Здравейте колеги, проблемът е следният. Без консуматори, само на работещ двигател напрежението е 13.7 волта, за кратко 13.8 (по-малко от минута). При включени консуматори 13.3. Съответно дори само алармата да е включена и няма палене. Първоначално на алтернатора закачен +, на двигателя - и даваше 13.8, а на акумулатора 13.6, но след старателно зачистване на масите почна да дава еднакви показания, но пак много ниски. Идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Пунто 1, 75 - Реле регулатор или алтернатор
Collapse
X
-
А в какво състояние е акумулатора ? Колко волта държи след като ДВГ е изгсен примерно преди половин час ? Как се ползва автомобила - само градско на къси разстояния, или има и дълги ( по време ) преходи ?Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
-
Re: Пунто 1, 75 - Реле регулатор или алтернатор
Това каво ще рече ? Опитваш се да запалиш при включена аларма, или след като е била включена алармата примерно една нoщ и след това няма палене ? Напреженията които си посочил са нормални при празен хода на ДВГ, измери ги при обороти над 2000 и дай показанията.ocultist написа:Здравейте колеги, проблемът е следният. Без консуматори, само на работещ двигател напрежението е 13.7 волта, за кратко 13.8 (по-малко от минута). При включени консуматори 13.3. Съответно дори само алармата да е включена и няма палене. Първоначално на алтернатора закачен +, на двигателя - и даваше 13.8, а на акумулатора 13.6, но след старателно зачистване на масите почна да дава еднакви показания, но пак много ниски. Идеи?Това не е гаранция че не е дефектен. Консумацията е в нормите.ocultist написа:Акумулатора е чисто нов. Утечка няма, консумацията е 0.02 ампера, когато всичко е изключено и 0.06, когато работи алармата. Затова се усъмних в алтернатора.Основния закон на овчедушието е, че когато всеки си трае и се скатава, с течение на времето всички се оказват под ножа.
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар