Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Пунто 2003 не иска да пали на моменти (имобилайзер?)

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Пунто 2003 не иска да пали на моменти (имобилайзер?)

    Здравейте,Наскоро се появи проблем с пунтото на баща ми - mk2. Една вечер гаси той колата и след 2 минути като се опитва да я запали, лампичката (CODE) не иска да изгасва. Маха клемата на акумулатора за 5-10 минути и като я сложи, върти на контакт, пали колата, но след време пак се появява проблемът. Днес сутринта я мъчихме и като се завърти на контакт не се чува да гаси имобилайзера и не може да запали, но върти стартера при опит. Завъртях ключа няколко пъти и лампичката по някой път изгасва (чува се, че и имобайзерът се изключва) и колата пали, но не се получава винаги. Забелязах, че когато натисна ключа по специфичен начин в ключалката - с малко повече натискане навътре, имобилайзерът гаси без проблем, но не става винаги. Някакви идеи към какво можем да се насочим? Имаме само един син ключ, червеният не ни беше връчен като купувахме колата, нямаме и картата с кода за аварийно запалване. Всякакви идеи биха ни помогнали. Възможно ли е да е електрически проблемът (релето на ECU, заземяването на ECU, антенката на ключалката?)Благодаря

    #2
    Възможно е проблемът ти да е от слаб акумулатор.
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      wwalker написа:
      Възможно е проблемът ти да е от слаб акумулатор.
      Първото нещо за проверка , странното е че понякога АБ изглежда че е перфектна и извендъж греда.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #4
        Това е акумулатор на 98% както каза колегата по горе, всичко е супер и изведнъж : " К’во стана та не ядохме".
        Ланчия Делта 1.8 8в 101кс => 1.8 16в ++++++
        Fiat Marea 1.8 16V 113кс++++ ГИ Агис М210
        Рено Лагуна 2 1.9дци 107кс++

        Коментар


          #5
          Ами ще го погледнем задължително. Тя колата беше престояла доста време пред блока без да се кара. Реално след като баща ми почна пак да я кара, на същия ден или на следващия го направи този проблем. И така. Ще споделя задължително какво е развитието.

          Коментар


            #6
            Така... "майсторът" каза, че акумулаторът е окей и ни насочи към антенката около ключалката или ECU-то. След 1000 зора я запалих и я прибрах вкъщи. Като я паркирах пред вкъщи, в пристъп на ярост ударих няколко юмрука отдолу на пластмасата под ключалката и след това сигурно 30-40 пъти въртях ключа и всеки път имобилайзерът изключи. Ще го следя отблизо как ще се държи натам, но мисля, че вече имам идея къде е проблемът.

            Коментар


              #7
              кола

              Свали кората около волана и виж буксите на клемореда на ключалката и На антената също има букса виж и нея
              КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
              Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
              http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

              Коментар


                #8
                vpnikolov написа:
                Така... "майсторът" каза, че акумулаторът е окей и ни насочи към антенката около ключалката или ECU-то. След 1000 зора я запалих и я прибрах вкъщи. Като я паркирах пред вкъщи, в пристъп на ярост ударих няколко юмрука отдолу на пластмасата под ключалката и след това сигурно 30-40 пъти въртях ключа и всеки път имобилайзерът изключи. Ще го следя отблизо как ще се държи натам, но мисля, че вече имам идея къде е проблемът.
                А замисли ли се за вероятността АБ да е заредила малко докато си карал и за това да пали сега без проблем?
                Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                Коментар


                  #9
                  Здравейте колеги,и аз стигнах до същият проблем колата е пунто 2000г. 1.2 60к.с. ЕКУ "IAW 59f.m2/HW 003" .При мен го прави предимно сутрин когато е по студено.Краят на пролетта ми го направи за първи път и след като се постопли си палех и карах без проблем и така до краят на ноември месец.Махал съм антената да чистя буксата и пиновете,почистих пинове по буксите за бушоните и BSI картата до волана,чистих и при ЕКУ-то.Пуснах нов кабел за маса от купето към двигателя и почистих всички кабелни обувки които са за маса към двигателя,ЕКУ-то.Някам идеи вече,ако някой се сеща за нещо давайте да ги подкарвам и вашите идеи

                  п.с. може ли да се изключва имобилайзера на тези пунтота?

                  Коментар


                    #10
                    Акумолатор.
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      Е не иска да запали и с 74ан на 2 месеца

                      Коментар


                        #12
                        Проблемът отстранен:транспондера от ключа вече е преместен точно до антенката при патрона за палене и си работи на 6+.След манипулацията нямам проблем вече 2 седмици ,пали си като фиат от раз

                        Коментар

                        Working...
                        X