Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Проблем с алтернатор или клеми при браво 1.9жтд

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Проблем с алтернатор или клеми при браво 1.9жтд

    Колеги вчера след дълго пътуване (около 600км) при работа на празен ход на двигателя ми светваше лампичката на акумулатора и след подаване на газ угасваше и след около 30 км. каране само в обороти и видимо едвам светещи фарове спрях. Първо проверих клемите и какво да видя, клемата на минуса беше разхлабена, позатегнах я и уплътних със една видиа запали на бутане и лампата не светеше, но фаровете светиха слабо и продължих по пътя и след няма и 10 км. в ришкия проход всичките лампи на таблото светнаха фаровете все по-слабо светеха и по-слабо докато не видях отбивка и реших да спра и при натискане на съединителя колата направо угасна. Звъннах на приятел да ме издърпа и днес след като заредих акумулатора за да мога да я вкарам в гаража при добре затегнати клеми никакви проблеми всичко си работи при замерване добре зареждаше динамото. Как мислите колеги дали проблема е бил само от клемите или е в алтернатора ?

    #2
    кола

    Клемите
    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

    Коментар


      #3
      Преди малко сложих акумулатора и след почистване и затягане на клемите колата върви перфектно даже изчезна и забиването което имаше от 2800 до 3000 оборота . Сега се чудя дали да смъкна алтернатора да го ревизирам ако има нужда

      Коментар


        #4
        Всяко лудо за 1 час.... пак светна лампата ще се сваля алтернатора и ще видим какво ще стане

        Коментар


          #5
          Сега разбрах, че ролката на генератора е тресчотна. Възможно ли е да превърта ? И ако превърта какво ще стане ако се завари и възможна ли е смяната на ролката на място без да се сваля генератора

          Коментар


            #6
            Ролката при 1.6 е на нещо като конус, май нямаше някакви зъби за контра. Сигурно и твоята е такава.Моята я отвиха с ударен гайковерт в един сервиз точно за 1 секунда. Не съм сигурен дали ще има място за пистолета да ти я отвият на място, трябва да пробваш.По-скоро виж как зарежда, когато ти светне лампата, ама премери кабела долу на алтернатора.Виж масата и +-са на местата, където са хванати за купето/двигателя преди да ровиш алтернатора.
            "Без сърца, сме просто машини"
            Toyota Prius 1.5 Hybrid
            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

            Коментар


              #7
              M5kov написа:
              Ролката при 1.6 е на нещо като конус, май нямаше някакви зъби за контра. Сигурно и твоята е такава.Моята я отвиха с ударен гайковерт в един сервиз точно за 1 секунда. Не съм сигурен дали ще има място за пистолета да ти я отвият на място, трябва да пробваш.По-скоро виж как зарежда, когато ти светне лампата, ама премери кабела долу на алтернатора.Виж масата и +-са на местата, където са хванати за купето/двигателя преди да ровиш алтернатора.
              Масите са проверени ще проверя и колко зарежда когато светне лампатаВчера пак лампата светваше само на празен ход и след подаване на газ спираше, но след като я изфорсирах до около5х.об. при падане на оборотите лампата започна да премига и се чуваше някакво стържене от страната на ремъцитеа по-късно лампата не светеше на празен ход, а при подаване на газ

              Коментар


                #8
                От четките е почти ги няма,а я кажете как да смъкна дясната полуоска, че да го извадя това динамо

                Коментар


                  #9
                  Зад динамото има една метална планка, сваляш я и с пиниз го вадиш покрай полуоската.Не се сваля полуоската.
                  "Без сърца, сме просто машини"
                  Toyota Prius 1.5 Hybrid
                  EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                  Коментар


                    #10
                    M5kov написа:
                    Зад динамото има една метална планка, сваляш я и с пиниз го вадиш покрай полуоската.Не се сваля полуоската.
                    Колега от къде ли не го мъчих да излезе, но накрая махнах горивния филтър и го изкарах :ДИначе не само четките са за смяна, точно където контактуват със ротора се е износило
                    Прикачени файлове

                    Коментар

                    Working...
                    X