Имам купе 1.8, тези дни имах допир с точно същия мерцедес автомат и направо съм шокиран как върви този кораб. Според мен нямаш много шанс
бе и аз имах мечо не върви...той летинарочно пуснах темата да се изкаже и някой друг който е имал допир.Купих мечо на скоро, а фичката си я знам много добре как обича да мачка дизелите но останах изумен от мерцедеса той е 1555кг празен и е автомат, но се оказа че е комън рейл 3.0 ТД и е 24клапанов..... простоооо фичката е смешен в сравнение с него.... просто не можех да повярвам като го подкарах ... мислех че е чипосан от предния собственик или с пипана помпа...но не, така си вървял
абе брато колко пъти ти казах да не пиеш вода от пералнята ?Къв мерцедец щял да бие фият и то бензин хахах, недей говори фафли моля ти се. Те сички мерцедеси дизел създават усещане , че вървят адски много а всъщност се клатят на едно място. Мислел , че е чипосан хаха
Аз всъщност няма да се пускам, то е ясно...имам си мерка която е около 600-650 метра на входа на Монтана и знам фичо с колко минава до един мост там, пък виждам и кораба
Хахахахахаха,поредния смях в раздела с участие на "ино и шес",честно не се бях смял скоро така във форума П.П.Съжалявам ама не можах да се сдържа да не коментирам
Хахахахахаха,поредния смях в раздела с участие на "ино и шес",честно не се бях смял скоро така във форума П.П.Съжалявам ама не можах да се сдържа да не коментирам
Следя темата без да пускам мнения,защото нямам наблюдение над този кораб(мерцедеса),ама колега къде изкопа това 1.6 в тая тема въобще не ми стана ясно
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Две еднакви коли на хартия. Въпрос на чест е кой ще бие.А и мерото не е комън рейл.
охо той и ако не е ком рейл начи по добре да ходи да си мутрее на първа и втора, кви гонки тая кола я ползват за катафалка, тва е лукс номер 1 какви гонки, се едно дизел и гонки...
Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Гледам ги чаткаш Мерцедесите, можеш ли да дадеш малко повече инфо за тоя двигател, нямаше ли да му лепнат CDI, ако беше CR???
Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Само да поясня!!!!!!!!!!!!!!!След научноизследователска и развойна дейност на Fiat-Груп/Магнет Марели, ЗА ТЯХНО ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ПРОДАВАТ патента(Common rail) на Robert Bosch GmbH за завършване и развитие за ползването му в масово производство.Като погледнат назад, продажбата се оказва тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказва много печеливш,ОБАЧЕ.............никой не им е виновен(въпреки,че са били в такова положение,че не са имали избор)!През 1997 г. Бош развили/разширили използването на системата и в леки автомобили. Първата кола(пътническа), която използва Common rail-системата е Alfa Romeo 156 2.4 JTD(1997г.).А първият Мерцедес с Common rail е 220цди...........................!Само пояснявам,не се ЗАЯЖАМ,но не е сериозно да се влиза във "Филми" дето не са баш така!
Не, не е вярна информацията в каталога - чист турбо-дизел си е този Мерджан. Никакви КомънРейл системи Същия двигател 300ТД 177к.с. се монтира и на "W140", където замества 350ТД след ’95г.Аз лично бих си купил такъв параход да си возя гъзарето до морето, но не и за да се надбягвам....
Bimero написа:
ivailo rachev написа:
Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Само да поясня!!!!!!!!!!!!!!!След научноизследователска и развойна дейност на Fiat-Груп/Магнет Марели, ЗА ТЯХНО ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ПРОДАВАТ патента(Common rail) на Robert Bosch GmbH за завършване и развитие за ползването му в масово производство.Като погледнат назад, продажбата се оказва тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказва много печеливш,ОБАЧЕ.............
Не е ли именно тактически ход тази продажба на патента, с цел въвеждане на второто поколение КомънРейл и един вид отърваване от остарелите първоначални разработки, но с печалба
Не, не е вярна информацията в каталога - чист турбо-дизел си е този Мерджан. Никакви КомънРейл системи Същия двигател 300ТД 177к.с. се монтира и на "W140", където замества 350ТД след ’95г.Аз лично бих си купил такъв параход да си возя гъзарето до морето, но не и за да се надбягвам....
Bimero написа:
ivailo rachev написа:
Ако е 3000 кубика турбо дизел,който е 177 коня и се разработва от 1996,той е комън рейл(ако модела е w210),а ако е 3000 турбо дизел 147 коня е обикновен дизелов двигател.
Само да поясня!!!!!!!!!!!!!!!След научноизследователска и развойна дейност на Fiat-Груп/Магнет Марели, ЗА ТЯХНО ГОЛЯМО РАЗОЧАРОВАНИЕ ПРОДАВАТ патента(Common rail) на Robert Bosch GmbH за завършване и развитие за ползването му в масово производство.Като погледнат назад, продажбата се оказва тактическа грешка за Fiat, тъй като новата технология се оказва много печеливш,ОБАЧЕ.............
Не е ли именно тактически ход тази продажба на патента, с цел въвеждане на второто поколение КомънРейл и един вид отърваване от остарелите първоначални разработки, но с печалба
Аз мисля,че е било грешка,а и в момента щеше да е друго,ако "ВИЕ" обирахте лаврите за тази система.Не мислиш ли?
Ако питаш мен, лично, аз също съм на мнение, че не е трябвало да я продават.ОБАЧЕ възприемам продажбата, като един вид залъгване на конкуренцията - "ето ви тая технология, защото ние вече имаме по-нова, а после ще пуснем и още по-нова".....
Ако питаш мен, лично, аз също съм на мнение, че не е трябвало да я продават.ОБАЧЕ възприемам продажбата, като един вид залъгване на конкуренцията - "ето ви тая технология, защото ние вече имаме по-нова, а после ще пуснем и още по-нова".....
Дам само дето,Фиат НИКОГА не са били "Защото ние вече имаме по-нова,а после ще пуснем и още по-нова........" и според мен причината е точно в тази продажба!Друго е да си едно 2-3 години пред конкурентите ти,и съвсем друго е да се "прецакаш"!Сега ще дам малко сектантски пример,но това ми прилича на Ауди vs БМВ(относно 4х4 задвижването),Ауди си помислиха,че са открили НАЙ-доброто при задвижването 4х4 и задържаха на едно ниво,което позволи на БМВ да произведат(измислят и сътворят) НАЙ-интилигентната ситема за задвижване на 4-те колела в СВЕТА...............!!!!!!Моето окончателно мнение(за да приключим спама) е,че ТРЯБВАШЕ Фиат да си развие Common rail системата и да си я развиват само те(разбира се докато другите не почнат да се учат/взаимстват от тях)!
Коментар