Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bmw 320i+++mods vs Fiat 500 Abarth 1.4 тurbo 160hp

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #46
    2000 20v turbo написа:
    Емиии.... дрис...ли са тез колеги с Абартчето! То за 80-100 метра неа спре да си "връти" гуметата с тез коне и тез килограми пък ти от там нагоре бухаш едни спирачки и ай кой карал карал.... как да те потърсят хората Не се заяждам - опит да ти подскажа вероятните доводи на колегите с Абарта да не ти се обаждат
    Защо не спираш да спамиш Човека с никой не се заяжда,както и никой не се заяжда с него...и изведнъж се появи ти,великия рацер да осереш темата А тя е първата читава в тоя раздел от доста време насам.А по темата,пробвай се мисля че ще е интересно :D

    Коментар


      #47
      bimero, сега гледах в нет-а, 400м ги прави за 16 сек. ако си правил по добри времена шансовете ти са вече по добри
      Petrol Engine slogan: Because life begins at 6,000rpm

      Коментар


        #48
        Punto 1.4T написа:
        2000 20v turbo написа:
        Емиии.... дрис...ли са тез колеги с Абартчето! То за 80-100 метра неа спре да си "връти" гуметата с тез коне и тез килограми пък ти от там нагоре бухаш едни спирачки и ай кой карал карал.... как да те потърсят хората Не се заяждам - опит да ти подскажа вероятните доводи на колегите с Абарта да не ти се обаждат
        Защо не спираш да спамиш Човека с никой не се заяжда,както и никой не се заяжда с него...и изведнъж се появи ти,великия рацер да осереш темата А тя е първата читава в тоя раздел от доста време насам.А по темата,пробвай се мисля че ще е интересно :D
        Еее ти пък! Има още 2-3 читави като таз...
        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

        Коментар


          #49
          Колега Бимеро, най-добронамерено искам да те запитам склонен ли си да споделиш тук с нас съфорумците идеята на всички неща, които си причинил на колата си и по конкретно, какво смяташ, че се постига от всяко нещо, което си описал, като "+" по Е46 цата? Действително бих желал да направим един градивен коментар на поста ти с подробното описание на доработките по твоята кола. Безсмислено е да четеш мои постове по съседните теми и да опитваш да се заяждаш с мен! Ето тук ти си имаш твоя тема /в която аз активно пиша/ и считам, че е редно тук, а не по съседните теми да си комуникираме Още веднъж подчертавам съвсем добронамерен съм в момента Като за начало би ли ми отговорил какво ще дойде да рече "спортни катализатори"
          ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

          Коментар


            #50
            По колата е правено:Масло Yacco 5/40 VH1000 Sport LonglifeПредназначение: За мощни и високо-натоварени бензинови многоклапанни двигатели с принудително пълнене. Перфектно за съвременните мощни двигатели. VX 1000 може да се използва в най-тежки условия: спортни автомобили, дълги магистрални пробези. Свойства и предимства: 100 % синтетично масло най-доброто от вискозитет 5W40. Изключителна стабилност при висока температура и устойчивост на маслото от ,,срязване

