Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Bulgarian Endurance Championship - 06.10.2013 - Калояново

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Bulgarian Endurance Championship - 06.10.2013 - Калояново

    На 06.10.2013 г. на писта Дракон в Калояново ще се проведе единственото за тази година състезание по издръжливост от шампионата Bulgarian Endurance Championship.Програма на състезанието 06.10.2013г. Неделя 7.00 - Отваряне достъпа до Пистата 7.30 - 8.30 - Административен и технически преглед на автомобили до 2 л 8.30 - 8.45 - Брифинг с участниците с автомобили до 2 л 8.45 - Официално откриване 9.15 - 9.55 - Тренировки на автомобили до 2 л 10.15 - Старт на автомобили до 2 л 10.00 - 11.30 - Административен и технически преглед на автомобили над 2 л 13.15 - Финал на автомобили до 2 л 13.30 - 13.45 - Брифинг с участниците с автомобили над 2 л 13.50 - 14.30 - Тренировка на автомобили над 2 л 14.45 - Старт на автомобили над 2 л 17.45 - Финал автомобили над 2 л 18.15 - Награждаване и Закриване на състезаниетоСписък с участниците - http://endurance-bg.com/calendar.php13 отбора в два класа с по 2 групи - до 2 литра и повече, както и стрийт и модифицирани.Решихме да отсрамим сектата и да видим дали Фиат Купе 20VT ще устиска 3 часа......Принципно турбо курниците на предно не са голям кеф за каране на писта, особенно на Калояново, особенно и на спънати такива.Затова махнахме голямата турбина и сложихме стоковата със стандартен ремап, почти никаква генерация(изведена зад предна дясна гума).Принципно не съм голям оптимист за крайния резултат, но ми се кара зверски, тоя фиат не върти повече от 2000км на година откакто съм го направил, както се казва "Прежалих го", и не виждам голям смисъл да имам добре изглеждаща и горе долу вървяща кола, като не мога да и се кефя......Затва ще и се дава газ, и квото стане......
    Alfa 156 2.0 TS
    Alfa 156 20VTurbo
    Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
    Locost TF1 3.0V6

    #2
    Екстра Жалко, че нямам път към Пловдив, иначе щях да дойда да гледам с интерес какво ще се случи и как ще се държи Фиата на писта. Също ми е много интересно така , както си с фабричната турбина и чип как ще вървят с моето купе (също фабрична турбина и чип)
    FIAT Coupe 16VT

    Коментар


      #3
      Страхотни снимки на Ферариста!Надявам се и представянето да е било на ниво.https://www.facebook.com/media/set/?...3204025&type=1
      FIAT FORUM BULGARIA
      Ракията е над политиката

      Видео от Италфест 2011

      Коментар


        #4
        В общи линии мина добре, като цяло съм доволен, кочинката не се окоти за 3 часа, а имаше всички предпоставки за това......Гуми и окачване като цяло бяха добре, макар че отпред и отзад можеше да се сложат 235 вместо 225.......принципно отворих предните гуми с 2 мм обща сходимост и нещата бяха коренно различни спрямо преди когато го карах на писта......Всички проблеми произтичаха от електроника и от разните ел контролирани джаджи.......След като почти цяла седмица разтъпквах колата из града за да се види как стоят нещата и не се случи нищо, вечерта преди да тръгнем изгоря иновейтския сензор........реших на пистата да сложа стоковия и като закачвах колата на плафтормата изгасна всичко по таблото, никви тоци......нещо се беше скапало по бушони, релета, някакъв сервизен бушон гореше постоянно.......без него прозорците не се отваряха, и в общи линии това ми направи състезанието кошмарно.......никога не съм брал такава жега в продължение на 2 часа - на всичкото отгоре и бях стегнат зверски в коланите, щото гащеризона се пързаляше по скапаната кожа......На 30тата минута айбиеса се предаде, малко след това буусто контролера отказа по някаква причина и реално за да не пренадува колата трябваше да се ускорява много плавно на правата и да двете малки прави преди и след кроасана.......След като Дидко се качи да кара втория механичен дисплей който само показваше какъв бууст има също отказа, и реално единствения ориентир за това кога турпото прави 0.7 бара беше селеноида на водната инжекция чиято лапма светваше на тва налягане........Може и гейта да е заял че не беше първа младост, не съм оглеждал колата още......Карането беше кошмарно, заради липсата на абс задницата при по рязко спиране винаги тръграше, трябваше да се гледат и съобразяват твърде много неща едновременно, но пък е полезно от време на време да се кара и така......Купето официално го баннвам от ендуранси на Калояново, твърде дълъг диф, втора е дълга, трета е къса.......Завършихме втори след Z3 ката, реално ако колата беше ОК до края шанса беше над 90% да сме първи, но за да се докрета до финала трябваше да се правят обиколки с по 3-5 сек по бавни......Ако не друго то поне здравата си начесах крастата.......Адмирации и за Бобо който също участваше, все пак като се има в предвид че основната му насоченост е в късите отсечки на права линия, да се хване на 3 часов еднуранс си е похвално.......
        Alfa 156 2.0 TS
        Alfa 156 20VTurbo
        Fiat Coupe 2.0 20VTurbo
        Locost TF1 3.0V6

        Коментар

        Working...
        X