Моя като го мерихме навремето от 5А пада до 3.5А за няма и 30сек, но го мерихме с вилка на стенд, а не на колата. И той не си знае годините, набор 2007.Мерих го, щото някои от първите баласти имаха стартов ток по 10А и не исках да изгори нещо по врътките на волана откъдето минава тока.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Ток, напрежение, мощност и китайски ксенони.
Collapse
X
-
разликата е само в изхода....всички черпят 50-55 вата на входа.А разлика на изхода има и се усеща само ако баластите са хубави и крушката е монтирана във фар.55 ватовия баласт напъва маааааалко повече крушката.Съвсем малко.Иначе така външно ако я гледаш няма да откриеш разлика....само ще се осветиш като заварчик 7ми разряд...хаха...Колкото и да разправят че ксенона гори по малко от халогенна крушка.....всичко е заблуда.....е свети много по силно от халогенна.Тва е истината.Ако е хубав ксенона де.Иначе е с ампер отгоре пред халогенната......emzo написа:1. Пада, докато изгрее напълно крушката. След това си стабилен.2. Същото е.3. Точно така.4. на акумулатора@galinchooo - тествах 3 други АС баласта, с етикети 55w, които докарват 50w измерени.Затова ми стана странно.Другото, което е, разлика с око, не улавям между захранена 55w крушка с 35w и с 55w баласт.55w баласти и крушки, са купени от БГ от достоверен източник.А пък викам откъм крушката да не меря мощността, т.е. след баластаKemaloff написа:1.През тези 2 мин. тока стабилен ли е или пада?2. Пробвай да мериш да кажем 5 мин. след като си пуснал фаровете.3. Kак точно правиш измерването? Вадиш предпазителя и там включваш амперметър?4. Напрежение къде мериш?
FIAT BRADVA 1,6 с няколко вентила
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар