Я кажете пробвахте ли "стъклената" свещ...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
14.05.06г. - среща с консултативна цел...
Collapse
X
-
blondy_driver
Благодаря ви на всички за усилията,които положихте оценявам го наистина. Нямаше нито един от всички присъстващи, който да не се завря под колата ми за този
носач.
Коментар
-
Не. Свещите и на Типото (за Браво/Брава да не говорим!) са доста надълбоко и не влиза... А вероятно и резбата е различна.kiro_of_the_day написа:Я кажете пробвахте ли "стъклената" свещ...В какъв смисъл не върви? Нали проблемът беше, че не поема веднага от ниски обороти? Нещо след това ли се е случило?zfa159 написа:...Чукането по мотора се оказа че е от 30 градуса аванс на празен ход - отстранихме го и сега не ще да върви....ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Ами Митко възможно е да съм ги забравил при теб
.Чука днес го търсих и се чудих къде е щото ми трябваше малко да поблъскам
Лулата сигурно и тя е там.Както и да е като се видим пак ще си ги прибера няма страшно.За чукането - ами общо взето не е само това че не поемаше от ниски обороти.След това започна и да не върви.В смисъл както караш на 3-та даваш леко газ да изпревариш нещо и тя просто не ще.....започва да притръсва и да се забавя (все едно се дави).Отделно на смукач почти не можеше да се кара ако не държиш високи обороти в смисъл дърпаш почти докрая и на 50-60 градуса не трябва да го прибираш.Аз искам не искам се наложи да врътна пак делкото за да успея да се прибера някак изобщо.Сложих го на някакво средно положение (нито е на краиното дето беше - 30 градуса нито на другото крайно където идваше закъснение....някъде да е около 15-тина градуса и върви доста по-добре в смисъл че ги няма тези ефекти и не чука).Хванал съм някакво междинно положение явно при което хем не чука хем върви задоволително.Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва).Иначе говорих с един майстор и той твърди че може да е от други неща - например отместен ангренажен ремък (доста се съмнявам за което зашото е слаган поне 10 пъти и проблема си стои и със стария пак си го имаше) или нещо по карбуратора да има не в ред.Евентуално ще я кача на газов анализатор и ще се види за какво иде реч.
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
специално за делкото на всички фаери съм забелязал че трябва да е на 5мм от крайно положение по посока като го въртиш към мотора. при теб как се държи колата при това положение пробвахте ли го/ако въобще се разбира какво искам да кажа де/ :Dzfa159 написа:Ами Митко възможно е да съм ги забравил при теб
.Чука днес го търсих и се чудих къде е щото ми трябваше малко да поблъскам
Лулата сигурно и тя е там.Както и да е като се видим пак ще си ги прибера няма страшно.За чукането - ами общо взето не е само това че не поемаше от ниски обороти.След това започна и да не върви.В смисъл както караш на 3-та даваш леко газ да изпревариш нещо и тя просто не ще.....започва да притръсва и да се забавя (все едно се дави).Отделно на смукач почти не можеше да се кара ако не държиш високи обороти в смисъл дърпаш почти докрая и на 50-60 градуса не трябва да го прибираш.Аз искам не искам се наложи да врътна пак делкото за да успея да се прибера някак изобщо.Сложих го на някакво средно положение (нито е на краиното дето беше - 30 градуса нито на другото крайно където идваше закъснение....някъде да е около 15-тина градуса и върви доста по-добре в смисъл че ги няма тези ефекти и не чука).Хванал съм някакво междинно положение явно при което хем не чука хем върви задоволително.Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва).Иначе говорих с един майстор и той твърди че може да е от други неща - например отместен ангренажен ремък (доста се съмнявам за което зашото е слаган поне 10 пъти и проблема си стои и със стария пак си го имаше) или нещо по карбуратора да има не в ред.Евентуално ще я кача на газов анализатор и ще се види за какво иде реч.TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
Няма проблем пак да вържем тестера и да регулираме аванса. Но наистина потърси причината, според мен не е в аванса.zfa159 написа:...Замислям се да пробвам с карбуратора на колегата и да видя дали е проблема оттам (като го кача ще си сложа пак аванса да е както трябва)...ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Значи.Първо колегата ще ме извинява ама не разбрах откъде да ги гледам 5-те милиметра така че ще съм благодарен да ми разясни
.По повод аванса - и аз смятам че не е от него.По-скоро ако е бедна сместа има логика да прави така и да иска повече аванс за да има време да се разпали цялата смес (в смисъл че е много бедна и не се взривява добре) поне аз някак така си го обеснявам проблема.Ще търся друг карб. да пробвам с него и ще говоря с майсторчето до работата да я погледне на газ анализатора да види.
Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
ами наистина кофти съм обяснил ама без снимка си е трудно за обяснение но ще опитам пак значи : делкото като се върти към купето и към радиатора нали има определен ход от около 3см/изрязано в корпуса на делкото в което влиза шпилката и се фиксира с гаика за 10 ключе/ та става въпрос че трябва да седи така че като се завърти в посока към мотора шпилката с която го фиксира в определено положение трябва да е на около 5мм от края на това изрязаното в корпуса на делкото . ОХ много е трудно да го обясня така дано този път да ме разбереш какво искам да ти кажаzfa159 написа:Значи.Първо колегата ще ме извинява ама не разбрах откъде да ги гледам 5-те милиметра така че ще съм благодарен да ми разясни
.По повод аванса - и аз смятам че не е от него.По-скоро ако е бедна сместа има логика да прави така и да иска повече аванс за да има време да се разпали цялата смес (в смисъл че е много бедна и не се взривява добре) поне аз някак така си го обеснявам проблема.Ще търся друг карб. да пробвам с него и ще говоря с майсторчето до работата да я погледне на газ анализатора да види.
TEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
-
ами аз не мога да драсна но мога да се опитам да ти обясня: на снимката най отгоре делкото където се захваща за мотора има една гайка за 10 ключе отдолу под делкото има същата разхлабваш ги и почваш да въртиш делкото и да си настройвашForceWere написа:някой ще драсне ли на снимката от къде точно се настройва аванса, че немога да разбера по коментаритеTEMPRA 1.8 SW.SLX-продадена и заменена със БМВ 318TDS
UNO 1.0 FIRE
Коментар
Реклама
Collapse


Коментар