Здравейте колеги като преминавам от къси на дълги светлини нямат разлика в светенето.Има ли начин да се регулират по отделно рефлекторите защото днес я карах за реглаж на фаровете но нищо не направиха
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Фарове на Стило
Collapse
X
-
Постави крушките правилно, после спри срещу една ствна и виж дали светят където трябва. Стило -то има доста добри къси и дългите не са така осезаеми, както при някои други модели. И не, не се регулират рефлекторите по отделно, поне по стандартния начин.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
А като светнш срещу стена, дългите не светят ли малко над късите ? Разликата е минимална за къси разстояния от порядъка на 2 -3 метра, но се забелязва. Предполагам че силната светлина на късите те заблуждава в движение.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
-
Re: Фарове на Стило
За да няма разлика в светенето, или1. Дългите изобщо не работят, или 2. Имаш сериозен проблем с очитеПонеже се съмнявам да е второто, затова провери дали дългите светят, като ги включиш и излезеш от колата да ги погледнеш. Дори и една проста 21-ватова лампа да светнеш заедно с късите - то веднага се вижда разлика в светенето. Няма начин да няма разлика в светенето, като удвоиш мощността (къси = 110 вата, къси + дълги = 220 вата)Dhansol написа:Здравейте колеги като преминавам от къси на дълги светлини нямат разлика в светенето.
Коментар
-
Re: Фарове на Стило
Обясни какво значи това, което си написал? Каква разлика очакваш да има? Какво точно не ти харесва в светенето на дълги? В посоката на светене не може да има разлика, защото рефлекторът е една цяла отливка и дългите спрямо късите светят винаги точно в едно и също направление. Ако регулираш нещо, то се променя посоката на светене на целия рефлектор, а не поотделно за къси и дълги. Значи ако дългите ти светят не където трябва, то и късите светят не където трябва. Другото, в което може да има разлика - това е в силата на светлината, но за силата го уточнихме, че не е възможно да няма разлика, защото в единия случай светиш с къси, а в другия - с къси и дълги заедно.Dhansol написа:Здравейте колеги като преминавам от къси на дълги светлини нямат разлика в светенето.
Коментар
-
Фаровете искат регулиране.Dhansol написа:Еми разликата е че ако късите светят да кажем на 5 метра пред колата то дългите също светят така незнам защо всичките крушки работят и са поставени правилно може би представите ми са били по различни
Вероятно са настроени, да светят много ниско.
Fiat Punto`04 1.2 60hp.
Renault Kangoo 1.9 DTI 80hp.
ex: FIAT Marea Weekend 1.8 16v ELX; FIAT Brava TD100 SX.
Коментар
-
Ами то разликата в ъгъла на светене на късите и дългите е много, много малка. Нормално е щом не са ти настроени, да ти се струва, че светят на едно и също място. Например късите ако са ти на 60 см височина от земята, при 1.3% наклон, светлината ще пада на пътя на 45 метра, което е съвсем малко над нормалното (35-40 метра е нормално). Дългите, например, ако падат на 120 метра пред колата, това съответства на наклон 0.5 %. Като направиш простата сметка за 5 метра пред колата, разбираш, че разликата между височините на къса и дълга светлина на вертикална стена пред теб е 53.5 см за късите (от земята) и 57.5 см за дългите. Нормално е на толкова близко разстояние да ти се струват еднакви, все пак разликата от 4 см трудно се вижда, защото фаровете на светят в точка, а в петно, а това петно на 5 метра не е малко. Така че - регулирай си късите както трябва, да са ти на точния наклон, те дългите са си дълги и са фиксирани. За допълнителна яснота - може да прочетеш и важната тема за регулиране на фаровете.
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар