Днес бях тръгнал за преглед и се отказах , по средата на пътя лампата на акумулатора ми сетна.Като подам газ след 3000 оборота изгасва . Понеже съм си сложил и волтметър да виждам постоянно какво става ... гледам 11.9 ми показваше заряд... иначе предимно на 2500-3000 оборота ми дава към 14 без никви коснсуматори. Въпроса ми е дали са заминали четките ? Или е нещо друго ? Като огася и запаля колата волтметъра показва някъде към 13.5-6-7 и като поработи малко и почва да пада и лампата святка ... Луда работа .Явно като загрее генератора и става нещо или с четките или изправителната група...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с алтернатора на пунто 1.1
Collapse
X
-
Re: Проблем с алтернатора на пунто 1.1
Според мен си за четки и реле регулатор , ма те си вървят комплект. Най-евтиния в АХМ е 39лвFiat_Punto11 написа:Днес бях тръгнал за преглед и се отказах , по средата на пътя лампата на акумулатора ми сетна.Като подам газ след 3000 оборота изгасва . Понеже съм си сложил и волтметър да виждам постоянно какво става ... гледам 11.9 ми показваше заряд... иначе предимно на 2500-3000 оборота ми дава към 14 без никви коснсуматори. Въпроса ми е дали са заминали четките ? Или е нещо друго ? Като огася и запаля колата волтметъра показва някъде към 13.5-6-7 и като поработи малко и почва да пада и лампата святка ... Луда работа .Явно като загрее генератора и става нещо или с четките или изправителната група...
тез май не си актуализират цените
Ама преди това що не зачистиш всички връзки на алтернатора и към купето.
Карал-Fiat Bravo 1.4 /1.6 Stilo 1.6
И сега Мръсен дизел. АР 147 1.9 150.

-
Re: Проблем с алтернатора на пунто 1.1
Свалян чистен и мит е с бензин преди 2 месеца понеже виеше мислех че е лагер оказаса хлабав ремък... Като запаля е ок дава 13.7 кат поседи малко и пада на 11.9-12.0 и лампата почва да свети ...cs_aleksandar написа:Според мен си за четки и реле регулатор , ма те си вървят комплект. Най-евтиния в АХМ е 39лвFiat_Punto11 написа:Днес бях тръгнал за преглед и се отказах , по средата на пътя лампата на акумулатора ми сетна.Като подам газ след 3000 оборота изгасва . Понеже съм си сложил и волтметър да виждам постоянно какво става ... гледам 11.9 ми показваше заряд... иначе предимно на 2500-3000 оборота ми дава към 14 без никви коснсуматори. Въпроса ми е дали са заминали четките ? Или е нещо друго ? Като огася и запаля колата волтметъра показва някъде към 13.5-6-7 и като поработи малко и почва да пада и лампата святка ... Луда работа .Явно като загрее генератора и става нещо или с четките или изправителната група...
тез май не си актуализират цените
Ама преди това що не зачистиш всички връзки на алтернатора и към купето.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Днес го разцъках , четките ги няма никви , и колекторните пръстени са износени направо канали са направили ,четките ... имах друг генератор под ръка от него свалих . четки с релето , и са положението е 13.6 на празен ход... Но тея износени колектори не ми харесват явно ше зема целия ротор на другия генератор. Интересно , че преди съм стигал до 14.01 волта и като надуя музиката и пусна фаровете слиза до 13.4-5 ... А сега слиза на 12 и нещо ... Ко си намера четки ше опрая старата плочка и нов ротор ..cs_aleksandar написа:Ами тогава реле регулатор сменяй и ще заспи работата
>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
Значи как се започна , преди време ми виеше при палене и мислех ,че са лагери .... обаче се оказа хлабав ремък. Не ми се занимаваше и си взех друг алтернатор преди това за 25 лева само че от 1.2 кат ми казаха ,че уж били еднакви . Оправих си ремъка и карах така някъде месец два ... Всичко си беше наред. Обаче изведнъж заряда ми почна да се губи . При отваряне видях ,че пръстените колекторите на ротора единия е изяден напълно другия до някъде. Сложих нови четки , карах 2-3 седмици и се скапа . Реших да кача тоя от 1.2 които на вид прилича но задния му крак е от долу место горе ... Но го прежалих качих го ... Сряза ремъка на ленти Smile поради това че е и с различна шаиба от тоя на 1,1 въпреки че и 2та са 4 пистови шаиби ... И кат се загледах роторите и на двата бяха еднакви. Реших да преместя ротора на тоя 1.2 в 1.1 кожуха понеже си беше добре в сравнение с моя . Всичко мина упешно сложих нова плочка с четки и електронно управлние , за разлика от старите които са с транзистор. Карах 2 дена всичко беше ок даваше ми ток 14 волта на празен ход без консуматори , при фарове , вентилатор , музика ... 13,2,-13.5 даваше показания . И пребирам си са снощи всичко беше ок. Паля тази сутрин , лапмата свети на акомулатора , гледам вотлметара 12.1 - 11,9 .... Свалих го пак , сложих друга плочка с реле и плочки работеща .... пак същата работа , прегледах запоките на бобините всичките са си наред понеже като вадих ротора се налага да разпоя 3 крайща на намодките и после пак да ги запоя ... И няма никого общо взето ... Нямам идей какво е станало.>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
-
При замерване с уреда днес и сравнение на двата ротора . Установих че при допиране на пипалата на уреда до 2та пръстена медните зумера ми свири и дава някво малко съпротивление. При стария ротор с изядените пръстени при допиране на пипалата не всеки от пръстените зумера не свири и не дава никво съпротивление ... Тоест нещо е станало с изолацията на пръстените или намотките на ротора и окъся и ротора си е заминал ... Пфффф>>>>>>> Move Bitch Get out of the way!!! Punto is the way !!! <<<<<<Boooooooo>>>>MOVE OVER ->
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар