Здравейте! Автомобила ми е Крома1,9/Mjet-150k.с.След заключване с дистанционното и престой около 2-3 часа не мога да отключа автомобила.След продължителен престой отключвам с ключа през бравата,след което дистанционното отново работи известно време.Колата беше в два сервиза (в Русе),но не можаха да оправят проблема.Моля ако има някой мнение по този проблем да пише!
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
проблем с отключването на крома1,9/mjet.
Collapse
X
-
За много години! Варианта с новия акумулатор е пробван,батерийките на дистанционните са нови-проблема е същия за съжаление! Мисля че проблема е свързан със системата за сигурност,защото при поставяне на ключа в слота,т.е. при палене почти винаги трябва да извадя и да вкарам ключа (понякога 2-3 пъти),за да мога да запаля! Ще пробвам и при Росен Найденов! Благодаря!
Коментар
-
Това и при мен се случва понякога, когато е студено и влажно. Интересно, че сега при -10 не го прави.Но - всъщност при мен колата си пали, но не изгасва лампата с ключа и изписва съобщение за повреда в системата за сигурност. Понякога при първо поставяне не отключва волана. Вадя и слагам ключа и всичко се оправя.Но пак повтарям, прави го когато е студено и влажно. Сега в големия студ не го прави, както и като е топло.didomarchev написа:при поставяне на ключа в слота,т.е. при палене почти винаги трябва да извадя и да вкарам ключа (понякога 2-3 пъти),за да мога да запаля!
Коментар
-
При мен също не угася символа с катинарчето(ключа) и изписва на дисплея тест относно сигурността на автомобила.Проблема го решавам като след вкарване на ключа в слота,изчаквам 10-15 сек.,след което паля. Тогава лампата угася веднага. Това е с цел "разпознаване"на код-картата в ключа-поне така пише в инструкциите. Според мен проблема с отключването и този са свързани. Аз не карам автомобила редовно,защото ползвам служебен но все пак ми се налага- а си е дразнещо!
Коментар
Реклама
Collapse





Коментар