Kuku написа:
					
				
				
			
		Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	Съобщение
				
					Collapse
				
			
		
	
		
			
				No announcement yet.
				
			
				
	
Питане към модераторите
				
					Collapse
				
			
		
	X
- 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
И аз ще се опитам да отговоря - Очевидно е че най логичното място където трябва да се намира инфото за монтаж на АГУ е в раздел "Газови и метанови уредби"Така написана в Общи приказки е просто безсмислено инфо - след 2 месеца темата потъва сред всички останали обяснения кой с кого се видял и напил и край с нея.А тези коли тепърва ще станат масови във форума - не може да се пише всичко в една тема.И понеже наистина няма желаещи да се захванат и да вадят от темата всичката техническа информация от нея тя ще се загроби в спама.В крайна сметка резултатът е еднакъв - техническото инфо трябва да бъде в техническите раздели. Дали директно написано там от потребителите или написано в Общи приказки и после преместено от модератор. Защо трябва да го правим по трудния начин?Знам че изглежда примамливо да си имаш всичко инфо под ръка в една тема но това е измамно и временно. Какво ще стане като темата стане 100-200-500 страници? Ще направим част втора ли ? И пак питам какво пречи някой да пусне по този пример тема за Брава и да всички да си пишат в нея за всичко каквото се сетят?Или ще напишем в правилата че за новото браво и пунто по изключение всичко може да се пише къде да е - сакън да не развалим хатъра на някой ...И Кики правата не са едностранчиви - правата са написани и се спазват (малко или много) И за това се следи (пак малко или много) ...Една идея - в някои форуми в името на темата се включват форматирани тагове по които може веднага да се ориентира човек за това какво касае тематаПримерно:[Гранде Пунто] Някой ремонтирал ли е алтернатор?[Браво] Нещо ми тропа отляво. Съвети?[Ново Браво] Инструкция за монтаж на АГУЕстествено всяка тема си се пуска в съответния раздел според категориите които имаме вече създадени във форума.
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Аз пък се сещам за друго...Винаги и аз съм бил против обособяването на отделни раздели за даден модел, поради всеизвестни причини...НО!Напоследък си мисля, 1. Че с преминаването на новата платформа2. С отшумяването на старите модели /Уно, Типо, Темпра, Браво, Брава, Марея, че и дори Стило/ 3. С идването и налагането /надявам се/ на по-новите модели / Гранде Пунто, новото Браво и Крома и т.н./ 4. С оглед, че и инфото за последнитхе е все още малка, все пак може да се помисли след преминаване към новата платформа за обособянате по модели за новите такива на марката, въпреки еднаквите "уж" технически решения за различните модели. И така постепенно да се премине към нова визия на форума. Навсякъде във всички сфери на живота се върви към индивидуализация и специализация, а не към всестранно развити личности, мамка му. И според мен момента за това е точно преминаването към новата платформа на форума, с изличната уговорка, че за досегашните модели нещата си остават такива каквито са.Какво мислите?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да.. С оглед общото видиотяване в "държавата"...За мен и за други като мен, които при карането на курсовете за правоспособност са учили и общо устройстов о на двигателя може и да ни се струва ненормално. но за хора като моята съпруга, които при курсовете за правоспособност дори еди нполигон не е бил задължитилен, да не говорим, че дори не са карали на задна скорос по време на обучението мисля, че е повече от НОРМАЛНО, дори доста НЕОБХОДИМО. Светът се променя... Не съм сигурен, че е към по-добро във някои аспекти...Airfan написа:И във всеки раздел за различни модеби Гранде Пунто, Браво 2 и прочее, които са с един и същи двигател, ще се дебатират едни и същи въпроси - тресе ми сутрин като запаля, как да обезвъздуша охладителната система и т.н. Струва ли ти се нормално?VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Нямам какво да добавя по въпроса вече.kiro_of_the_day написа:Да.. С оглед общото видиотяване в "държавата"...Airfan написа:И във всеки раздел за различни модеби Гранде Пунто, Браво 2 и прочее, които са с един и същи двигател, ще се дебатират едни и същи въпроси - тресе ми сутрин като запаля, как да обезвъздуша охладителната система и т.н. Струва ли ти се нормално?
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Киро, и аз искам в раздел примерно "Бензинови Двигатели" да има подраздели за моделите но в момента това е невъзможно. По две причини - да не ги повтарям.Верно е че на платформата към която ще премине форума няма да има проблеми но пак ще остане въпросът дали потребителите ще спазват такива стриктни правила.Тъй че ще трябва да се помисли кое ще е най удобно за в бъдеще ... Но сега се прокрадва идеята да вървим назад - всичко на куп в Общи приказки което според мен не е добре като перспектива.Между другото аз карам либра от почти година но в Ланча форума влизам много рядко защото наистина това разделяне по модели ме дразни ужасно. Наложи ми се да търся нещо и след като обърнах наопаки целия раздел за либра се оказа че инфото което търсих е било в съседния модел на втора страница ... и търсачката не помогна ...И друга хипотетична ситуация - аз съм имал Браво доста години и знам доста за този модел. Но вече карам друга кола и вече не влизам в раздел "Браво" и съответно няма как да видя въпрос по който бих могъл да дам съвет ...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Допълних марко мнението си... Много ми се иска на някоя бъдеща среща на форума, или на общо събрание на клуба, преди да си отрежеме главите, което е ако не задължително, то поне явно неизбежно
 , да седнем и да поговорим за такива неща... Щото само с писане тука не става..
							
						VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Да, така е.. Въпроса е явно да се прецени коя от двете форми има повече плюсове и да се избере тя.Защото вяка форма си има плюсове и минуси.Или пък да се намери съчетание между двете-нещо оптимално... Което не го знам още какво е де..Защото някои искат да знаят как точно се сменя преден ляв мигач на Браво 2009г. 1.4, турбо, 16 винтила, с прозрачен таван.ilkor написа:Киро, и аз искам в раздел примерно "Бензинови Двигатели" да има подраздели за моделите но в момента това е невъзможно. По две причини - да не ги повтарям.Верно е че на платформата към която ще премине форума няма да има проблеми но пак ще остане въпросът дали потребителите ще спазват такива стриктни правила.Тъй че ще трябва да се помисли кое ще е най удобно за в бъдеще ... Но сега се прокрадва идеята да вървим назад - всичко на куп в Общи приказки което според мен не е добре като перспектива.Между другото аз карам либра от почти година но в Ланча форума влизам много рядко защото наистина това разделяне по модели ме дразни ужасно. Наложи ми се да търся нещо и след като обърнах наопаки целия раздел за либра се оказа че инфото което търсих е било в съседния модел на втора страница ... и търсачката не помогна ...И друга хипотетична ситуация - аз съм имал Браво доста години и знам доста за този модел. Но вече карам друга кола и вече не влизам в раздел "Браво" и съответно няма как да видя въпрос по който бих могъл да дам съвет ...
							
						VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
Нека Силата на бъде с Нас...
Коментар
 - 
	
	
	
		
	
	
		
		
		
		
		
		
		
	
	
Мммда, точно така си е .ilkor написа:Между другото аз карам либра от почти година но в Ланча форума влизам много рядко защото наистина това разделяне по модели ме дразни ужасно. Наложи ми се да търся нещо и след като обърнах наопаки целия раздел за либра се оказа че инфото което търсих е било в съседния модел на втора страница ... и търсачката не помогна ...F9Q750 @ 151hp/332.2Nm
Коментар
 
Реклама
				
					Collapse
				
			
		
	
 
Коментар