Здравейте колеги,трябва ми инфо има ли такова животно като прекъсваемо захранване през ключа, което обаче да не спира при въртенето на стартера, както се случва със запалката, севтлините и общо взето всичко...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Постоянно захранване през ключ при палене
Collapse
X
-
Фаровете спират, но габарите си остава. Наистина удачно е както казва M5kov от помпата, стига да не си с газова и майсторите да не са я направили да се изключва на газ, най-сигурно е от + на бобината.lapd87 написа:сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?NikMar написа:Габарити.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
да с тоя 1.9 мотор в подписа от помпата е най удачния вариант. Може и от бобините.NikMar написа:Фаровете спират, но габарите си остава. Наистина удачно е както казва M5kov от помпата, стига да не си с газова и майсторите да не са я направили да се изключва на газ, най-сигурно е от + на бобината.lapd87 написа:сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?NikMar написа:Габарити.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
-
Извинявам се, пропуснал съм модела.S_BANKOV написа:да с тоя 1.9 мотор в подписа от помпата е най удачния вариант. Може и от бобините.NikMar написа:Фаровете спират, но габарите си остава. Наистина удачно е както казва M5kov от помпата, стига да не си с газова и майсторите да не са я направили да се изключва на газ, най-сигурно е от + на бобината.lapd87 написа:сигурен ли си (фаровете умират 100%)? бушон знаеш ли? от тези в купето предполагам?NikMar написа:Габарити.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
-
Интересно. Би ли споделил повече инфо.Ето какво направих аз: Fiat Live Data Readerhttp://razhodomer.blogspot.com/lapd87 написа:самоделен борд компютърM5kov написа:Захранването на горивната помпа
Какво искаш да свържеш?
консумацията е минимална но трябва да не прекъсва при паленето.04/2000 Fiat Brava 1.9 JTD 105+
Коментар
-
Можеш да си вземеш от бушона на АБС-а. Най-вероятно е във вертикалната кошничка под волана, лявата колона, третия отгоре надолу. 10А е при всички случаи. Извади го и виж дали ти светва лампата на АБС-а, за да си сигурен, че е той.Естествено, ако навън е студено, или ти е поотслабнал акумулатора, пак ще гасне при палене. Това е неизбежно, щото сичкото ток се засмуква от стартера.браво 1,6/90 - 09 г.
Коментар
-
абс е абсолютно отделна верига. Захраниш ли от там все едно си захранил с директен плюс.slonikon написа:Можеш да си вземеш от бушона на АБС-а. Най-вероятно е във вертикалната кошничка под волана, лявата колона, третия отгоре надолу. 10А е при всички случаи. Извади го и виж дали ти светва лампата на АБС-а, за да си сигурен, че е той.Естествено, ако навън е студено, или ти е поотслабнал акумулатора, пак ще гасне при палене. Това е неизбежно, щото сичкото ток се засмуква от стартера.Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар