Здравейте колеги,От няколко месеца имам следния проблем.... Акумулатора ми пада, а е сравнително нов (на около 1 година). Направил съм следното:1. Проверих за консумация на изгасен двигател - НЯМА2. Проверих колко ми зарежда генератора - Скромните 13,8 - 13,9 V без включени консуматори като музика, фарове и т.н. и 13,7 с включени, което значи, че може да не зарежда достатъчно, обаче интересното е, че сменям втори генератор и все толкова си зарежда, а се съмнявам да съм попаднал на два прецакани генератора.3. Пуснах допълнителна маса на генератора и нямаше подобрение в напрежението на зареждане (чувал съм, че може и от там да е проблема ако генератора не е добре замасен)4. Гледах нивото на електролита - ДОБРЕ СИ Е... Интересното е че капачките на акумулатора са почти постоянно влажни, което е признак на ПРЕ-зареждане, ама такова няма ?!?!?Въпроса ми е от къде може да идва това недозареждане и защо капачките се мокрят.Колата се кара предимно градско и е възможно да не успява да си дозареди консумацията от всяко палене, но чак пък да се налага да свалям акумулатора и да го зареждам на всеки 2 седмици .... едва ли.Колата е 1,9 JTD 105 и незнайно защо инди.... така де италианците са решили да сложат акумулатор, който е само 62 mAh
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Акумулатора пада а утечка няма
Collapse
X
-
Re: Акумулатора пада а утечка няма
Ти колко искаш да ти зарежда бе колега ?Напълно нормално си зареждат при празен ход е нормално 14.1 -14.5 максимално ама само на прецакано реле съм го виждал скача и на 16 волта даже.. Та съвсем нормален заряд си е 13.9 и с консуматори да пада на 13.6-7 дори 13.4 с много консуматори. И как го мери дали няма консумация като е без контакт ?(опиши начина) Или имаш умряла клетка на акумулатора и разрежда другите 5 клетки или колата ти пие тока. 62 Амперчаса са напълно достатъчни за дизела важен е стартовия ток и големината му.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
-
Аз доколкото се сещам, под 13,8 с консуматори не искаха да ми заверят гаранцията на акумулатора, така че 13,4 не го смятат за нормално. На мен също тогава за 10 месеца ми събори новия акумулатор карането ежедневно на фарове и на къси разстояния в града. Хората от сервиза за акумулатори казаха, че драстично им се е увеличила клиентелата, откакто въведоха постоянното каране на фарове. Аз затова преди година и половина си сложих дневни лед светлини и още съм с този акумулатор.Fiat Marea Weekend 1,6 16V
Коментар
-
Тури си Ксенон и няма да имаш ядове :P Но качествен за да не се подпалиш. Макар че и Ксенона могат да се заяждат и за дневните светлини (DRL) също. В закона пише с запалени КЪСИ светлини на фаровете. Никъде не пише друго. Иначе съм за. То музиката не ми дърпа толкова ток която е 500 w реални ... Като си думкам ми е 13.8-13.9 като спра музиката пусна фаровете 13.6-7 при цял ден каране без музики и глупости на къси в порядака на 400 км накрая ми показваше 13.5 понеже си имам волтметър и го следя постоянно в движение. Но да ти кажа то и акумулаторите са малко келяви дълги години не съм попадал не нещо което да ме искара повече от 2 години. Накрая попаднах на БОШ S Силвър 5 от което съм доволен.sugarboy написа:Аз доколкото се сещам, под 13,8 с консуматори не искаха да ми заверят гаранцията на акумулатора, така че 13,4 не го смятат за нормално. На мен също тогава за 10 месеца ми събори новия акумулатор карането ежедневно на фарове и на къси разстояния в града. Хората от сервиза за акумулатори казаха, че драстично им се е увеличила клиентелата, откакто въведоха постоянното каране на фарове. Аз затова преди година и половина си сложих дневни лед светлини и още съм с този акумулатор.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Колега,Според мен (и според познати майстори) заряда трябва да е между 13,8 и 14,2 V съответно с товар и без товар, а при мен има разлики... не са кой знае какви, но имайки впредвид, че карам предимно градско, и че на ден паля по 7-8 пъти (а на теория изразходвания ток при едно палене се зарежда след около 40 км.), а аз с тези 7-8 паления я мина 10 км., я не ... та иска ми се всичко да си е О.К.И по темата ако имаш предположение защо има загуби или защо проклетите капачки на акумулатора са мокри ще се радваме да ни просветлиш...
