Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

проблем с тока

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    проблем с тока

    ЗдрастиИмам проблем с моето фифи 1.9 td100. И той е такъв, че когато я запаля колата, най-често от второто палене, се появява някакъв товар, от който кляка цялата ел. инсталация (фарове, осветление, табло, духалка, ОБОРОТИ). Разликата в напрежението, я има на свободна скорост и в движение. Най-често се появява за няколко минути.Колата си пали от раз, дори в много студено време. Интересното е, че когато се получава тоя пад на напрежение, ми щрака и релето за подгревните свещи.На таблото не ми индикира нищо за проблема, не ми мига лампата за подгрева.Релето го свалих, видимо беше отваряно от предишният собственик или някой тук в България, а кабелите бяха увити в изолирбанд, като от температурата на мотора, се бяха разлепили напълно. Кабелите бяха поуголени.Нямам представа защо?!Изолирах ги с термошлаух, конекторите напръсках с wd40, а платката на релето презапоих.Гадният проблем остана!Някаква идея? Или ново реле?

    #2
    никой ли си няма идея, от случая ми?

    Коментар


      #3
      То така и така си пиша сам, ама то в днешно време е нещо нормално :DКолеги, днес пробвах с друго работещо реле за подгрева и проблема си остана.Проводниците свързани към него, направо си ГРЕЯТ! Когато щрака релето, напрежението пада с около 1 волт.Колата пали от раз, върви. Проблема изчезва, когато колата загрее, поне с такива впечатления съм останал.Утре свещите ще замеря.- не може да съм единствен с тая глупост!

      Коментар


        #4
        кола

        Виж масите по колата и кабелите към акумулатора
        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

        Коментар


          #5
          Провери свещите една по една какъв ток черпят.Тока на една свещ е около 15-18 ампера.Провери инсталацията от релето до свещите.Провери кога включва и кога изключва подгряването.
          OVB X18XE1 седан+ГИ

          Коментар


            #6
            Един приятел има диагностика, и днес я закачихме. Изскочиха няколко грешчици, една от тях беше за подгревните свещи или подгрева.По-рано днес не ми е правила нито едно от горе-изброените мизерии. Явно в по-топло време, не подгрява.Утре ще сменя свещите, чета добри отзиви за ISKRA, тук във форума.Като ги сменя и я покарам, ще пиша.

            Коментар


              #7
              На реното съм точно с Искра и съм много доволен, а като цена не помня, но бяха евтинки.
              Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
              Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
              Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

              Коментар


                #8
                някоя свещ не ти е наред.сменяй ги всичките с искра и забравяй.

                Коментар


                  #9
                  Лоша работа пичове, смених всички свещи.. проблема си остава... свещите и релето проверени.. други идеи??едит: цедката в сондата също беше запушена. сега ще я следя по-обстойно.А имайки се предвид, че това натоварване се получава само, когато колата е студена, може ли това да е от някакъв термо-датчик, определящ времето за подгрев и той да си прави ебавки? Или всичко това е събрано в кутииката за релето на подгрева?

                  Коментар

                  Working...
                  X