здр колеги имам следния проблем със моето фиатче.наскоро си купих усилвател със бас каса.проблема е следният.след като монтирам вс кабели за усилвателя.като конектирам кабелите за акомулатора,усилвателят светва и след 5 секунди се пуска защитата на усилвателя.вапроса ми е следния от каде идва проблема
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със усилвател на фиат уно
Collapse
X
-
Плюсовият кабел го връзваш директно към плюсовата клема на акумулатора... Масата някъде по купето... Чинчовете са ясни, а контролкабела, който пуска усилвателя заедно с пускането на плеъра, дали е вързан където трябва? Ако усилвателя трябва да е вързан на бридж, дали е вързан както трябва?Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
-
Вс е вързано както трябва.днес купих по дебел кабел 10мм свързах го отново и пак ми даде същия проблем.от сд-то излиза кабел със надпис амп 0.3а там свързвам ремот кабела (тънкия).Усъмних се и за него така че направих мост със + и ремота.така дадох постоянен ток към усилвателя,и пак светна същото.светна зелената лампа и след 3 сек лампата за защитата.отворих усилвателя видимо няма следи за изгорял кондензатор или скъсана студена спойка.Да добавя още нещо.прокарах кабел от минуса и го хванах в купето.проблема не се реши.според мен усилвателя се е..ва здраво,а не ми се хвърля понеже е хубъв. Става на въпрос за блаупункт gta 470 800w. Ако някои се сети какво може да е нека сподели.
Коментар
-
Той колегата дет ти го е писал малко не знае . Няма значение на Бридж ли е вързан или не трябва да работи. Бридж е на английски МОСТ . По известно е като мостово свързване. Или казано ако е двуканален усилвателя в МОСТОВ РЕЖИМ (Bridge) обединява мощноста на 2та канала в 1 и става 2 пъти по мощен ... Предимно идеята е да се ползва за суб буфер за повече мощност. Погледни си бушоните на усилвателя , моите ги топи барабар с гнездата им понякога TCА2120 2х180 или в Бридж - 380-400 вата на 4 ома ... ( някъде по усилвателя има копче за включване на BRIDGE ,връзва се от единия канал на изхода минус а от на другия канал + имаше няква врътка че при мостовия режим минуса на единия канал става + ... както и да е няма значение всеки усилвател има легенда нарисувано е как да да се свърже говорителя на изхода)И пак казвам не е задължително да е в мостов режим усилвателя за да работи. За да свети PROTECTION имаш проблем с бушончетата ако е здрав ако не ше менкаш транзисториsvilen9119 написа:П.с какво означава бридж.може въпроса да ми е малко тъп,но съм все още нов във терминологията. :D :D :D
И с тънки кабели от FTP кабел съм го подкарвал пак работи просто няма мощност. За теста дали работи може и с тънки кабели
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
В краина сметка си купих нов усилвател и музиката стана задоволителна.пускам и видео направено с телефона ми които няма мн.хубава камера https://www.youtube.com/watch?v=QHiT-qryeNI
Коментар
-
Има усилватели, на които ако вържеш мостовия режим не както трябва направо си пуска защитата... Продавам усилватели от доста време така че не съм хич наясно...Fiat_Punto11 написа:Той колегата дет ти го е писал малко не знае . Няма значение на Бридж ли е вързан или не трябва да работи. Бридж е на английски МОСТ . По известно е като мостово свързване. Или казано ако е двуканален усилвателя в МОСТОВ РЕЖИМ (Bridge) обединява мощноста на 2та канала в 1 и става 2 пъти по мощен ... Предимно идеята е да се ползва за суб буфер за повече мощност. Погледни си бушоните на усилвателя , моите ги топи барабар с гнездата им понякога TCА2120 2х180 или в Бридж - 380-400 вата на 4 ома ... ( някъде по усилвателя има копче за включване на BRIDGE ,връзва се от единия канал на изхода минус а от на другия канал + имаше няква врътка че при мостовия режим минуса на единия канал става + ... както и да е няма значение всеки усилвател има легенда нарисувано е как да да се свърже говорителя на изхода)И пак казвам не е задължително да е в мостов режим усилвателя за да работи. За да свети PROTECTION имаш проблем с бушончетата ако е здрав ако не ше менкаш транзисториsvilen9119 написа:П.с какво означава бридж.може въпроса да ми е малко тъп,но съм все още нов във терминологията. :D :D :D
И с тънки кабели от FTP кабел съм го подкарвал пак работи просто няма мощност. За теста дали работи може и с тънки кабели 
Fiat Stilo Multi Wagon 1.9JTD 85KW/115к.с. '03 powered by emzo
Fiat Punto SX mk2 1.2 44KW/60к.с. '00
EX : Fiat Tipo 1.6 i.e DOHC 149C2.046 1585cc. 66KW/90к.с -6250об./мин. - Изповядващ религията FIAT
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар