Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Избор на усилвател и туба?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Избор на усилвател и туба?

    Решил съм да си сложа една туба с усилвател в бравото, но не мога да избера, понеже не ги разбирам. Колко иначе е най-добре да пъхна в багажника, за да не пречи? Нещо между 10-12 инча? Също така какъв усилвател трябва да взема, за да мога да захраня и задните ми колони, както и предните? 4-три канален усилвател ли ми трябва или какво точно, за да стане номера? Вързването отзад с нов кабел от акумулатора ли направо става? Или мога да махна задната линия и с нейните кабели да вържа усилватела и тубата или не става така?Гледам нещо такова - http://olx.bg/tuba-s-vgraden-usilvatel-i40567963 , http://olx.bg/tuba-za-kola-thunder-s...36663033Има вграден усилвател в тубата, и изглежда може да вържеш още 2 колони до 80 вата. Поне така аз горазбирам. Не знам.
    Fiat Bravo 1.8 16V 96'

    #2
    Сигнал от радиото се взима от специални изходи за усилвател от него.12В+ се взима от акумулатора с кабел.Минусът се взима от някой болт на купето.Какви са ти колоните - колкото вата е всяка от тях толкова вата трябва да дава и всеки изход от усилвателя. Пример - 4 колони по 50W - 4 Изхода по 50+W. Можеш и да вържеш по две колони на всеки изход - не мисля че си с много силни щом до сега си захранвал с радиото. Гледай и омовете - колко са ти колоните толкова и усилвателя.За да вържеш тубата - същите стъпки: За звука изходите от радиото за усилвател - червен и бял, към тубата червен и бял. Ток отново 12В+ се взима от акумулатора с кабел.Минусът се взима от някой болт на купето. На едната можеш да вържеш още две колони, но гаранция как ще свирят никой не може да ти даде.За големината - и 1 инч да е винаги ще взема място. Зависи от това какво искаш - да можеш да се наслаждаваш на звука в колата или да разбиваш камъни в бъбреците? При мен колоните са вързани към радиото - врати - 4 inchна JVC, задна линия 5.1/4 inch на Sony, пищялки в таблото. Бас - 8 inch от Високоговрители Благоевград. Баса е вързан към усилвател Blaupunkt 40W който е на възрастта на колата :D Няма мощност да разтресе околностите, но звука е кристален и много приятен за слушане.
    Fiat Bravo 1.9 TD100

    Коментар


      #3
      Не правя реклама ! Просто искам да помогна на колегата http://www.ljclub.net/ има голям избор от усилватели и басове Има и чисто нови но без гаранция на доста приемливи цени .
      Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
      Ex.Bravo 1997 1.8 GT

      Коментар


        #4
        Нека изложа това, което разбирам, и което не. От акумулатора взимам за усилватела, по праговете и т.н., и после сигнала от самото ми СД от десните прагове ги прекарвам и в усилватела. След това от него си захранвам тубата. Ясно. Едно не разбрах само. Предните ми колони ще свирят ли? Смисъл, те няма да са зависими от този усилвател отзад, а от самото си СД, нали така? Ще е нужно ли да преправям нещо за тях или не?Възнамерявам да си взема туба в граден усилвател. Не знам дали е добро решение. Кажете.
        Fiat Bravo 1.8 16V 96'

        Коментар


          #5
          sa6obravoto написа:
          ...За да вържеш тубата - същите стъпки: За звука изходите от радиото за усилвател - червен и бял, към тубата червен и бял. Ток отново 12В+ се взима от акумулатора с кабел.Минусът се взима от някой болт на купето...
          Имам чувството, че му казваш тубата да се свърже директно към "тубата" без усилвател...
          Stop giving directions, just say "Follow me."
          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

          Коментар


            #6
            Тубите които гледа колегата са с вграден усилвател т.е са активни. На тях не им трябва допълнително усилвател.
            Fiat Bravo 1.9 TD100

            Коментар


              #7
              Да изкажа и аз моето мнение:щом искаш бас/туба 10 или 12инча ти трябват допълнителни колони на кората,в противен случай ще чуваш само бас което е кофти.Ако си купиш допълнителни колони то тогава ти трябва 4-канален усилвател минимум 4х80ват и отделно колона за бас или баскаса/туба.Като пускаш кабела за захранване на усилватела бушона го СЛАГАШ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на 5см от акумулатора,а не в багажника.
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #8
                Ами, аз ще си ползвам моите нормални колони на колата. Те са по 40 W ще си ги захранва СД-то, а тубата ще си е самостоятелна. Предполагам така няма да е проблем. Гледам туби с вграден усилвател. На Debisi гледам една 12 инчова за 150 лева. Как се слага кондензатор на тия туби? Смисъл той през фазовия кабел ли се връзва просто или как.
                Fiat Bravo 1.8 16V 96'

