Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво жтд+чип срещу Саксо втс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво жтд+чип срещу Саксо втс

    Здравейте колеги,днес направихме гонката с въпросното Саксо(118кс) като и има газов инжекционпърви старт:проведе се на байр до 150км/ч по моя километраж като Саксото беше на газвтори старт:старт на равно и после спускане до към 170км/ч като Саксофона вече беше на бензинвидео няма,давайте предложения.
    Bravo 1.9d 97г

    #2
    първи старт - биеш (сигурно в началото ти е дръпнал)втори старт - падаш (или биеш в самият край)
    The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
    Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
    Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

    Коментар


      #3
      първи старт биеш ,втория падаш :D
      FIAT TEMPRA 1.6 75HP

      Коментар


        #4
        Саксо-то бие и в двата старта
        Това, което не ни убива, ни прави още по-досадни.
        ex FIAT Bravo 1.6 - RIP

        Коментар


          #5
          И аз мисля,че саксото е дръпнало и в двата старта,но с малко.
          Fiat Tipo
          Corsa b комби !

          Коментар


            #6
            Щом е имало втори старт по надолнище и Саксото е прехвърлило на бензин, логично си мисля, че в първия старт Бравото е било
            Fiat Marea Weekend 1,6 16V

            Коментар


              #7
              Първият старт си го бил с малко. Вторият сте били на кантар.
              Renault Modus 1.2 16v 2006
              Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

              Коментар


                #8
                Като знам, че такова саксо се опъва на пунто гт, си мисля че ще те бие на всяка дисциплина, много вървят тия въжки
                punto HGT

                Коментар


                  #9
                  резултата от първия старт е 2-3 коли за саксото,а втория старт вече беше истинска ебавка-върна газта на втора(изчака ме да дръпна леко и ми обърна огледалата) и разликата беше като 1-2 тира Саксото е купено преди седмица и не се знае правено ли е нещо по него(единствено че прекъсвача е вдигнат на 7300об/м)
                  Bravo 1.9d 97г

                  Коментар


                    #10
                    Стокови такива Саксота съм виждал да се опъват на коли по 150 коня и то много яко. Ама да те бие с толкова много...
                    Renault Modus 1.2 16v 2006
                    Fiat Bravo 1.6 16v 1997 - EX

                    Коментар


                      #11
                      uBaHoBB написа:
                      Стокови такива Саксота съм виждал да се опъват на коли по 150 коня и то много яко. Ама да те бие с толкова много...
                      реалноста не винаги е хубава,важното е спорт да има,а пък и Саксото е не повече от 900кг срещу 1250кг на бравото
                      Bravo 1.9d 97г

                      Коментар


                        #12
                        На какъв кантар си мерил Бравото?Питам, защото имах JTD 105 и нееднократно съм го теглил на автовезна - 1 170кг. без мен.
                        "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                        ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                        Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                        Коментар


                          #13
                          tyson написа:
                          На какъв кантар си мерил Бравото?Питам, защото имах JTD 105 и нееднократно съм го теглил на автовезна - 1 170кг. без мен.
                          на електронен на който изкупуват железа(така че няма как да показва повече)имам баскаса,усилвател и елипси но не са повече от 20кг и половин резервоар нафта и те нещата горе-долу идват еднакви с теб
                          Bravo 1.9d 97г

                          Коментар


                            #14
                            Както казах и по нагоре шанс с/у такова саксо нямаш, трябва доста повече неща да са правени по дизелчето освен чип за да го обърнеш, ако пък саксото е пипано става още по лошо
                            punto HGT

                            Коментар


                              #15
                              Много са ти къси 1ва и 2ра. Голям зор ми е планинското през Румъния, където имат завои на 360 градуса понагорнище в комбинация с много тир-ове. С Брава-та беше в пъти по-лесно, изтегляше си до 90 на 2-ра и като цяло планинското го карах на 3-та до 120.
                              The box said "Requires Windows 98 or better", so I installed Linux
                              Marea SW 2400 JTD CF2 136CV 100KW "HLX-TOUR DE FRANCE"
                              Ex: Brava 1.6 ELX 16V 103 hps '98 LPG Atiker + LC Romano

                              Коментар

                              Working...
                              X