Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Marea Weekend 1.8 16v vs ......

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Marea Weekend 1.8 16v vs ......

    На последните дръпки в наше село се замерих на майтап с една кола и после с още няколко!1.Алфа 156 1.9 ЖТД 105 коня2. Ауди 90 1.9ТД( уж нещо пипано) коне неясни3.Опел Вектра Б ДТЛ (некъв дизел не му знма конете)4.Фиат Крома 2.5ТД( с подобрения) коне бол5. Вектра Б 1.8 16(не знам колко коня беше)6.Мареа комби ТД100Нито искам да доказвам на някой нещо или пък , че колата ми е самолет просто искам да чуя мнението ви за горе споменатите автомобили. Клипове няма, с моето участие но имаше свидетели, както в този и в един друг форум. Даже някой от собствениците на някой от автомобилите писаха след мой пост Та какво мислите Вие, с кого как съм завършил
    now. BMW E39 523i '98 170hp
    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

    #2
    1.Зависи JTD-то колко коня е, но ако е под 115 си отпред, ако е 115 - равни2.Аудито го отнасяш3.Вектрата я биеш с доста(трябва да е 101 коня)4.Кромата те отнася 5.Вектрата (трябва да е 115 коня) биеш я6.Мареата я биеш доста
    Renault Modus 1.2 16v 2006
    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

    Коментар


      #3
      векратата е около 80те коня 2.0дтл 16в,така като гледам всичките ги биеш.
      F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

      Коментар


        #4
        Ако ти е читава колата, дори и сток, и ако някоя от изброените няма някакъв бесен ремап, то мисля че си ги бил всичките, бих се пробвал да налучкам коя с колко, ама да не издребнявам.......
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар


          #5
          кромата и бензиновата вектра са те отнесли с гаранция
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            тая крома закво я борите изобщо?
            F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

            Коментар


              #7
              Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др.Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил.Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудване
              now. BMW E39 523i '98 170hp
              ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
              ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

              Коментар


                #8
                dimmX написа:
                Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др.Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил.Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудване
                Колега гледам, че си близо, като се стопли времето обади се ако идваш към ВТ да направим една сверка. Колата ми е Brava 1.9JTD с нещо като чип
                Ремонт и изкупуване на повредени лаптопи - Велико Търново

                Коментар


                  #9
                  wizard88 написа:
                  тая крома закво я борите изобщо?
                  ето затова......защо
                  dimmX написа:
                  Само Кромата ме преби и то с много
                  Как я отписа набързо само,неразбрах...
                  Italfan

                  Коментар


                    #10
                    pipkata написа:
                    dimmX написа:
                    Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др.Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил.Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудване
                    Колега гледам, че си близо, като се стопли времето обади се ако идваш към ВТ да направим една сверка. Колата ми е Brava 1.9JTD с нещо като чип
                    С удоволствие Между другото Търновската секта идва почти на всяко мероприятие в Павликени, така че другия път може да заповядаш ако имаш желание :D
                    now. BMW E39 523i '98 170hp
                    ex. Fiat Marea Weekend HLX 1.8 16v `97 113hp
                    ex. Fiat Tipo 2.0.ie GT `93 113hp

                    Коментар


                      #11
                      dimmX Пуснато на: Вто Фев 21, 2012 10:13 pm Заглавие:Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др. Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил. Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудване
                      щото ако ги няма тия изброените работи ено и шес бяга повече с гаранция. . .
                      F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                      Коментар


                        #12
                        wizard88 написа:
                        dimmX Пуснато на: Вто Фев 21, 2012 10:13 pm Заглавие:Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др. Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил. Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудване
                        щото ако ги няма тия изброените работи ено и шес бяга повече с гаранция. . .
                        Защо си толкова сигурен ?
                        Мощността продава коли, но въртящия момент печели състезания!

                        Коментар


                          #13
                          Sony Пуснато на: Пет Фев 24, 2012 1:19 am Заглавие:wizard88 написа:ЦитатimmX Пуснато на: Вто Фев 21, 2012 10:13 pm Заглавие: Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др. Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил. Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудванещото ако ги няма тия изброените работи ено и шес бяга повече с гаранция. . .Защо си толкова сигурен ?
                          щото ако си с такава крома мога да се опитам да ти го докажа.
                          F.I.A.T-fix it again tomorrow xaxaxaxa

                          Коментар


                            #14
                            wizard88 написа:
                            Sony Пуснато на: Пет Фев 24, 2012 1:19 am Заглавие:wizard88 написа:ЦитатimmX Пуснато на: Вто Фев 21, 2012 10:13 pm Заглавие: Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др. Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил. Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудванещото ако ги няма тия изброените работи ено и шес бяга повече с гаранция. . .Защо си толкова сигурен ?
                            щото ако си с такава крома мога да се опитам да ти го докажа.
                            Моята е 2.0 на газ и колата ми е много далеч от перфектното си състояние , тъй като 3 години стоеше пред нас без да се пали дори Ако тръгна да ти обеснявам кое не ми работи нормално ще ми отнеме повече време , от колкото да ти кажа кое е горе доло добре :D Нямам притенции , че колата ми е бърза даже напротив ... но като се има предвит в какво състояние е съм доволен от нея и не е за подценяване. Гледам че си от Пловдив може да се разберем някой път да се замерим , пък и да разменим малко информация
                            Мощността продава коли, но въртящия момент печели състезания!

                            Коментар


                              #15
                              wizard88 написа:
                              Sony Пуснато на: Пет Фев 24, 2012 1:19 am Заглавие:wizard88 написа:ЦитатimmX Пуснато на: Вто Фев 21, 2012 10:13 pm Заглавие: Само Кромата ме преби и то с много Въпросната Крома е с по-голяма турбина, налягане, сменен кулер и пътища. Тази същата крома се пуска на стартове с коли над 150 коня, че и с 200 коня Баварци....колегите от ВТ са я виждали в действие. Има битки с Астра ХЕ, Уно турбо, БМВ 328, 330 ci, 320i, Сеат Леон ТДИ с чип, Ауди А4 2.5 ТДИ и др. Бензиновата Вектра се опъна най-много, но уви загуби с една предница на моя автомобил. Сега да кажа за дистанцията между мен и другите автомобили варираше между почти 2 и близо 3 коли. Колата ми е напълно сток в добро здраве! Пълна с нужното си оборудванещото ако ги няма тия изброените работи ено и шес бяга повече с гаранция. . .Защо си толкова сигурен ?
                              щото ако си с такава крома мога да се опитам да ти го докажа.
                              Надушвам поредното бързо "ино и шес" Тц тц .....
                              Italfan

                              Коментар

                              Working...
                              X