Искам на моят фиат браво 1.6 16V 97г. с еку 49F да слажа еку от по старите години. Някой правил ли го е?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото
Collapse
X
-
Трябва ти компютър, окабеляване за мотора, мап сензор, датчик за темп. На входящ въздух километраж и окабеляване за него от браво до 98ма година iaw 1f . тпс-а нс дросела мисля че е едакъв, датчика за детонации е същия и ламбдата е същата. Апсолютно безсмислена операция. Дюзите помпата горивните магистрали, също са различни, но може да не ги сменяш, колата ще работи идеялно и с тях. Какво не му хареса на 49ф, при мен не съм имал никакви проблеми с електрониката, само две дюзи съм сменял, бобина, кабели и свещи. Ако става въпрос за синьото браво.
-
Re: ? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото
97 е по производство реално 98 е по регистрация оригинален 49F Много съм доволен от него на бензин мислех да му сложа обикновенна газовазатова ме инересуваше но се отказах ще го карам на бензин мешано ми дава разход 7.5-8 на газ ако дава 11-12 няма никакъв смисълМерси за отзиваТози е от Германия 4 air bag,ABS,климатроник и новото табло и решетка, а другият ми с от Швеицария и е 97 старото табло старата решетка и климатик и пак е оригинален 49F може да има значение за кой пазар е правена колата или все таяshr81 написа:Искам на моят фиат браво 1.6 16V 97г. с еку 49F да слажа еку от по старите години. Някой правил ли го е?fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Re: ? Искам да сменя ЕКУ 49F с по старото
Пластмасови с регулатор на горивото с резервуара и т.н.shr81 написа:97 е по производство реално 98 е по регистрация оригинален 49F Много съм доволен от него на бензин мислех да му сложа обикновенна газовазатова ме инересуваше но се отказах ще го карам на бензин мешано ми дава разход 7.5-8 на газ ако дава 11-12 няма никакъв смисълМерси за отзиваТози е от Германия 4 air bag,ABS,климатроник и новото табло и решетка, а другият ми с от Швеицария и е 97 старото табло старата решетка и климатик и пак е оригинален 49F може да има значение за кой пазар е правена колата или все таяshr81 написа:Искам на моят фиат браво 1.6 16V 97г. с еку 49F да слажа еку от по старите години. Някой правил ли го е?fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Паленето на бензин иомазване на времената сутрин върта 5-6 пъти докато запали, а с тия колектори сложих обикновенната с тази мисъл да е само на газ ама постоянно гърмиmisho_ написа:той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
гърми докато палиш с обикновенната ли?shr81 написа:Паленето на бензин иомазване на времената сутрин върта 5-6 пъти докато запали, а с тия колектори сложих обикновенната с тази мисъл да е само на газ ама постоянно гърмиmisho_ написа:той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?
Коментар
-
Не като подаваш ряско газ, форсиранеmisho_ написа:гърми докато палиш с обикновенната ли?shr81 написа:Паленето на бензин иомазване на времената сутрин върта 5-6 пъти докато запали, а с тия колектори сложих обикновенната с тази мисъл да е само на газ ама постоянно гърмиmisho_ написа:той и с обикновенна, няма да има ядове ако го караш само на газ + това времето се затопля вече и няма ядове да си палиш и студена на газ, обаче си е глупост, ГИ-то е много по добър варянт. видях в една тема, че си махнал ГИ-то от синьото(бившото мое), какво не се разбрахте с нея?fiat bravo 1.6 16V
Коментар
-
Ще споделя личен опит за намаляне на количеството на въздуха. Преди години карах Жигула и точно там беше проблема, гаснеше на свободна, на светофари и т.н., да ама като му сложих един чорапогащник се стабилизира, НО с времето се зацапва въздушния филтър и качва разхода, и тогава какво правим? Махаш чорапогащника и тя си върви нормално, сменяш филтъра и пак отначало, изобщо пълна лудница. Реших си проблема като на входовете /лятно и зимно/ на въздуха монтирах по един стар вентилатор от процесор с презумцията, че колкото повече въздух му трябва толкова по-бързо се върти вентилатора, т.е. той регулира потока и повече нямах никакви проблеми. Това съм го правил и на други коли, например на Пасат и проблемите от този вид се решиха.misho_ написа:Пробвай с намаляне на количеството на входящия въздух. На входа на филтърната кутия махни маркуча към челния въздугховод и сложи нещо с което да намалиш отвора.FIAT Brava S 1,4 12 V 97 г. - бивша. Не карай по-бързо отколкото твоя ангел хранител може да лети!
Ако нещо стане както трябва, то е станала голяма грешка. Закон на Мърфи.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар