Phoenix Immortal kluchar Kiler_4o 1115 Grisha soulkeeper fire 8V val mcrae kuku tipo 1960 ini standox_ H8ME Bella Slavi_lancia BlueStorm Ivo z Pinky Yavor deadairplane qnisZ jblmusic Red Storm MrElectrostefTurbo
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Италфест
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Да попитам аз случайно някой да е заснел на клипчета или снимки, Драга на който участвах аз? Никъде не намерих такива материали.Alfa Romeo 166 2,4 JTD
Porsche 944 S2
http://www.valmcrae.snimka.bg/
http://vbox7.com/user:val_mcrae
http://autoclubkarlovo.bulgarianforum.net
Коментар
-
ти с червеното купе ли бешемай слаб резултатсамо castello отсрами купетата с призова награда и най- добро време на майсторското, но след състезанието...йайаval_mcrae написа:Да попитам аз случайно някой да е заснел на клипчета или снимки, Драга на който участвах аз? Никъде не намерих такива материали.Punto HGT - total
Punto 1.2 16v Sporting - total
Punto 1.2 - alive
Toyota celica t23
Коментар
-
Друг е бил слабака - зелено е на Вал.SIII написа:ти с червеното купе ли бешемай слаб резултатсамо castello отсрами купетата с призова награда и най- добро време на майсторското, но след състезанието...йайаval_mcrae написа:Да попитам аз случайно някой да е заснел на клипчета или снимки, Драга на който участвах аз? Никъде не намерих такива материали.
Punto SX 1.1 55
Коментар
-
Драгът с червеното купе го имам на клипче, но от 2 дни "очаква обработка" във vbox-а и не иска да се покаже
Ако не се лъжа, то беше на Pinky, не знам дали той го караше.Val_mcrae, за съжаление твоята гонка я нямам. Снимах предимно комшията с Интегралето, че му бях обещал, а нямах много свободна памет.
Коментар
-
Зеленото интеграле на комшията ли беше? Я дай малко повече инфо,какъв е мотора по точно,8В или 16В,има ли нещо правено по него...абе раздуй малко за колатаImmortal написа:Драгът с червеното купе го имам на клипче, но от 2 дни "очаква обработка" във vbox-а и не иска да се покаже
Ако не се лъжа, то беше на Pinky, не знам дали той го караше.Val_mcrae, за съжаление твоята гонка я нямам. Снимах предимно комшията с Интегралето, че му бях обещал, а нямах много свободна памет.
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Зеленото Интеграле е на комшията, с когото сме израстнали от деца (от бебета по-точно).За съжаление той няма интернет нито на работа (полицай е), нито у тях, въпреки че има компютър, и не е познат по форумите.Колата я купи преди почти 2 години в супер окаяно състояние. Вложи доста труд и пари (основно) в нея, за да придобие този външен вид и тези динамични характеристики
Иначе колата е 2.0, с японска турбина (ще ви излъжа от коя марка е), 8V, фабрично е 185 к.с., 4х4, има чип, с който мощността е нарастнала неизвестно с колко (не е мерена на Дино-тест), има и редица дребни подобрения тук и там, за които и аз нямам информация.Една подробност - момчето е имало над 30 коли, от почти всички марки, и след като изреди 3-4 Хонди, една от които се счита за най-бързата Хонда в БГ (сток изпълнение), премина на италианки, и повече не иска да чуе за други марки.Имаше преди Интегралето една Дедра 2.0 турбо, която също никой не успя да бие по гонките в Сливен и Тенево. Сега тя е при друг съсед, малко по-нагоре по улицата, но той само я мъчи като я кара като трабантче.
Коментар
-
Супер е колата да си я кара със здравеImmortal написа:Зеленото Интеграле е на комшията, с когото сме израстнали от деца (от бебета по-точно).За съжаление той няма интернет нито на работа (полицай е), нито у тях, въпреки че има компютър, и не е познат по форумите.Колата я купи преди почти 2 години в супер окаяно състояние. Вложи доста труд и пари (основно) в нея, за да придобие този външен вид и тези динамични характеристики
Иначе колата е 2.0, с японска турбина (ще ви излъжа от коя марка е), 8V, фабрично е 185 к.с., 4х4, има чип, с който мощността е нарастнала неизвестно с колко (не е мерена на Дино-тест), има и редица дребни подобрения тук и там, за които и аз нямам информация.Една подробност - момчето е имало над 30 коли, от почти всички марки, и след като изреди 3-4 Хонди, една от които се счита за най-бързата Хонда в БГ (сток изпълнение), премина на италианки, и повече не иска да чуе за други марки.Имаше преди Интегралето една Дедра 2.0 турбо, която също никой не успя да бие по гонките в Сливен и Тенево. Сега тя е при друг съсед, малко по-нагоре по улицата, но той само я мъчи като я кара като трабантче. 
ex'Fiat Tipo | ex'Lancia Dedra 2.0 | ex'Alfa 155 1.7TS | ex'98 Lancia Dedra 1.9td SW | ex'ALFA 164 2.0TS | ex'Lancia Delta 1.6i | ex'Fiat Coupe 1.8 16V VFD | ex'Fiat Bravo 2.0 20V HGT
Коментар
-
Може на него да не му е силата там. В Пловдив един познат също купи интеграле преди 2 години, вложи много пари и средства докато го вдигне на крака (беше ударено) самоче от как го е стегнал не сме му видели очите на тва интеграле, леле аз да стегна такава кола пък в гаража ли ще я държа, все се надявах ако не на минали фест на тоя да я докара, ама не идва си с Темата. Жалко за хубавицата да си седи така в гаража, тая кола на пътя и е живота в гаража пиши я бегала.SIII написа:А защо не я пусна на майсторското това интеграле...не е ли там силата на колата, а не драга?
Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
Аз го питах същото още там, каза, че пистата е много лоша и ще си накъса гумите, а беше с 4 чисто нови гуми KUMHO.Иначе си е майстор на всякакви терени и пътища, той е един от малкото шофьори, при които се возя без свито сърце.SIII написа:А защо не я пусна на майсторското това интеграле...не е ли там силата на колата, а не драга?
Коментар
-
Да вметна малко пояснение относно Интегралето,понеже се запознахме с Теньо и доста си поговорихме за инхалаторните чудовища.Значи турбината е от Тойота Супра 2.8(или нещо такова).Доста е голяма и трудно се развърта. Тръгвала да върви от 3, ама не обороти ами от 3-та предавка нагоре, което освен факта с гумите, напълно обезмисля пускането на майсторското(което беше много тясно и спънато).Теньо има и чисто нова турбина Гарет Т3, но нямал даун пайпа за нея и затова не можел да я сложи. След като говори с бате Еньо на Италфеста скоро ще се сдобие с такъв даун пайп и ще можем да видим истинската сила на неговото Интеграле.В краен случай му пожелавам успех и да я видим тая хала какво може на истина
П.П.: Едно уточнение за мойто представяне на драга.Вследствие новия интеркулер(който се оказа че си върши работата прекрасно), се получаваше обедняване на пълна газ, иначе не се знаеше какво щеше да стане. Да се надяваме че с чипа работите ще се оправят, съжалявам че не дойде преди феста за да се представя по на ниво.
Peugeot Partner 1.6 HDI - служебно
Коментар
Реклама
Collapse




Коментар