Вчера правих адаптацията.Откачане на минуса, 1 час престой, чакане да пусне перката и ~150 км извънградско на бензин.Лампата за проблем с двигателя не светеше по време на адаптацията но при първото гасене и старт светна. Довечера ще прочета грешките.При подаване на малко повече газ в диапазона 1000-3000 оборота колата забива нос и след около 5 секунди започва да се оправя и да увеличава оборотите. Това всеки път, на всички предавки, при по-високи обороти го няма и дърпа от раз. Също така се чува едно гърмене в ауспуха на първата секунда след като съм натиснал газта (богата смес?). Да добавя че е с някакво "спортно" крайно гърне, може ли то да прави проблем?Някакви идеи?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Punto 2 1.2 16v грешки
Collapse
X
-
Да докладвам развитието по темата
1. Смених ламбда сондата, но явно ангренажа си е омазан, понеже няма промяна в поведението на колата (правих пак адаптация).Издирвам къде в Плевен могат да го оправят.- Грешки номер 3 и 6 (от първия пост в темата) явно излизат заради кофти горивна смес, произхождаща от този проблем, но смених и сондата за всеки случай (60 лв. универсална, 4 кабела, уж английска)2. Грешката с детонационния датчик излиза само при работа на газ и се предполага, че няма проблеми с него.3. Смених датчика на километража и тръгна. Да подчертая, че километража държи връзка с електроусилвателя и светеше червеното воланче на таблото. Усилвателя си работи, но волана не се втвърдява при по-високи скорости, много e "игрив" и не се активира СИТИ режима.За сега това са нещата
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
-
Тях ги знам, но искат 80 лв. за процедурата, та да видя и други офертиmilenskia написа:За Плевен сервиз Автостил на бул. Георги Кочев, на изхода за Русе, там ходя аз когато имам възможност, бивш официален сервиз са на Фиат, сега на Грейт Уол, много са коректни!!
Водила е днес девойката колата при един друг майстор (Ивайло, до колелото), та той каза, че проблема е или в клапаните, или във вала, понеже се чували доста.Казал, че може да презацепи ангренажа, но му се струвал добре направен.Темата тръгна основно към бензиновия отдел, така че ще пусна друга там с линк към тази
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Коментар
Реклама
Collapse

Коментар