Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Повтарящи се грешки на checking-а при стартирането

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Аз май само на казанчето и ръчната кабелите не съм минавал... утре и това ще се пробва!
    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

    Коментар


      #17
      Честно казано само ръчната не съм чистил, понеже не знам къде й седи буксата. Днес преди обяд времето бе чудесно - отивам аз с чашка кафе и хъс за чистене и хоп - давам контакт - Check is O.K. и без писукане за brake lamp fail... И така до следобяд - поне 10-тина стартирания, всеки път без проблеми. После отново изписука! разглобих това онова за почистване, вкл. и масите (2 от 3, понеже не виждам едната като иде в предната греда между фаровете снопа кабели накъде завива и къде се връзва). След почистването и на всички букси зад акумулатора (за N-ти път) и на таблото в кабината (и тях за N-ти път)... отново пищи. Забелязъх друго - когато я спра на едно малко тротоарче пред блока - качвам само предните колела - не писука (в 6-7 от 10 стартирания не писука). Същото е и по лек наклон нагоре. Ако е на равно или баир надолу - всеки път brake lamp fail ми напомня за качествената италианска електроника във Fiat... Определено става въпрос за ел. връзки ама ха де?!
      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

      Коментар


        #18
        Ниво на спирачна течност и проверкя на поплавъка в казанчето.
        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

        Коментар


          #19
          Казанчето е ок - както и всичко в него - течност, поплавък. Проверявано е това лято (когато също правеше тези грешки), при смяната на съединителя.
          Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

          Коментар


            #20
            Долеи още малко течност.кабела на преден ляв шенкел погледна ли го дала не е оприра някъде на маса.
            Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
            (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
            Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

            Коментар


              #21
              Ами те и двата предни са сменяни преди има няма 10 месеца, а проблема го имаше и преди товa, макар и доста по-рядко. Утре ще ги погледна пак. А за спирачната течност - до горе е.
              Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

              Коментар


                #22
                Всички кабели и маркучи, които отиват към двете колела отпред са ок... не е от тях... деба
                Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                Коментар


                  #23
                  А този за изтъргани накладките? Провери и датчика за ниво в казнето. Щом при наклон ня го прави търси проблема или в оголен кабел който опира пякъде на маса или в поплавъка на казанчето.
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар


                    #24
                    Казанчето още вчера го проверих, ама забравих да напиша - ок е. Аз сякаш я урочасах онзи ден като написах за тротоара пред блока, сега го прави постоянно - или е било мега съвпадение с тротоарчето или вече ми писва и ше я хвърля някъде :D Накладки сменях лятото и днес ще им проверя кабелите, макар че на предните колела, както вече писах, всички кабели прегледах и са добре... видимо поне.
                    Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                    Коментар


                      #25
                      Днес остана малко време и си махнах колелата едно по едно да видя датчиците за abs-а как са им кабелите - стигам до предно дясно - той се "клати" при пипане още, преди да съм тръгнал да развивам... развивам го и ето я картинката... Въпроса ми е, понеже не можах да намеря инфо, когато мери съпротивлението на веригата при чекинга в началото, този датчик участва ли в тази верига, че тоя brake lamp fail ми пищи на сън :D
                      Прикачени файлове
                      Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                      Коментар


                        #26
                        Е ще има ли хепи енд :D :D :D
                        Punto 1.2 75 ELX `97 /BRC Lambda Control/-продава се на части!!
                        Втората......пак същата!
                        (_-_)______////_______(_-_)
                        Punto75-Вече на жената!
                        Третата =Ино и шес= LPG POWER STAG Stilo MW 2004

                        Коментар


                          #27
                          Датчика е имулсен ако не ме лъже паметта, сигнала е цифров. С ом метър нищо няма да разбереш.Жокер - имаш пад на напрежение при палене, на някой от модулите. Някой, някой - ЕКУто на АБС-а. Следи там напрежението ама не с МЕС , а с мултицет.Малко да сипя сега:
                          emiliyan.martinov написа:
                          Остана само breake lamp fail гада
                          S_BANKOV написа:
                          Букса на казанчето за спирачна течност. Кабела за износване на накладки. Кабела на ръчната. Провери верига към маса. Ако ама от това пищи
                          Славчо, няма ми се сърдиш, ама го пращаш в трета глуха. Като искаш да трупаш постчета - в лаф моабет раздела.Грешката е насочена само и единствено към крушка на стопа. BRAKE LAMP FAILURE. Колегата вече ще проследи веригата, дали е от разширени пинчета в буксата на стопа. Дали е разтопени/нагорели писти в стопа, дали е в стоп машинката и т.н.Няма НИЩО общо със спирачната течности, с износването на накладките и кабела на ръчната. НИЩО.Виж , к’во културно ти сипах. Yellow_Flash_Colorz_PDT_06 Докторе, не съм лош чоуек, ама ми е писнало да дъвча едно и също Ползвай калпавата търсачка, тия неща съм ги писал, писал
                          F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                          Коментар


                            #28
                            Emzo! В никакъв случай не съм казал, че си лош човек! Не съм обидчив (поне така мисля), просто исках да бъда поправян и насочван в сфера, която не е моята, по.. нормалния начин, без назидателно/подигравателен тон! Както и да е, стига драми! :D Относно казанчето - абе... хахахах честно да кажа - не съм го и поглеждал даже! :D Абсолютно си мислех, че няма НИЩО общо с тази грешка (за това и бях написал в темата за Мултиплата за съветите от типа "виж там от предната до задната регистрация" )! Това за разширените пинове на конекторите и нагорелите писти го проверих - според мен няма, а пиновете ги "посъбрах" откъм изодзадзе с отверката и сега прилепват, ама пак писука моя верен спътник в Стилото - оранжевия триъгълник. Има нещо друго, което ти може да знаеш - бях сложиш 21W вместо 5W крушка за габарита, понеже една вечер изгоря и в тъмното хич не съм видял, какво слагам, та карах така доста дълго време, докато не ми казаха че левия габарит свети по-силно от десния. Като сменях видях в конектора на стопа, че GND-то е доста... почерняла - пръсках със спрей, ръчках да чистя с отверката, после прибрах грижливо пинчетата на конектора едно към друго... дали може то да прави проблем. Четох и друго в един чужд фиатски форум - да замеря масата на пистата на стопа, къмто масата на колата с мултицета http://www.fiatforum.com/stilo/24732...failure-3.html - пост #44 и не трябвало да минава 0.3V... Има ли резон да се прави това, как мислиш?
                            Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                            Коментар


                              #29
                              bmahob написа:
                              Е ще има ли хепи енд :D :D :D
                              Бетер Дързост и Красота е тоз моя брейк лам фейл :D
                              Fiat Stilo 1.9 JTD, 115 hp (2002), 3 врати

                              Коментар


                                #30
                                Емо, коледа е хората трябва да си сипват. В тоя случай право думаш.
                                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                                Коментар

                                Working...
                                X