            Коментар


              #51
              Ееее добре! Щом мерите и смеси съм съгласен! Звучеше ми неубедително описвайки една горивна рецепта без да споменаваш, че си проявил интерес и относно това кво всъщност се случва със смесите! Идеята е ясна! Правил си всичко по силите ти, за да постигнеш най-трудното при подсилването на един атмосверен двигател, а именно да му подсигуриш повече кислород за горенето на гориво-въздушната смес. Като усилията ти са били да го направиш по механичен начин - спортни филтри, интейци, термо изолация на интейка и филтъра...... и по химичен също - подсигуряване на кислород директно в горивната камера от самото гориво. Механичния начин не е сигурно дал ли е някакъв резултат, щото увеличаването на диаметъра на тръбите на интейка може да има и обратен ефект. Туй се изчислява в непосилни за нас сиромасите условия, даващи възможност при промяната в геометрията и диаметъра на тръбата на интейка да се мери скороста на преминаващия през нея флуид /в случая въздух/ или се постига по способа на пробата и грешката. Тоз способ втория е можело да го приложиш дано си го направил. Допускаме, че по механичен и по химичен път си постигнал целта и си доставил много кислород в камерата тог. колата е обедняла щото ЕКУ, Дюзи ... нещо се е изтаванило и не е успяло да компенсира с гориво многото кислород. Тез бедни смеси си ги преборил с голямото налягане в рейката постигнато през бенз. регулатор и смесите са станали коректни! Сега възникнаха обаче тука в мене два спонтанни въпроса: -С това гориво и на 6000 оборота примерно какво ти е ламбда числото? И как става корекцията на смесите, когато си с нормален бензин и с нитро метан, метан и т.н. Щото според мен ако с нитрометановото гориво в тез му пропорции и с налягане в рейката 4,5 /ли беше/ бара си с ламбда около 13, то с нормален бензин сигурно слиза на 10 и щи цапасвещите макари иридиеви.Междувременно тез спортните катализатори сигурно са резонаторни гърнета или ускорители щото хем катализатор, хем спортен малко не се ли бият нищата?Поздрави и от мен може и да доживеем някоя сверчица
              ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

              Коментар


                #52
                BUMAR написа:
                Някъде гледах,че на фиата му дават от 0 до 62мили за около 7сек.,а с тия ++++ бавареца изобщо не е за подценяване.Бих заложил за бумара.
                и аз, ама само ако стане на килата на фиатчето

                Коментар


                  #53
                  Искам да поясня първо едни малки нещица!За това което казваш за въздуха и изчисленията си много прав!Като почнах да правя cold air intake-а AIR KIT-а бях пределно на ясно,че всичко трябва да е в определени пропорций!Мерихме показателите на дебиотмера и се оказа,че дебитомера работи ПРАВИЛНО при определени стойности!Давам ти и обяснение!С стоков филтър през дебитомера минават около 430куб/см3 въздух в секунда!С kold air intake,AIR KIT,Sport Filter K&N през дебитомера минаваха около 808куб/см3 в секунда!До тук добре,но както каза ECU-то си има допустими стойности които без софтуерна намеса няма как да се променят!Въпреки,че електрониката ми е от М54б20(от по-силния модел)предела на правилно четящи стойности от страна на дебитомера бяха 732куб/см3(след това даваше богата смес и колата само харчеше много,а вървеше малко)!Затова за изчисленията за които говориш се грижи дебитомера той си смята кое ка да бъде!Мойто ламда число е 1/11.8!Което както ти знаеш означава,че за 1л бензин ми трябват 11.8кг въздух(да малко е),но това идва от Нитрометана(ако си прочел линка за смесите си видял,че е доста богат на кислород)!За катализаторите обяснението е просто!Те така се наричат защото са преки заместители на катализаторите(а не както правят повечето българи слагат си една тръба и хайде)!Попринцип оцели,те са вид ускорители(завихрящи),но със същия диаметър както на катализаторите(много хоря правят грешката като слагат по-малък диаметър тръба и спъват колата,а си мислят,че са я отпушили)!Те са доста сложни прибори!Вътре са изградени по специялен начин(за да могат да изпускат изработените газове възможно най-бързо и без задръжки!)!Дано съм ти отговорил по-точно на въпросите от предишния път

