Колеги, реших да си взема адаптор за зареждане на телефони и т.н., който се включва в гнездото на запалката. Но не работеше. Пробвах и самата запалка дали ще нагреее, но като я натисна надолу изкача веднага. Изобщо не се задържа в долно положение. Къде може да е проблемът?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Запалката на Стило не работи.
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 А "на контакт" ли е ключа?Alfa Romeo 159 1.9 16V JTDm powered by Sprintauto Service
 Fiat Bravo 1.9 JTD 105 GT powered by emzo Ex: Fiat Bravo 1.4 12v (вече в баща ми)
 
 
 
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Пробвах да я държа натисната, но изобщо не загрява. Изкривих и леко пластинките,задържа се в натиснато положение, но нищо. Предпазителя F44 е здрав.
 В багажника до лампичката има още едно гнездо и там адаптора работи.
 Нямам мултицет, но явно не достига ток до там. Нещо кабел ли има пак прекъснат, не знам. Пробвах да извадя цялото гнездо на запалката, но опира и не може нацяло. Ако има някакъв начин, да се извади или трябва да се махат пластмасите, за да се види как е отдолу.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Иди в някой магазин "всичко по левче" и си вземи поне една пробна лампа .... само с гледане и питане няма да стане , предпазителите поне провери ли?Истинския мъж се познава дори когато е гол!
 
 Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Писах, че съм проверил предпазителя. В ръководството пише, че е един, заедно с осветлението в багажника, което си работи. Иначе си прав. Не може инженер човек, да няма мултицет вкъщи. Трябва да взема и да не объркам как се работи с него.  
 Въпреки че, почти съм сигурен, че там ток не достига. Въпросът е дали има някаква букса, която би се откачила или просто е прекъснат кабела между предпазителя и запалката. Иди го търси къде е.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не се доверявай на ръководства, аутодати и тям подобни ..... модификации колкото щеш, не знаеш на инДжинера в даден момент какво му е дошло на акъла.
 Истината е в пробника или мултицета, вади буксата на самата запалка и проследявай по цвета на проводника, разплитай частично снопа кабели и все ще стигнеш я до окислен куплунг или свръзка и т.н.
 П.П. Извинявам се за недоглеждането че са проверени предпазителите.Истинския мъж се познава дори когато е гол!
 
 Zastava Yugo 45 - 1984, Hyundai Teraccan 2,9 CRDi - 2002 , Fiat Grande Punto EVO 1,4 petrol/CNG - 2009
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Малко нова информация. В началото явно съм се объркал. Днес мерих напрежението на самата букса и при подаден контакт с ключа ми показва, че има напрежение. Предполагам самата запалка се е развалила по някакъв начин.
 Сега си търся запалка. Ако някой колега има случайно такава. Или догодина ще търся по моргите.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Благодаря колега. Обиколих няколко магазина за автоаксесоари, но нямаха запалка с такава букса. Отидох до автоморга и си взех за 5лева. Вече мога да зареждам телефона.
 Лошото е, че като се махат запалките се чупи пластмасата, която я уплътнява към кората. И сега малко играе и се вади, но ще опитам да я застопоря някак си.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	

Коментар