Започна да ми свири и църка на тихите обороти предполагам пистовия ремък.Мисля с началото на зимата започна. Сега по празниците имах 2 дълги прехода по 2 хил км и това го нямаше.Няколко дни не я бях карал и пак се появи.Чувал съм, че често причината е в акумулатора.Някъде в средата на декември една сутрин въобще не можа да завърти, а не беше студено. Предполагам радиото го беше съборило, че не е нещо марково. Това радио след това повече отказа да хване каквато и да е станция и сега е по рекламация.Заредих го и от тогава върти и пали нормално и при -10 като беше.Как да го проверя?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Как да си проверя акумулатора?
Collapse
X
-
С товарна вилка и баба знае. Питах за метод с подръчни средства, които всеки фиат-ажия притежава като мултицед, зарядно и кабел за диагностика. Освен да го заредя и да видя дали църкането ще спре след това и за колко дълго.Ремъкът и всичките 3 ролки са на 25 хиляди. Дали мога да го натегна малко без канал?
Коментар
-
Щом си по чужбината , премери го как е сега колко волта е на загасен мотор, на запален (тихи обороти)(без товар) , на тихи (с товар), на средни(2500об.) с товар без товар запиши си ги. После го зареди и направи всички измервания отново. И сравни. не трябва да се различават коренно .wwalker написа:Пистовия ремък е един и на канал е за 5 мин работа, но сега нямам къде и не се очертава скоро да си идвам до бг. Клоня към акумулатора(BOSCH S5 63Ah 610A), защото се оказа че преди месец му е изтекла гаранцията 3г, а много добре ги изчисляват кога да се предадат.Шофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Моя S5 е на 5.5г и няма изгледи да се предава... на заем за 1-2 дни не може ли да вземеш?wwalker написа:Пистовия ремък е един и на канал е за 5 мин работа, но сега нямам къде и не се очертава скоро да си идвам до бг. Клоня към акумулатора(BOSCH S5 63Ah 610A), защото се оказа че преди месец му е изтекла гаранцията 3г, а много добре ги изчисляват кога да се предадат.Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)
Коментар
-
Да, това съм го предвидил за днес.янко написа:На зареден акумулатор свързваш волтмера и хващаш някой да завърти стартера,падне ли под 10в очаквай проблемиВиж сега, тя старата ми Брава-а кара и тя толкова с Гигават, но разликата е, че тоя дизел иска много ток. На бензиновата дотолкова ми беше падал в студовете, че централното не сработваше, но пак палеше. Нямам сега възможност да пробвам с друг. Мога да го заредя или да си купя нов. Все си мисля, че ако е от батерията след зареждането за известно време ще утихне, а след 1-2 месеца като стопли и чак на зима вече мога да купя нов. Все пак си е съществен разход една нова батерия.В тоя ред на мисли това явно товари алтернатора и едва ли му се отразява добре, ако вече не се и налага ревизия... Колко излиза едно такова обслужване?spark написа:Моя S5 е на 5.5г и няма изгледи да се предава... на заем за 1-2 дни не може ли да вземеш?
Коментар
-
Сега го измерих:1. В покой 12.5V2. Давам на контакт и пада на 11V (предполагам от фаровете, които не гася никога и подгрева)3. В момента на въртенето падна на 9V4. След запалване качи на 12.5V за около 7-8 секунди и след това залепна на 14.1VТова при 4’ като последното палене преди това беше преди 2 дни.
Коментар
-
Колега, следя темата и по това което си написал по-горе мисля че акумулатора, поне за сега, е добре.wwalker написа:Сега го измерих:1. В покой 12.5V2. Давам на контакт и пада на 11V (предполагам от фаровете, които не гася никога и подгрева)3. В момента на въртенето падна на 9V4. След запалване качи на 12.5V за около 7-8 секунди и след това залепна на 14.1VТова при 4’ като последното палене преди това беше преди 2 дни.FIAT Marea Weekend ELX TD100, Bravo 1.9 Multijet 16V
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар