Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с бушон пунто 1

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с бушон пунто 1

    Група малко помощ ... Вчера ходих да ми заварят новата генерация и аспух ... И човека ми звъннка че не можел да я запали . ОТидох разцъках я видях ,че е изгорял бушона в жълто , смених го и запали ... Минах си преглед . Днес се прибрах от работа имах за дооправяне запалих я изфорсирах я и огасна , след ослушва не чух че
    работи бенз помпата и се досетих че пак е изгорял бушона ... Сменям го и пак гори. Разкачих помпата пак гори , разкачих бобините пак гори , разкачих ЕЦУ пак гори , Разкачих бялото РЕЛЕ което управлява тока за помпата и подаването на искра към бобините. НЕ ГОРИ ! смених релето с друго пак гори тъпия бушон ... Идей ?
    Прикачени файлове
    >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

    #2
    Провери кабела до помпата да не се е протрил някъде и да укъсява....
    ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
    ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

    Коментар


      #3
      Захранването на ламбда сондата окъсяваше осукани кабели... Решен е проблема ... И сменена ламбда сонда.
      >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

      Коментар


        #4
        На заварчика не му ли са казали че ако се заварява се изключва акумулатора и жиците се държат далече
        на сондата има и + около 5 волта и за това е правило там проблем .
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          kluchar написа: Преглед на мнението
          На заварчика не му ли са казали че ако се заварява се изключва акумулатора и жиците се държат далече
          на сондата има и + около 5 волта и за това е правило там проблем .
          Здр колега подариха ми едно ECU от 1.2 SPI с кабеляка без емобито 97-9 година моето е 1.1 SPI , но проблема му е на времето още , че му се прецака изхода пин 23 които подава сигнал на краче 7 на бялото реле и Тоест не стартира релето и помпата и не пали. И майсторите на времето му изведаха едно кабелче маса за краче 7 на бялото реле и колата си пали и тн ... Днес закачих този от 1.2 SPI , компа включи пусна си чека , пусна помпата по-вървя малко и си я спря както беше някога с моя и чека огасна. ПРобвах да паля обаче няма никого .. Вероятно е кодиран. ПРи мен не свети COde понеже моя емобилайзер е изкормен ощена времето и лекуван компа. Сложил сам табло с оборотомер и ползвам сигнала на нисковлтовата част на 2те бобини с 2 диода ... Та въпроса ми е кви пари ще струва да се разкодира тоз комп от 1.2 SPI IAW 16F.E3 /6A37-27 и да подменя моя( мисля ,че 1.1 и 1.2 SPI са съвместими или да му се качи софт на 1.1 ) Пиша тук понеже излиза някаква грешка за private messges ->
          • kluchar has exceeded their stored private messages quota and cannot accept further messages until they clear some space.

          Вашето съобщение
          Последна редакция от Fiat_Punto11; 16.09.2016, 17:48.
          >>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->

          Коментар


            #6
            има комплект около 25 лв
            КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
            Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
            http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

            Коментар

            Working...
            X