Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat Brava 1.9 Jtd 105 предизвиква други печки

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Re: 1

    cveiba написа:
    S.W.A.T. написа:
    Според мен ако имаше 6та колата щеше да отиде над 2 бара
    http://www.youtube.com/watch?v=6hbqFl8wgqY&feature=youtu.be
    И какво да видим тук?Ти ако вярваш на този уред Щом не си сменял МАП сензора и колата не гасне е ясна работата Сега да не кажеш че сте фейкнали линеаризационната карта на МАП-а та да може да си караш с ори сензора,който е 2.5 баров Първо бяха дюзи от 16V M-JET,после май се оказва че не са,после колата била сток,ама след това била мапната ама за сткова карантия Качи някой друг лог да видим реално за какво става въпрос че иначе си е смешка Колега поне дано вече да правите разлика между МАП и МАФ сензора ако не друго. Няма да е лошо да си пуснеш тема в тунинг раздела и да дадеш подробно инфо за целия ти проект, а не да спамим тук в темата на колегата pipkata.

    Коментар


      #32
      Re: 1

      janyboy написа:
      И какво да видим тук?Ти ако вярваш на този уред Щом не си сменял МАП сензора и колата не гасне е ясна работата Сега да не кажеш че сте фейкнали линеаризационната карта на МАП-а та да може да си караш с ори сензора,който е 2.5 баров Първо бяха дюзи от 16V M-JET,после май се оказва че не са,после колата била сток,ама след това била мапната ама за сткова карантия Качи някой друг лог да видим реално за какво става въпрос че иначе си е смешка Колега поне дано вече да правите разлика между МАП и МАФ сензора ако не друго. Няма да е лошо да си пуснеш тема в тунинг раздела и да дадеш подробно инфо за целия ти проект, а не да спамим тук в темата на колегата pipkata.
      Колега, колата е реална и понавървява доста добре. Човека си каза, че доста често светва чека точно заради МАП сензора.С него се видяхме преди седмица, но тогава нямаше как да я закачим, за да видим за какво става на въпрос. Предполагам ще стане догодина. Колата е с някакъв ремап още като е била сток хардуер. Но трябва да се види колко е силен този ремап.Единственото което ме учиди в колата и немога да си го обесня е как неклати обороти на празен ход, след като е с по- големи дюзи?Явно компютъра успява с доста сериозна корекция да коригира впръсканото количество, за да потдържа отново същите оботроти на празен ход.След като се настрои софтуера ще върви още по-добре
      FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

      Коментар


        #33
        Добре де аз къде съм казал че колата не е реална и къде съм коментирал дали върви или не Да си пусне тема колегата и да обясни всичко.ПС:За мен щом кара със сток съединител и махо не виждам смисъл от всичките хардуерни модове,ама както и да е.

        Коментар


          #34
          janyboy написа:
          Добре де аз къде съм казал че колата не е реална и къде съм коментирал дали върви или не Да си пусне тема колегата и да обясни всичко.ПС:За мен щом кара със сток съединител и махо не виждам смисъл от всичките хардуерни модове,ама както и да е.
          Писах, че е реална щото някой по-горе видях че му се присмива на човека, без да има и най-малка представа за какво става на въпрос. И се почна веднага с отрицателно настроени и заядливи коментари. Изградени на базата на един-два наистина объркващи поста. Евала му за усилията и финансите, които е решил да отдели за колата.janyboy напълно съм съгласен с теб. Аз също не бих тръгнал да правя бравото поради същите причини, както и много други хора.Точно това ми хареса в колата. Рядко се среща вървящо браво ЖТД
          FIAT BRAVO JTD105 - Турбо IHI RHF5 VL18, JTD115 инжектори, генерация на 60мм, къстъм ремап, ХГТ маховик и съединител, маслен радиатор.

          Коментар

          Working...
          X