Колеги някой има ли идея как да изключа габаритите да не светят когато ключа ми е в позиция PARK?
							
						
					Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Позиция PARK. Изключване на габаритите?
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Причината е изцяло радиото. Тъй като не намерих друг кабел да вържа 12 волта за контакт взех от подсвета на оригиналното и сега когато съм спрял стоя си в колата но искам да слушам музика имам 2 варианта или съм на контакт или на парк ама на позиция парк ми светят габаритите и това ме дразни. От друга страна не мога да разбера каква е идеята да ми светят габаритите на позиция парк и без значение от ключа за фаровете те да си светят.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Цялата идея на тази функция е да СВЕТЯТ габаритите, когато не си в колата и съответно и ключа да не е в контактният ключ по разбираеми причини...
 
 Проблема не е във функцията, а в неправилно взетия плюс за радиото == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp == Fiat Stilo == 1.6 16V 103 hp
 
 На света съществува една единствена гигантска машина, която се командва от пигмеи и това е бюрокрацията. (Оноре де БАЛЗАК)
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Вие от къде сте взели? Смисъл да то най-лесно е да го сложа на постоянен плюс ама така не ме устройва. Чудя се дали няма вариант при който и в позиция парк габаритите да си минават през ключа си? Или другия вариант в нея позиция да имам малко реле за тях и при нужда да се пускат отделно.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 вземаш си кабел от евро стандарт към твоя касетофон. прави се късо към постоянен плюс и си готов. как ти хрумна изобщо да теглиш нови кабели. има тема във важните теми в раздела със снимки.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
 (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
 Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Не ме устройва да е на постоянен плюс искам когато съм там само да си тръгва и спира не да му отделям допълнително внимание. И изобщо не говоря за теглене на нови кабели а елементарно и елегантно прекъсване на линията поставяне било то на реле или нещо подобно. На "ти" съм с електрониката и кабелите като цяло така че не ме притеснява изпълнението а просто дали някой се е сблъсквал с това и дали е правил някаква такава модификация.Последна редакция от emsa; 16.05.2017, 15:52.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 ФИАТите са си със стандартни ЕВРО букси (ISO конектори) на радиата. На тях си има и постоянен +, и такъв от контакта.
 По принцип захранването е от зависещия от контакта +, а постоянния е само за запазване на паметта.
 Всяко радио, което съм закачвал обаче, като изключиш контакта, гасне, но при изключен контакт, ако пак му натиснеш POWER бутона, тръгва, като работи 15-20 минути (различно на различните коли) и пак спира. Закачвал съм LG, Blaupunkt, SONY, различните оригинални радиа - на различни коли - ФИАТ Браво и Крома, Ланча Делта, Дедра и Тезис, Ситроен С2... На всички е едно и също.
 Би трябвало и при Брава да е така. Няма логика да не е.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Да това го знам прекрасно че касетофона има ама колата в случая няма. Искам и при изгасен двигател без да съм на контакт да имам възможността да слушам музика. Това го постигнах като взех 12 от подсвета на оригиналното. Когато съм в позиция парк хем радиото си работи хем не съм на контакт, но габаритите светят. От това искам да се отърва или да се включват ръчно допълнително.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Опитвал съм веднъж така да го пусна но без успех. Ще ми се да е като на VW вкарваш си ключа завърташ степен напред и радиото ти си бачка даваш си контакт палиш си караш си гасиш тоест изключваш от контакт и радиото продължава да си бачка и чак когато извадиш ключа и то спира.Fiat Brava-ELX 1,8 GT 96
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 1 вид който не ти харесва
 Като ти трябва при изгасен двигател да има радио свържи двата плюса на късо и радиото ще работи винаги
 Свързваш жълтия към червения от касетофона а червения към постоянен + от колата
 2 вид Виж с уред къде има ток като завъртиш на първа степен и там свързваш жълтия кабел тогава ще работи касетофона само като си завъртял ключа на някаква степен .
 Това е и оригиналното свързване на касетофонаПоследна редакция от kluchar; 17.05.2017, 00:51.
 Коментар
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
 Предложеното от Ключаря под №2 е правилното решение.
 Взел си от неподходящо място ток - защо от подсветката?
 Вземи един мултицет, виж на кой бушон имаш постоянен плюс и вземи от там за постоянния плюс на радиото.
 
 А иначе - на ВСИЧКИ фиати няма проблем с слушането на радио без да си на контакт. При теб някой ще да е рязал кабеляците с големия нож.
 Коментар
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	





Коментар