Коментар
-
Ако го пише на алтернатора :D то си пише на всеки колко трябва да дава.ivan_pop написа:Доколкото разбрах акумулатора е с капачки а не е капсулован.Ако е така може да му се измери гъстотата и ще се разбере дали е наред.Зареждането не трябва да пада под 13,7 волта.На някои автомобили достига до 15 волта.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Акумулатора пада а утечка няма
PeacemakeR написа:Здравейте колеги,От няколко месеца имам следния проблем.... Акумулатора ми пада, а е сравнително нов (на около 1 година). Направил съм следното:1. Проверих за консумация на изгасен двигател - НЯМА2. Проверих колко ми зарежда генератора - Скромните 13,8 - 13,9 V без включени консуматори като музика, фарове и т.н. и 13,7 с включени, което значи, че може да не зарежда достатъчно, обаче интересното е, че сменям втори генератор и все толкова си зарежда, а се съмнявам да съм попаднал на два прецакани генератора.3. Пуснах допълнителна маса на генератора и нямаше подобрение в напрежението на зареждане (чувал съм, че може и от там да е проблема ако генератора не е добре замасен)4. Гледах нивото на електролита - ДОБРЕ СИ Е... Интересното е че капачките на акумулатора са почти постоянно влажни, което е признак на ПРЕ-зареждане, ама такова няма ?!?!?Въпроса ми е от къде може да идва това недозареждане и защо капачките се мокрят.Колата се кара предимно градско и е възможно да не успява да си дозареди консумацията от всяко палене, но чак пък да се налага да свалям акумулатора и да го зареждам на всеки 2 седмици .... едва ли.Колата е 1,9 JTD 105 и незнайно защо инди.... така де италианците са решили да сложат акумулатор, който е само 62 mAh[size=11]Croma 2000IE CHT,1991г./154C3.046/Компютър в колата с 3 операционни с-ми: Dos6.22 / WIN98/WINXP-SP3/Дъно-Canyon 6LEBMS-T.Процесор Пентиум 1G/Hz,Хард диск30G/лаптопски , Видео карта 64М/B,Ram 768М/B, Bтори акумулатор и UPS. Принтер Canon PIXMA TS305 на батерии . Хладилник на 12В. Соларен панел 3А/h.
Коментар
-
Re: Акумулатора пада а утечка няма
Аз пък по питах как го е мерил дали има консумация в покой в огасено състояние ? Какво значи няма ? Никога не е няма 0.08А има 0.10А има раазлично е 0.04А Затва питам как го е мерил? Какво значи няма ? Мерисе консумация в покой в Ампери , не във волтове. Пък Амперите са мерат последователно ... И се па си мисля ,че му зарежда нормално , но нещо му пи е тока в покой ..>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Re: Акумулатора пада а утечка няма
Аз също бих искал да опишеш подробно, КАК ИЗМЕРИ КОНСУМАЦИЯТА?Ако няма консумация, заряда от артернатора не би ме притеснил но има едно НО. В системата генератор - акумулатор, този който диктува напрежението е АКУМУЛАТОРА. Генератора има вътрешно съпротивление далеч по-високо от един стартерен акумулатор. Задачата на генератора е да дозарежда акумулатора, но той не поема консуматорите. Всички импулсни високи консумации се харчат от акумулатора. В този ред на мисли вариантите отиват към два основни.1. Акумулатора по някаква причина е с много ниска ефективност. В случая той се явява повече консуматор защото НЕ може да превърне електрическата енергия в химия. В резултат се отделя топлина и електролита се опитва да ври.2. Закъсена клетка - това е много опасно явление и се случва доста често. Вътре клетките са 6. Ако е това, то останалите 5клетки се презареждат, това донякъде обяснява и спадането на напрежението по време на заряд, защото както казахме вече, то се диктува от акумулатора. Спирайки зарядни ток, оловния стартерен акумулатор няма памет, и 5-те клетки доста бързо се връщат към стабилното си състояние, ако вече не са повредени. Обърни внимание, има ли клетка чиято капачка да не се омаслява. Може да пробваш с друг акумулатор. Ако напрежението си отиде на 14В работата е ясна. Успех.PeacemakeR написа:Здравейте колеги,От няколко месеца имам следния проблем.... Акумулатора ми пада, а е сравнително нов (на около 1 година). Направил съм следното:1. Проверих за консумация на изгасен двигател - НЯМА2. Проверих колко ми зарежда генератора - Скромните 13,8 - 13,9 V без включени консуматори като музика, фарове и т.н. и 13,7 с включени, което значи, че може да не зарежда достатъчно, обаче интересното е, че сменям втори генератор и все толкова си зарежда, а се съмнявам да съм попаднал на два прецакани генератора.3. Пуснах допълнителна маса на генератора и нямаше подобрение в напрежението на зареждане (чувал съм, че може и от там да е проблема ако генератора не е добре замасен)4. Гледах нивото на електролита - ДОБРЕ СИ Е... Интересното е че капачките на акумулатора са почти постоянно влажни, което е признак на ПРЕ-зареждане, ама такова няма ?!?!?Въпроса ми е от къде може да идва това недозареждане и защо капачките се мокрят.Колата се кара предимно градско и е възможно да не успява да си дозареди консумацията от всяко палене, но чак пък да се налага да свалям акумулатора и да го зареждам на всеки 2 седмици .... едва ли.Колата е 1,9 JTD 105 и незнайно защо инди.... така де италианците са решили да сложат акумулатор, който е само 62 mAhPanda Climbing 4x4 1,2 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар