още.За другия беше късно - няколко месеца след гаранцията се счупи.Под счупване имам предвид прекъсване или лош контакт между клетки. Ефекта - не издържа да големия стартерен ток и кляка.Иначе на празен ход или фарове е слънце, гъстота на електролита в клетките също.Но знам и други такива случаи, така че за мен изобщо не съществува съмнени дали и случайност или не.Това категорично е заложено в разработката на продукта!По-скоро ако някой изкара повече е случайност, отколкото обратното.Миналата година се обзаведох с едно ACDelco, необслужваем (на щъркела бузите), пак с 2 години гаранция от Имахиджу, но почти 2 пъти по-скъп от БГ еквивалента.Не знам как ще работи, рано е да се каже но реших да проверя как стоят нещата с на-българските.Ще пиша догодина
                      I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                      Коментар


                        #12
                        Stoyan_68 написа:
                        perlsite написа:
                        Тя алармата хубаво може да дърпа милиампери като е здрава, но ако нещо изтрещи може и доста здраво да почне да дърпа...
                        То си е тъй. И е вярно не само за алармата.... Важна е ОБЩАТА консумация.
                        Чудя се, как винаги първо си заплюват алармата
                        Fiat Bravo 1.9 JTD

                        Коментар


                          #13
                          gmg_service написа:
                          Stoyan_68 написа:
                          perlsite написа:
                          Тя алармата хубаво може да дърпа милиампери като е здрава, но ако нещо изтрещи може и доста здраво да почне да дърпа...
                          То си е тъй. И е вярно не само за алармата.... Важна е ОБЩАТА консумация.
                          Чудя се, как винаги първо си заплюват алармата
                          Аз съм попадал по-често на неграмотно свързани музики отколкото дефактни аларми.На един пич дори, дисплея на сони-то светеше непрекъснато. При изключена музика дисплея пак си свети и показва някакво демо.Та пича се чудеше що му пада акумулатора и акумулаторджията го изгонил...Той си мислел че е нормално това.
                          I'm not totaly useless! I can be used as a bad example...

                          Коментар


                            #14
                            Аз съм попадал по-често на неграмотно свързани музики отколкото дефактни аларми.На един пич дори, дисплея на сони-то светеше непрекъснато. При изключена музика дисплея пак си свети и показва някакво демо.Та пича се чудеше що му пада акумулатора и акумулаторджията го изгонил...Той си мислел че е нормално това. [/quote]И моя pioneer има тази функция но хората в упътването си предупреждават че е възможно да падне акомулатора след 2-3 часа колкото до въпроса колко консумира една аларма 80-150 милиампера
                            HONDA I-VTEC

                            Коментар


                              #15
                              re

                              колкото до въпроса колко консумира една аларма 80-150 милиампера
                              Колега Gagovski, това шега ли е???Ако не е ,каква е тази аларма?
                              Fiat Bravo 1.9 JTD

                              Коментар

                              Working...
                              X