                  Коментар


                    #54
                    От 400 на 800 кубика т.е. от интейка само уверичихте 2 пъти консумацията на въздух Как ги хващаш тез кубици и на какви обороти това?Има някои погрешни схващания тука сега! Първо Дебитомера няма четящи стойности той не чете нищо! Твоя дебитомер вероятно е с топъл проводник, който се охлажда от преминаващия през тръбата въздух колкото повече въздух мине и обдуха проводника в дебитомера толкова по- го охлажда, като в зависимост от температурата на тоз проводник той мени и напрежението, което изпраща към ЕКУ - то. Та по ейтез променливи миливолтове /напрежението/ ЕКУ-то разпознава колко въздух отива към мотора и смята - за толкоз въздух - толкоз бенз - такъв импулс през дюзата и бензия у маторя! Сега както си написал, ако увеличиш 2 пъти максималното количество консумиран въздух 100% ще има нещо изтаванено и смес няма да имаш. Примерно дебитомера ти заводски е произведен в зависимост от минималната и максимална консумация на въздух да променя напрежението, което изпраща към ЕКУ-то от примерно 3 до 10 миливолта. Ако със сток интейка ти консумацията на въздух е 400 кубика дебитомера пуска към ЕКУ-то 10 миливолта и компютара смята и пуска през дюзите порция бензин за 400 кубика въздух. Та ако дебитомера ти макс. възможностите му са да сменя напрежението си до 10 миливолта - то колкото и въздух да минава горница през него той ще праща към компютъра все 10 миливолта и ще лъжи компа, че минава само 400 куб. въздух щото тез 10 миливолта са тавана на тоз примерно дебитомер, той ще си стои изтаванен там и компа ще пуска бенз само за 400 куб, пък примерно ти ще имаш 2 пъти повече въздух, както пишеш че се е увеличил входящия поток х2 в матора следователно и два пъти по-бедна смес и ламбдата ти ще е не както е оптимално 14,7 , а 29,4 и ако си караш тъй буталата или ще изтекат през аспуха или ще излязат на парчета от там. По подобен начин може да се изтавани и ЕКУ-то. Примерно дебитомера си качва повече миливолтове, праща ги към компе ма той може да брои само до 10 и пак прави порции замо до там докъдето са му възможностите. За туй трябва ремап! Компромисния вариант е това което си направил ти - голямо налягане в рейката, ама пък там на ниски и средни обороти стават проблеми и.......както и да е! Та ако си схванал логиката ми ще видиш, че неможе ти да увеличиш двапъти притока на въздух, а компа да ти обогатява сместта. За търистически стил на експлоата ция на един автомобил е доказано, че 14,7 : 1 е оптималната смес т.е ламбда 14,7! При по спортните варианти заради по голямата устойчивост към детонации е добре смесите да са по- богати например около 13. Ламбда 11,8 обаче според мен вече богате Това ламбда число е на богата , а не на бедна смес. Та така де доизясни си нещата , ако сам си правиш настройки, ако ти и прави някой те са му ясни раотите щом не си си строшил още колата!Ама на единия ми въпрос от горния пост не си отговорил, а именно каксе справяш с настройките при нормално гориво и пре рецептата?
                    ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                    Коментар


                      #55
                      Колега май не разбираш!Точно това ти написах!За да работи колата(на празен ход С НОРМАЛНИЯ ФИЛТЪР)и трябват(така показваше лаптопа)122куб/см3 въздух в секунда!!В движение максималното количество въздух което колата можеше да погълне с нормалния филтър(в 6550об/мин) беше 430куб/см3!ТОВА СА СТОЙНОСТИ КОИТО ВИЖДАМЕ НА ЛАПТОПА!След като направих всички неща интейкове и т.н на място(празен ход) колата дърпаше 144куб/см3,в движение в 6550об/мин колата дърпаше 808куб/см3(което фактически и беше много и колата не ВЪРВЕШЕ)след преправяния на интейка и ограничаването на въздух(мерено в движение)дебитомера мереше стойности и колата вървеше СУПЕР при(при 6550об/мин)с 732 куб/см3!С това искам да ти кажа,че е съвсем нормално производителите да са направили колата да върви на 75% от възможностите си и да има какво да се желае от нея!Смятам,че това е така,защото без чип и настройки(софтуерни) колата подобри вървежа си(и то осезателно)!За това което ме питаш за корекцийте незнам как става(досега не съм се замислял),а и е нямало проблем с това!Ако ти имаш идея как става това ще те помоля да ми обясниш!Аз обичам да научавам нови неща,А и не ПРЕТЕНДИРАМ,че знам всичко!Поздрави!

                      Коментар


                        #56
                        С две думи - "Газ и ляв мигач !"
                        ТУНИНГА СТРУВА ПАРА! ДРУГОТО Е ..... МУНИНГ

                        Коментар

                        Working...
                        X