Колеги, помагайте! Колата ми угасна и повече не ще да пали! Вкарах си я в гаража, всичко нормално, но на другата сутрин няма палене?!?
Оказа се, че релето за бензиновата помпа не включва. Проверих бушони, вериги - всичко е точно. Просто ЕКУ-то не подава сигнал. Пробвах моето ЕКУ на друго типо и РАБОТИ. По куплунга на ЕКУ-то си ги има всички напрежения, сигнали от датчици и т.н. (мерил съм ги с мултицет). В инструкцията за типо прочетох че имало някакъв датчик който при катастрофа прекъсва подаването на гориво и беше даден бутон с който се възстановява. Но не открих такова нещо при мен (поне не под седалката, където би трябвало да е). Пробвах си и digiplex-а - на 6 е. Някой има ли идея какво може да е? ЕКУ-то е BOSCH 0 280 000 714, колата е типо 1,4 ’90г.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Bosch mono - проблем
Collapse
X
-
Нямам. Обаче е слагана и после махната от прдишния собственик. Би ли обяснил какво влияние може да окаже? В смисъл дали се свързва нещо към ЕКУ-то?pugsy написа:ако имаш аларма виж да не е от неяИма. И Digiplex-а го изпробвах на една Lancia - работи ...Мисля си, че дори да няма искра, пак при подаване на контакт би трябвало да включи помпата за момент, а не го прави. То че няма да запали после е ясно, но ще знам поне какво да гледам. А сега направо не ми го побира акъла, все едно е включила някаква защитаAleko написа:а има ли искра на свещите?
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Гост
Странно !!!!
Не мога да проумея по това което казваш, че всичко е изправно ....Да не завърта помпата:0. Изгоряла помпа1. Неизправно ЕКУ2. Неизправно реле3. Изгорял предпазител 10А4. Изключил ключ-маса на помпата5. Прекъснати кабели6. Окислени контакти7. КОМПЛЕКСНА ПОВРЕДА - както се изказват"разбиращите" майстори ...Ето и една схемичка:
Коментар
-
Благодаря на всички за съветите! Следобяд след работа ще го мъча пак. Сигурно ще се окаже някаква глупост
После ще пиша какво е станалоivo, само да попитам тази схема за какъв инжекцион е? Прилича ми на мономотроник? А помпата я изпробвах, като при свалено ЕКУ дадох извод 28 от куплунга (според твоята схвма) към маса, релето включи и помпата заработи
ЕКУ-то не подава нужната маса.
Ще пробвам да подам външно маса и да видя дали ще запали.
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
-
Пичове, оправих го! :D Оказа се прекъснат кабел на едната маса на ЕКУ-то
да им е*а скапаните инсталации! И то не да няма съвсем връзка, ми има мааалко някаква, колкото да се побърка ЕКУ-то. Най-тъпото е че самия кабел е прекъснал, а не е мястото на свързване към маса
Благодаря на всички за помощта!
FIAT Tipo 1,4mi - EX
Alfa Romeo 146ti - EX
Alfa Romeo 156 2,4JTD
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар