Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Консумация на угасено Пунто Мк2/1.2/8V

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Консумация на угасено Пунто Мк2/1.2/8V

    Привет колеги,
    каква трябва да е нормалната консумация на стандартното бензиново Пунто 2 при пълен покой?
    Сутринта, след часове без да се пали, без да е включвана аларма и каквото и да било друго, мултицетът показва 0.26А, което е сигнал за тревога (меря с откачен минусов кабел - между него и клемата на акумулатора).
    Преди да замеря консумацията, акумулаторът показва 12.6V напрежение.
    Колата си пали както е студена, но ми се струва че се замисля при първоначалното въртене - след няколко километра каране пали веднага и стартерът върти както си трябва.
    Ще трябва да търся утечката, но ме интересува каква е нормалната консумация ако всичко е изправно - 50-80 милиампера може би?
    И всъщност, при всичко изключено какво харчи ток - само часовника или има и други неща?
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    #2
    Ъпдейт:
    след като пуснах темата, направих ново измерване по същия начин. Резултатът е същия, но с една малка подробност - стойността от 260 мА след около 5 секунди пада до 70-80 мА и толкова държи (чаках десетина секунди).
    Което ме подсети, че всъщност допирайки сондите - аз все едно включвам акумулатора наново и вероятно в началото се получава инициализация на някои системи - аларма, табло и т.н. и вероятно оттам идва високото показание, бъркам ли?
    _________________________
    FIAT Punto MK2, 1.2 / 8V / 2000 г.

    Коментар


      #3
      Не, така е.
      FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
      Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.

      Коментар


        #4
        Не бъркаш. Нормално е първоначално да дръпва малко повече зарежда някое кондензаторче и такива неща. Но 0.07А си е напълно в нормата.Моята Брава дърпа абсолютно същия ток в абсолютен покой. Според мен направи една зарядка на акумулатора, щом на първи старт ти се чуди малко, ако скоро не си правил.
        punto_11 написа: Преглед на мнението
        Ъпдейт:
        след като пуснах темата, направих ново измерване по същия начин. Резултатът е същия, но с една малка подробност - стойността от 260 мА след около 5 секунди пада до 70-80 мА и толкова държи (чаках десетина секунди).
        Което ме подсети, че всъщност допирайки сондите - аз все едно включвам акумулатора наново и вероятно в началото се получава инициализация на някои системи - аларма, табло и т.н. и вероятно оттам идва високото показание, бъркам ли?
        Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96

        Коментар

        Working...
        X