                Коментар


                  #9
                  nsn написа:
                  Да изкажа и аз моето мнение:щом искаш бас/туба 10 или 12инча ти трябват допълнителни колони на кората,в противен случай ще чуваш само бас което е кофти.Ако си купиш допълнителни колони то тогава ти трябва 4-канален усилвател минимум 4х80ват и отделно колона за бас или баскаса/туба.Като пускаш кабела за захранване на усилватела бушона го СЛАГАШ ЗАДЪЛЖИТЕЛНО на 5см от акумулатора,а не в багажника.
                  Искаш да кажеш че не може да си върже задните колони двата канала 2 х 50 вата RMS на 4 ома и касата на 3-тия на бридж ? 1 х 150 вата RMS на 4 ома (bridge)Аз мислех че затова са тия усилватели да си въжеш елипсите примерно и на бридж-а касата ( Ватове омове всичко е примерно .. )
                  Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                  Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                  Коментар


                    #10
                    Ibiza написа:
                    Искаш да кажеш че не може да си върже задните колони двата канала 2 х 50 вата RMS на 4 ома и касата на 3-тия на бридж ? 1 х 150 вата RMS на 4 ома (bridge)Аз мислех че затова са тия усилватели да си въжеш елипсите примерно и на бридж-а касата ( Ватове омове всичко е примерно .. )
                    Колега нещо неясно ли написах?За връзване на бридж не са ли нужни два канала от усилватела?Към колегата пуснал темата:с нормалните колони на колата и туба/баскаса 12инча звука в колата ще е ужасен-само бас и нищо друго.
                    Bravo 1.9d 97г

                    Коментар


                      #11
                      nsn, а защо при мен го няма това нещо, като само касата е вързна към усилвател, а колоните са към радиото? Тубите които гледа колегата са със възможност за регулиране на звука(бас), следователно може да го настрой да работи със силата на другите колони, и така няма да има разминаването за което споменаваш. Друг е въпроса и качеството на тубите, но както му го написах и на ЛС, не мога да му кажа коя, какъв звук ще извади.
                      Fiat Bravo 1.9 TD100

                      Коментар


                        #12
                        nsn написа:
                        Ibiza написа:
                        Искаш да кажеш че не може да си върже задните колони двата канала 2 х 50 вата RMS на 4 ома и касата на 3-тия на бридж ? 1 х 150 вата RMS на 4 ома (bridge)Аз мислех че затова са тия усилватели да си въжеш елипсите примерно и на бридж-а касата ( Ватове омове всичко е примерно .. )
                        Колега нещо неясно ли написах?За връзване на бридж не са ли нужни два канала от усилватела?Към колегата пуснал темата:с нормалните колони на колата и туба/баскаса 12инча звука в колата ще е ужасен-само бас и нищо друго.
                        Прощавай не видях ,че си написал ако купи допълнителни и затова се зачудих защо за едни колоних2 и един бас ще трябват 4 канала......
                        Fiat Marea 2001 1.9 110+ powered by Emzo.
                        Ex.Bravo 1997 1.8 GT

                        Коментар


                          #13
                          sa6obravoto написа:
                          nsn, а защо при мен го няма това нещо, като само касата е вързна към усилвател, а колоните са към радиото? Тубите които гледа колегата са със възможност за регулиране на звука(бас), следователно може да го настрой да работи със силата на другите колони, и така няма да има разминаването за което споменаваш. Друг е въпроса и качеството на тубите, но както му го написах и на ЛС, не мога да му кажа коя, какъв звук ще извади.
                          Сега кажи имаш ли допълнителни колони, ако нямаш не ми казвай че имаш музика, защото оригиналните са малки като размер и доста стари за качествена да не говорим за силна музика.Пак повтарям:оригинални колони и бас/туба 12инча е нещо ужасно като краен продукт, а да намаляваш драстично усилвателен не е оферта
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            Аз пък на трета кола си свиря с оригиналните колони + буфер и изобщо не е ужасен крайния резултат С добра настройка се постига задоволително силна музика, но това си е краста.Ако си свикнал на по-качествена музика, естествено, че ще ти звучи ужасно, но предполагам, че на колегата ще му хареса като за начало, пък после да мисли за хубави колони.
                            "Без сърца, сме просто машини"
                            Toyota Prius 1.5 Hybrid
                            EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI

                            Коментар


                              #15
                              nsn написа:
                              Сега кажи имаш ли допълнителни колони, ако нямаш не ми казвай че имаш музика, защото оригиналните са малки като размер и доста стари за качествена да не говорим за силна музика.Пак повтарям:оригинални колони и бас/туба 12инча е нещо ужасно като краен продукт, а да намаляваш драстично усилвателен не е оферта
                              В началото на темата съм описал колоните с които съм - не са оригиналните, но размерите им са максимално близки до тези на оригиналните. Това че са малки не означава абсолютно нищо. Важно е какви са им възможностите, колко добре можеш да ги настроиш, и най вече както споменах в началото - какво искаш - счупени джамове или налсада за ухото.
                              Fiat Bravo 1.9 TD100

                              Коментар

                              Working...
                              X